• Het verhaal:
    Het speelt zich af in 2046. De stad Londen wordt geterroriseerd door een grote groep vampiers. Voordat de hele stad natuurlijk leeggezogen en vernadert is, moeten de vampiers worden gestopt. Hiervoor is een groepje vampier-hunters ingehuurd. Dit groepje zorgt ervoor dat de vampiers beperkt blijft en Londen is gered. Toch zijn er rare dingen aan de hand tussen de vampiers en de hunters. Is er liefde in het spel of is er nog meer aan de hand dan dat?



    Rollenlijst:
    Vampiers Hunters:
    - Alan Dean Mccain~22~0hitsjusther
    -
    -
    -

    - Katelynn Megan Crowley~19~Dangerx
    - Moire Beaulieu~21~geleninja
    - Isabelle Eloise McCallan~18~Pebble
    -

    Vampiers:
    - Deangelo "Dean" Skinner~19~ Velnias
    - Daniël Alexander Priceton~299~Pebble
    - Ivanec Jeruzalem~49~geleninja
    -

    - Raven Juliette Smith~314EIijah
    - Gereserveerd voor TheseWords
    -
    -

    DE REGELS:
    -Geen gepest of schelden! Laat mensen gewoon hun gang gaan! Iedereen heeft zo zijn eigen manier van een rol spelen!
    -RESERVATIES BLIJVEN MAX. 3 DAGEN STAAN!
    -Graag uitgebreid beschreven en laten checken!
    -Max. van 2 personages
    -Minimaal een stuk van 250 woorden. Het is makkelijk haalbaar voor iedereen en zo blijft het niet dood.
    -Controleer je eigen rol! We weten allemaal hoe rot het is als iemand anders je rol bestuurt, dus bestuur alleen je eigen
    -Problemen of vragen? Kom bij mij en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 15:50 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mijn topics


    Keep your head up, keep your heart strong



    Ivanec Jeruzalem

    Buiten scheen de zon nog, wat betekende dat ik binnen zat. Het oude metrostation dat ik tot mijn paleis omgetoverd had vormde een perfecte schuilplaats voor overdag, maar de dag duurde lang wat betekende dat ik me ging vervelen. De kick die het verse bloed van gisternacht me had gegeven begon af te zwakken en ik merkte dat ik iets wilde doen. Iets dat niets te maken had met de schuilplaats waar ik me overdag in moest verbergen. Ik zuchtte dit was gewoon mijn dorst die aan het spreken was. Niet mijn dorst voor bloed, maar mijn dorst voor leven.
    Ik ijsbeerde op en neer door de hal. Aan de muur hingen kunstwerken van onder andere van Gogh, Monet en Michelangelo, maar ik lette er niet op. Ik kende de schilderijen uit detail en hoewel ze prachtig waren, had ik iets anders nodig om me af te lijden van mijn eenzame verveling. Nog een uur voordat de zon onderging.
    'Arg!' Ik greep een beeldje van een tafel en smeet het tegen de muur. Ik moest iets doen, ik ging gek worden van mezelf. Ik spuugde op de grond en sprong boven op mijn grote glanzende eettafel. Die ik natuurlijk nooit gebruikte, maar ooit had gestolen toen ik me verveelde. Ik keek naar de tafel en vloekte toen ik in de weerspiegeling wel de kroonluchter achter mij maar niet mezelf kon zien. Ik was door vele mensen en vampieren verteld dat ik prachtig was, een wonder, geweldig, maar zelf zou ik het nooit meer zien. Het was onzin dat vampieren zichzelf niet konden zien omdat ze geen ziel hadden. Stoelen hadden geen ziel, kroonluchters hadden geen ziel en die kon je wel zien in een weerspiegeling. het feit dat we geen spiegelbeeld hebben, is een van de zelfde redenen als dat we geen geur hebben, dat we doodstil kunnen sluipen en dat we scherpe hoektanden hebben. Het is makkelijker jagen. Als je niet gezien word in een weerspiegeling weet niemand dat je achter hen staat. Niet dat we het echt nodig hebben.
    Ik zuchtte en sprong van de tafel. Nog 40 minuten voor de zon onder ging.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.