• Door al dat gepraat over musicals (oké, het waren maar 2 topics, maar toch) moest ik weer denken aan Tijl Uilenspiegel.

    Dat was een musical van Opus One waar ik een behoorlijk aantal jaren geleden heen ben geweest. Het was echt een fantastische musical en de beste die ik heb gezien! (ik heb er in totaal zo'n 7 gezien :p)
    De liedjes waren prachtig, en voorzover ik me kan herinneren was de rest ook erg goed (:

    Nu vraag ik me af of iemand anders daar ook heen is geweest?
    Deels omdat ik gewoon nieuwsgierig ben en deels omdat ik op zoek ben naar iemand die de cd heeft - wij hadden de cd, maar hij is naar de plek van verloren dingen gevlucht en nooit meer teruggezien.

    Stiekem zou ik de musical gewoon op dvd willen :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Never heard of it. (cat)

    Ik ben ook naar weinig grote producties geweest, maar weet je wat best wel leuk is? Wij hebben een openlucht-theater, vlak buiten het dorp. Elke zomer is daar een 'volwassene'-musical en een 'jeugd'-musical. Daardoor heb ik nu ook de Drie Musketiers, Witches of Eastwick, De Sneeuwkoningin en nog een aantal leuke musicals gezien. De laatste waar ik naartoe ben geweest, was Don Juan.


    Deep inside, I've never felt alive