• Een team van 6 onderzoekers, waaronder 3 archeologen en 3 wetenschappers, zijn al jaren lang op zoek naar het antwoord op deze vragen. Inmiddels is het al 2026, en men denkt eindelijk een doorbraak te kunnen maken. Radars hebben aangetoond dat er wel degelijk land is op de plaats waarover de Kelten spreken. Hoe kan het dan dat dit eiland nooit ontdekt is en al die tijd al in de zee gelegen heeft?
    Onderweg naar het eiland, krijgt men hier antwoord op. Het eiland is onvindbaar. Het enige dat men treft, is een dikke, grijze mist, waarover de Kelten in hun mythen ook al spraken. Is Avalon verscholen onder die mist?
    Nog voor de onderzoekers erover kunnen discussiëren, wordt hun helikopter in de mist gezogen en storten ze neer op het een eiland. Wanneer ze bijkomen, helemaal verwond, kunnen ze hun ogen niet geloven. Prachtig groen gras, grote appelbomen met hun sappige appels, maar zo’n vreselijke, grijze lucht.
    Het eiland heeft welgeteld 11 inwoners, 11 personen die er al jarenlang leven, maar zich niet ‘vermenigvuldigt’ omdat zij vinden dat dat toch geen zin heeft, aangezien zij het eeuwige leven te lijken hebben..


    Wetenschappers:
    - Matthew Drew Staffer - Proprius
    - Helena Henicea Llewynn - xPadfoot

    Archeologen:
    - Arthur St. James - Fitzherbert
    - Paige Montgomery - Darlington
    - Cynthia Nym Ravenhill - Eglantine

    Inwoners:
    - Marlene Taylor Rhodes - LovingStyles
    - Serena Maya Rose - 4Everdeen
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - Zara Rachel Cox - xHaribo
    - Analynne Mason - CrumbCake
    - Emira Eagan - Lavon
    - Evangeline Wite - annickemiek
    - Ethan Davis - Howler
    - Kane Night - TheRumIsGone
    - Kyle Crown - Blackbirdd
    - James Black - shewerewolf



    Omgeving:
    Foto’s: 1 2 3 4 5 6

    De hemel is lichtgrijs gekleurd. Dit komt vooral door de mist die zich boven het eiland bevindt. Verder heeft het eiland allerlei paradijselijke trekken: prachtige meren, prachtige bossen, appelgaarden, grote weiden en kleine veldjes, die bedekt zijn met miljoenen soorten bloemen.

    Omstandigheden:
    Het is niet nodig om er zelf dingen te gaan telen, want alle levensmiddelen zijn er. Wat er wel gedaan moet worden, is het jagen op dieren.

    Aanwezige dieren:
    Herten, konijnen, beren, eekhoorns, wasberen, veldmuizen, vossen, egels, spreeuwen, mussen, fazanten, roodborstjes, …
    Zie wikipedia (fauna en flora).

    Magisch eiland:
    Avalon is een magisch eiland, dat ook werking heeft op de inwoners van het eiland. Zelf hebben de inwoners maximaal één gave, maar bijna niemand meer heeft nog echt de gaven die de heksen indertijd hadden. Wat voor hen allemaal gelijk is: ze blijven allemaal jong.

    Plaatsen op het eiland:

    1. De appelboomgaarden
    Het eiland staat vol met appelboomgaarden. Hier groeien het hele jaar door appels. Alle inwoners zijn toegestaan om naar de appelboomgaarden te gaan, wanneer ze maar willen.
    2. De Hut
    Omdat men met z’n twaalven op het eiland woont, wil men ook wat ‘bestuur’ hebben op het eiland. In de Hut worden de afspraken gemaakt en is er een wekelijkse bijeenkomst. Dan bespreekt men de situaties, regelt men de verdeling van het land, of maakt men belangrijke beslissingen.
    3. Het meer
    Het meer, ook wel eens het Mistwater genoemd, is één van de vele meren op Avalon, maar toch wel het bekendste. Boven het water hangt een enorm dikke mistlaag. Men zegt wel eens dat dit de eerste plaats op het eiland was dat begon te verdwijnen. In het meer zitten tallozen soorten zoetwatervissen.
    4. Het keienstrand
    Het keienstrand van Avalon. Iedereen is toegestaan om hier te komen. Het keienstrand loopt verder in het zandstrand.
    5. Het zandstrand
    Dit is het enige zandstrand op Avalon. De zee is er azuurblauw en het strand parelwit. Het strand is omgeven door hoge rotsen. Soms maken de inwoners hier een kamp om te overnachten, maar meestal verkiezen ze het bos.
    6. Het bos
    Het bos zit vol leven. Onder elke steen krioelt het van de insecten, in elke boom zitten vogels te zingen en eekhoorntjes. De meeste inwoners hebben hier een hutje opgeslagen, maar soms zoeken ze wel eens onderdak op het zandstrand.

    Activiteiten:

    - Jagen
    - Vergaderen
    - Paardrijden
    - Boogschieten
    - Zwemmen
    - Appels plukken
    - Vissen
    - Kajakken



    Begin: De helikopter is net neergestort op Avalon en de onderzoekers proberen er uit te raken. Enkele inwoners komen nieuwsgierig kijken.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 18:05 ]

    James

    Ik weet niet wat een chat is, maar ik laat het maar zo. 'Ik heb tot nu toe niemand gehad bij wie ik zwak kon zijn.' zeg ik. Ik kijk naar haar. Met mijn hand draai ik een lok van mijn haar om en om. 'En jij?' vraag ik zacht. Mijn andere hand raakt die van haar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ethan Davis
    Ik schrok me dood toen Aalynne verscheen.
    "Daar moet je mee ophouden," zuchtte ik. "Ik was net bezig om mijn nieuwe melodie uit te werken. Wel apart, heh? Wat er is gebeurd."


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Nym

    Ik voel dat ik begin te blozen en staar naar mijn Vans. "Niet echt... Ik heb natuurlijk een heleboel vriendinnen, maar soms heb ik het gevoel dat ze niet echt luisteren", mompel ik.


    help

    James

    Ik zie dat ze bloost. 'Dat snap ik.' zeg ik. 'Dat dat soms zo voelt. Maar waarom zou iemand niet naar jou luisteren.' zelf bloos ik ook, maar wil mijn hand niet terugtrekken. Ik durf een keer bij iemand verder te gaan dan flirten. Dat heb ik bijna nooit.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Analynne Mason, inwoonster

    'Sorry Ethan, ik kan het niet controleren, je weet het toch! Maar dat liedje is prachtig, is er ook tekst bij? Speel het nog eens?' Ik was echt verslaafd aan Ethans muziek, ik gebruikte mijn gave vaak om hem te bespioneren wanneer hij zong.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ethan Davis
    'Sorry Ethan, ik kan het niet controleren, je weet het toch! Maar dat liedje is prachtig, is er ook tekst bij? Speel het nog eens?' Ik pakte mijn fluit weer uit mijn tas.
    'Er zit geen tekst bij," zei ik. 'Deze is meer op gevoel," zei ik, in een poging het te verwoorden. Ik begon de melodie voor de tweede keer te spelen, al liet ik nu het einde iets meer omhoog gaan, iets hoopvoller. Ik vond het eigenlijk nog mooier klinken.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Analynne Mason

    Ik leunde tegen de stam aan en sloot mijn ogen om van de muziek te genieten, het voelde hoopvol en veilig. Op het einde neuride ik zachtjes mee. 'Het klinkt zo lief! Heel geborgen en beschermen!' complementeerde ik, het was zo typisch zijn muziek, geen wonder dat ik verslaafd was aan deze jongen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nym

    Ik pruts met de mondharmonica die in mijn jaszak zit en staar nog steeds naar mijn Vans.


    help

    [Slaapwel!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ethan Davis
    'Dank je,' zei ik tegen Analynne. Ik mocht haar altijd wel, ze was heel vriendelijk.
    'Hoe is het eigenlijk met jou?' vroeg ik terwijl ik mijn fluit weer opborg.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    [Oh, doei!]


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    James

    Ik zie wat ze in haar zak heeft. 'Dat ken ik!' zeg ik blij. 'Kan je dat spelen?' vraag ik belangstellend.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 21:26 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nym

    Ik glimlach. "Half. Ben meer een snaarinstrument mens, zoals piano, viool en gitaar", zeg ik en ik haal de mondharmonica uit m'n zak, ik had hem van m'n vader gekregen toen ik zes was. "Kun jij spelen?"


    help

    James


    Ik grijns. 'Wat je spelen noemt, ik houd meer van zingen.
    Maar ik heb het wel eerder gedaan. '

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 6:34 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Topic 2


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt