• Een team van 6 onderzoekers, waaronder 3 archeologen en 3 wetenschappers, zijn al jaren lang op zoek naar het antwoord op deze vragen. Inmiddels is het al 2026, en men denkt eindelijk een doorbraak te kunnen maken. Radars hebben aangetoond dat er wel degelijk land is op de plaats waarover de Kelten spreken. Hoe kan het dan dat dit eiland nooit ontdekt is en al die tijd al in de zee gelegen heeft?
    Onderweg naar het eiland, krijgt men hier antwoord op. Het eiland is onvindbaar. Het enige dat men treft, is een dikke, grijze mist, waarover de Kelten in hun mythen ook al spraken. Is Avalon verscholen onder die mist?
    Nog voor de onderzoekers erover kunnen discussiëren, wordt hun helikopter in de mist gezogen en storten ze neer op het een eiland. Wanneer ze bijkomen, helemaal verwond, kunnen ze hun ogen niet geloven. Prachtig groen gras, grote appelbomen met hun sappige appels, maar zo’n vreselijke, grijze lucht.
    Het eiland heeft welgeteld 11 inwoners, 11 personen die er al jarenlang leven, maar zich niet ‘vermenigvuldigt’ omdat zij vinden dat dat toch geen zin heeft, aangezien zij het eeuwige leven te lijken hebben..


    Wetenschappers:
    - Matthew Drew Staffer - Proprius
    - Helena Henicea Llewynn - xPadfoot

    Archeologen:
    - Arthur St. James - Fitzherbert
    - Paige Montgomery - Darlington
    - Cynthia Nym Ravenhill - Eglantine

    Inwoners:
    - Marlene Taylor Rhodes - LovingStyles
    - Serena Maya Rose - 4Everdeen
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - Zara Rachel Cox - xHaribo
    - Analynne Mason - CrumbCake
    - Emira Eagan - Lavon
    - Evangeline Wite - annickemiek
    - Ethan Davis - Howler
    - Kane Night - TheRumIsGone
    - Kyle Crown - Blackbirdd
    - James Black - shewerewolf



    Omgeving:
    Foto’s: 1 2 3 4 5 6

    De hemel is lichtgrijs gekleurd. Dit komt vooral door de mist die zich boven het eiland bevindt. Verder heeft het eiland allerlei paradijselijke trekken: prachtige meren, prachtige bossen, appelgaarden, grote weiden en kleine veldjes, die bedekt zijn met miljoenen soorten bloemen.

    Omstandigheden:
    Het is niet nodig om er zelf dingen te gaan telen, want alle levensmiddelen zijn er. Wat er wel gedaan moet worden, is het jagen op dieren.

    Aanwezige dieren:
    Herten, konijnen, beren, eekhoorns, wasberen, veldmuizen, vossen, egels, spreeuwen, mussen, fazanten, roodborstjes, …
    Zie wikipedia (fauna en flora).

    Magisch eiland:
    Avalon is een magisch eiland, dat ook werking heeft op de inwoners van het eiland. Zelf hebben de inwoners maximaal één gave, maar bijna niemand meer heeft nog echt de gaven die de heksen indertijd hadden. Wat voor hen allemaal gelijk is: ze blijven allemaal jong.

    Plaatsen op het eiland:

    1. De appelboomgaarden
    Het eiland staat vol met appelboomgaarden. Hier groeien het hele jaar door appels. Alle inwoners zijn toegestaan om naar de appelboomgaarden te gaan, wanneer ze maar willen.
    2. De Hut
    Omdat men met z’n twaalven op het eiland woont, wil men ook wat ‘bestuur’ hebben op het eiland. In de Hut worden de afspraken gemaakt en is er een wekelijkse bijeenkomst. Dan bespreekt men de situaties, regelt men de verdeling van het land, of maakt men belangrijke beslissingen.
    3. Het meer
    Het meer, ook wel eens het Mistwater genoemd, is één van de vele meren op Avalon, maar toch wel het bekendste. Boven het water hangt een enorm dikke mistlaag. Men zegt wel eens dat dit de eerste plaats op het eiland was dat begon te verdwijnen. In het meer zitten tallozen soorten zoetwatervissen.
    4. Het keienstrand
    Het keienstrand van Avalon. Iedereen is toegestaan om hier te komen. Het keienstrand loopt verder in het zandstrand.
    5. Het zandstrand
    Dit is het enige zandstrand op Avalon. De zee is er azuurblauw en het strand parelwit. Het strand is omgeven door hoge rotsen. Soms maken de inwoners hier een kamp om te overnachten, maar meestal verkiezen ze het bos.
    6. Het bos
    Het bos zit vol leven. Onder elke steen krioelt het van de insecten, in elke boom zitten vogels te zingen en eekhoorntjes. De meeste inwoners hebben hier een hutje opgeslagen, maar soms zoeken ze wel eens onderdak op het zandstrand.

    Activiteiten:

    - Jagen
    - Vergaderen
    - Paardrijden
    - Boogschieten
    - Zwemmen
    - Appels plukken
    - Vissen
    - Kajakken



    Begin: De helikopter is net neergestort op Avalon en de onderzoekers proberen er uit te raken. Enkele inwoners komen nieuwsgierig kijken.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 18:05 ]

    Nym

    Ik staar naar de lucht en als ik Kane door de bomen zie springen, krijg ik plots veel zin om naar boven te klimmen en het uitzicht te bekijken. Ik ga recht zitten en haal m'n iPod uit mijn zak, zet hem op luide stand en ga op zoek naar een liedje van U2.


    help

    Kane Night - inwoner

    Ik kom langs het groepje mensen dat zich in het bos heeft verzameld en voel de sterke aandrang om te blijven zitten,
    Ik besluit een paar boven verder te klimmen en ga ergens bovenaan de boom kijken naar de lucht, ookal is het altijd grijs er is toch iets moois aan, je kunt de vogels overal zijn vliegen en alsnog en zon zien opgaan en weer zakken..


    Don't be like the rest of them, darling

    Nym

    Ik kijk twijfelend naar boven. Ik heb altijd als een kind al graag in bomen geklommen, maar dat was al zo lang geleden.


    help

    Kane Night - inwoner

    Rustig laat ik me op een onderste tak van de boom zakken en zie uit mijn ooghoeken het vreemde meisje waarvanvik nogsteeds de naam niet weet verlangend omhoog kijken en ik grinnik om haar uitdrukking, een raar meisje dat in een boom wil klimmen..


    Don't be like the rest of them, darling

    Nym

    Ik besluit om me gewoon weer languit in de bladeren te laten vallen en staar naar de lucht, terwijl ik naare Paradise van Coldplay luister.


    help

    Kane Night - Inwoner

    Ik zie hoe het meisje het opgeeft en weer languit op de grond gaat ligen, hmm.. Jammer ik zou wel willen zien hoe ze het probeerde.. dacht ik terwijl ik mijn boog van mijn schouder haalde en er een pijl op spande, vlak achter het meisje was een vos blijven staan...


    Don't be like the rest of them, darling

    -Ik denk dat ik beter kan stoppen met deze RPG, ik zit meestal alleen op mijn mobiel op quizlet, maar zo'n Rpg kan mijn mobiel niet aan. Sorry:$-

    James Black

    Ik zie Nym liggen. 'Mag ik er bij komen liggen?' vraag ik voorzichtig. 'En wat zit er in je oor?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kane Night - Inwoner

    Terwijl de vos nogsteeds hongerig achter het meisje staat komt James naast haar liggen, terwijl de vos goed verstopt achter een bosje zit te loeren, als ik nu een pijl af zou schieten had hij een kleine kans om de andere mensen te raken.. Een risico dat ik liever niet neem..


    Don't be like the rest of them, darling

    [wat heb ik gemist?]

    (OOC: Niet zoveel, het grootste deel van de mensen is in het bos en we zijn erachtergekomen dat we niet echt welkom zijn, voor de rest niets. Ohja, en er staat een vos achter me XD btw: Waarom ik? xd Sorry voor mijn taalgebruik, trouwens, als het te erg begint te worden, of het irriteert iemand, zeg het dan wel, hé...)

    Nym

    "Ja, ho-", zeg ik, dan voel ik de aanwezigheid van een of ander dier in de buurt. Half omhooggekomen om naar James te kijken, blijf ik zitten en draai me langzaam om. Fuck, denk ik. Ik blijf doodstil zitten en probeer de stemming van de vos te peilen. Ik dacht dat hij een hongerig eng beest zou geweest zijn dat ik niet kende, maar hij ziet er eerder verbaasd uit, en ik staar net zo verbaasd terug. Het moet een vreemd zicht zijn...

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 16:35 ]


    help

    (Ooc: Hmm.. Om dat ik het leuk vind om je bang te maken? Xd.. Nee licht achter de hele groep maar vlak achter jouw :Y))

    Kane Night - Inwoner

    Zo zacht en snel mogelijk spring ik in de boom die het dichts bij de mensen staat en hou mijn boog klaar terwijl het meisje verbaast naar de vos kijkt.


    Don't be like the rest of them, darling

    (OOC: XD Ik luister Hunger Games muziek... So bjoetiful)

    Nym

    Ik kijk nog verbaasder naar Kane dan naar de vos. "Je gaat dat beest toch niet doodschieten?", mompel ik stil.


    help

    Ooc: Awesome (H)

    Kane Night - Inwoner

    En tuurlijk daar was weer het verbaasde gezicht van het meisje dat gericht was naar mij terwijl ze vroeg of ik de vos neer zou schieten, 'Hmm.. Nee ik laat hem jouw opeten, heeft hij ook geen honger meer' Fluisterde ik sarcastisch terug, er was nog een andere mogelijkheid, iets wat niet eigelijk niet mogelijk is nu al die vreemde mensen hier zijn gestrand.. Zijn gave gebruiken om het beest naarzichtoe te lokken, maar dan zouden direct ook de mensen naar hem toe komen..


    Don't be like the rest of them, darling

    OOC: Nu kijk Niall nogal kwaadaardig door die muziek... Volgens mij is z'n oog te donker...

    Nym

    Ik rol met mijn ogen en zucht. "Weet je, doe dat maar. Ben je meteen van één van ons af", kaats ik terug.


    help