• Ik ben net naar Leuven geweest, shoppen en HG gaan kijken. Daarna met de bus terug naar huis en te voet naar huis wandelen (+/- 1 km). En mijn benen zijn kapot. D:

    Und yesh, ik wou dat even delen. :'3 Nog iemand met been/voet/teen/hand/arm/[insert bodypart here]pijn?

    Mijn schouders en rug doen pijn van dag in dag uit over m'n blad gebogen te zitten.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Koppijn hiero... >.<

    Lekker op de bank gaan relaxen, dan komt dat wel goed ;]

    IK WIL OOK NAAR HG :[


    Deep inside, I've never felt alive

    Ontsteking aan de diepliggende bekkenspieren in mijn rechter zij. Ik verga al weken van de pijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn schouders doen pijn.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Oke, lol wat is HG? :$

    Nope, niet vaak. 's Zomers wandelen wij op vakantie, toen ik zeven was soms al 3 uur heen en 3 uur terug in de Zwitserse Alpen, en dan lekker stijle wandelingen, haha. Laatst wel gehad, spierpijn, bah, toen ik ging survivalen met school. En ik ging laatst op hakken lopen, geen goed plan. Kwam gelijk achter mijn ingegroeide teen en dat je dan geen peep toe moet dragen. >.<


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn knieën, maar ik zit dan ook meer dan de helft van mijn dagen op stage op m'n knieën.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mulan schreef:
    Oke, lol wat is HG? :$

    Hungergames, vermoed ik.. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    gym zorgt ervoor dat ik elke maandag en woensdagavond spierpijn heb
    we doen turnen en ik ben al 7 lessen bezig met een handstand, en dan moeten een paar mensje mijn begen om hooghouden om het te oefenen
    en voor het turnen dede we rek en strek oefeningen
    en nu heb ik een zere nek en schouder


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ermmm, mijn hoofd, mijn rug, schouder, nek & knieën. Ik ben echt blij dat ik morgen weer naar de osteopaat ga. :3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ikke ja, gisteren zijn we gaan wandelen en het was voor mij een hele tijd geleden en nu heb ik pijn aan mijn benen. Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt