• Hij is een Beta-reader,
    Zij is een Story-schrijver.
    Ze kennen elkaar niet, tot...

    ~Disclaimer: eerste hoofdstuk.
    ~Gaat over Quizlet zelf.
    ~Neem een Abo,
    ik waarschuw namelijk niet!





    ik wil even een paar punten verduidelijken:
    Ik ben zelf nooit ECHT in contact geweest met Beta-readers, en weet er dus niet zo veel, als je dus leest en je denkt: Hé, dat klopt niet! zeg het dan gerust, dan pas ik het lekker aan, i'm in no hurry writing the story!
    Ik heb veel spelfouten enzo, maar ik vraag liever geen Beta aan, omdat een verhaal dan minder persoonlijk voelt, ik kijk wel meerdere malen na voor ik plaats, maar veel spellingsfouten sijpelen er wel door heen, soms omdat een toets gewoon niet reageerd enzo, en soms omdat ik het gewoon niet merk. Zeg het als je (in het verhaal, dit topic maakt me niet zo veel uit) een spellingsfout ziet, en verduidelijk aub dan het punt WAAR je het ziet, zodat ik het kan aanpassen.
    De Personages bestaan NIET ECHT, het zijn fictieve personages, echter kunnen ze soms lijken op iemand die ik in het echt ken, MAAR DIT PROBEER IK TE VERMIJDEN. Meestal gaat dit bij mij echter automatish.
    De titel kan nog veranderen.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 18:38 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Een user/bèta romance. Dat vind ik toch wel een originaliteitsprijs waard. :'D Nu ga ik eens kijken. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Een user/bèta romance. Dat vind ik toch wel een originaliteitsprijs waard. :'D Nu ga ik eens kijken. ^^


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    Een user/bèta romance. Dat vind ik toch wel een originaliteitsprijs waard. :'D Nu ga ik eens kijken. ^^


    Ik ben er nieuwschierig!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Leuk(:
    Dit is er ook als een moderator love story(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."