• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just dance. [1]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:13 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ailynn

    Als we aankomen bij de eetzaal laat ik me net als Eliza aan tafel zakken. Terwijl ik wat eten van het bord afpik laat ik mijn blik weer even door de eetzaal heen glijden. Ik raakte inmiddels wel nieuwsgierig naar hoe de andere crews danste. 'En, vind je het smaken?' vraag ik aan Eliza als ik zie dat zij ook wat van het eten probeert. Slecht was het eten niet, maar ik was verwend door Oma's lekkere warme maaltijden en daarbij viel ander eten al gauw in het niet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jason
    'Pizza goed?' Vraag ik terwijl ik mijn telefoon pak. 'Geef even door wat je wilt hebben en ik bestel het meteen.'

    Artemis Eliza
    'Redelijk,' beantwoord ik Ailynns vraag. 'Maar ik ga weer naar buiten, het stinkt namelijk wel.'
    Ik loop buiten en zie drie shakers zitten. Een van hen was de jongen waar ik bovenop ben gevallen. Ik loop naar ze toe en tik op zijn schouder. 'Sorry dat ik je vanmiddag bijna plette, het was niet de bedoeling om te vallen.'

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 21:41 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Eliza is tegen Liam aan het praten voor het geval je het niet door hebt]


    Remember to be ridiculous.

    Ailynn

    'Redelijk,' reageert ze en staat vervolgens op. 'Maar ik ga weer naar buiten, het stinkt namelijk wel.' Grinnikend schud ik lichtjes met mijn hoofd. 'Dat is een feit. Ik zie je straks wel,' reageer ik en neem nog een hap van mijn eten. Leunend met mijn hoofd op mijn hand en mijn elleboog op tafel staar ik wat afwezig vooruit terwijl ik af en toe een klein hapje van mijn eten neem.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ik ga, moet nog een engels boek lezen voor donderdag en ben nog niet begonnen(N)]


    Remember to be ridiculous.

    [Kan iemand me snel even een samenvatting geven? Ik was gisteren van 8 tot 10 weg, en opeens is er een nieuw topic D: aaah]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ashleigh
    Ben haalt zijn schouders op en maakt een "Tsja" geluidje. 'Wat kan ik zeggen?' vraagt hij. Hij lijkt zich iets te bedenken en kijkt me aan. 'Ik weet nu al dat mijn mond niet vol gaat zitten met hun eten,' zegt hij serieus. Ik ruik nog even waarna ik een vies gezicht trek en naar Ben kijk. 'Ik denk mijn mond ook niet,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [De bel voor het eten is net gegaan en de meeste zijn nu in de etzaal of nog buiten]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Oké, dan komt Marylinn gezellig naar de eetzaal toe :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik moet uurtje fietsen en dan verschijn ik weer op de computer :'D. bel gat ;')]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn Noah Carter

    Geeuwend liep ik de jongensslaapzaal uit, aangezien ik een beetje ingedommeld was. ''Hoi'' mompelde ik kortaf, en ging naast Sven en Zach zitten. Ik veerde op toen ik het eten zag, en schepte een berg op. ''Eindelijk, ik rammel'' zei ik, en begon te eten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    James

    Ik keek even rond en mijn blik viel op Ailynn die afwezig voor zich uitstaart en af en toe maar een hap neemt. ""Is het eten zo verschrikkelijk ?" vroeg ik terwijl ik naast haar ging zitten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 17:24 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ailynn

    'Is het eten zo verschrikkelijk?' Hoor ik plots en zie vervolgens James langs me komen zitten.
    'Nou, het ruikt niet echt lekker en smaken.. Laten we zeggen dat ik wel wat beters gewend ben,' reageer ik en glimlach even. 'Heb je het al geprobeerd?' Vraag ik en wijs half naar het eten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    James

    "Het ruikt inderdaad niet echt briljant" zei ik "Ik wacht wel even want echt trek heb ik niet en als ik het zo zie....ik ben ook beter gewend" lachte ik erna terwijl ik snel even een blik op het eten wierp


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer