• Ik zit loop tot 13 April stage (Ik ben in Januari begonnen). En de eerste dag waren mijn collega's waren wel aardig tegen me. Maar vanaf de tweede dag was dat compleet veranderd. Ze sluiten me dus buiten.

    Telkens gaan ze ergens anders eten, zodat ik weer eens in mijn eentje moet lunchen. Ze zeggen helemaal niks tegen me, alleen als het echt moet, en als de leidinggevende in de buurt is. Ze roddelen ook heel erg over me, terwijl ik dat vaak ook gewoon zelf ook kan horen. In het begin zei ik daar nog wel iets van, maar nu negeer ik het maar gewoon.

    Om dit zeurtopic nuttig te houden, hebben jullie ook wel eens slechte ervaringen gehad met stages of zo?


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Bah, dat lijkt me echt vreselijk... Kan je dan niet van stage wisselen of het aangeven op school, bij de leidinggevende?
    Ik heb altijd slechte ervaringen met stages lol. Lang verhaal.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 9:55 ]


    Your make-up is terrible

    Dat is echt slecht. Vraag anders, zoals Assassin ook al zei, of je niet ergens anders stage kunt lopen. Of probeer het vol te houden tot 13 april, is niet zo heel lang meer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niet tijdens stage, maar ik had zo'n klas vorig jaar.
    Je kunt er niet zo veel aan doen. Gewoon volhouden en wachten tot het voorbij is, het niet persoonlijk opvatten en je er zo weinig mogelijk van aantrekken.
    Al is het wel vreemd dat het bij jou van de ene dag op de andere zo veranderd is. Misschien is er achter je rug wel iets gebeurt of hebben ze iets over je gehoord, die hoogstwaarschijnlijk niet eens waar is?
    Het is best raar.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Assassin schreef:
    Bah, dat lijkt me echt vreselijk... Kan je dan niet van stage wisselen of het aangeven op school, bij de leidinggevende?
    Ik heb altijd slechte ervaringen met stages lol. Lang verhaal.


    DarkSavior schreef:
    Dat is echt slecht. Vraag anders, zoals Assassin ook al zei, of je niet ergens anders stage kunt lopen. Of probeer het vol te houden tot 13 april, is niet zo heel lang meer.


    Ik ga het inderdaad gewoon vol houden tot 13 april. Het duurt niet lang meer en ik zou gewoon door moeten bijten. Mijn school doet namelijk nogal moeilijk met het wisselen van stages.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Histoire schreef:
    Niet tijdens stage, maar ik had zo'n klas vorig jaar.
    Je kunt er niet zo veel aan doen. Gewoon volhouden en wachten tot het voorbij is, het niet persoonlijk opvatten en je er zo weinig mogelijk van aantrekken.
    Al is het wel vreemd dat het bij jou van de ene dag op de andere zo veranderd is. Misschien is er achter je rug wel iets gebeurt of hebben ze iets over je gehoord, die hoogstwaarschijnlijk niet eens waar is?
    Het is best raar.


    Ik vind het ook nogal vreemd. Maar ik zou niet kunnen bedenken wat er gebeurt zou kunnen zijn. Ik heb het gevoel dat ze me er gewoon niet bij willen hebben. Mijn collega's zijn allemaal jongens, dus misschien ligt het daar aan. Maar dat verklaart nog niet waarom ze over me roddelen.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Da's wel jammer. Maar ach, 13 april is nog dichtbij. Je hebt het al van januari kunnen volhouden. (:
    Maar lijkt me inderdaad wel een kutsituatie om in te zitten!

    Blabbermouth schreef:
    (...)

    Ik vind het ook nogal vreemd. Maar ik zou niet kunnen bedenken wat er gebeurt zou kunnen zijn. Ik heb het gevoel dat ze me er gewoon niet bij willen hebben. Mijn collega's zijn allemaal jongens, dus misschien ligt het daar aan. Maar dat verklaart nog niet waarom ze over me roddelen.


    Ik denk dat er maar één iemand tussen hoeft te zitten die je niet mag, hij daarom over je gaat roddelen en dat daardoor ook de anderen negatief over je gaan denken en uiteindelijk je ook niet meer leuk vinden.
    Dan valt het misschien toch nog op te lossen. Ik ben nogal verlegen, zeg niet zoveel en toen ik dit jaar in mijn nieuwe klas terecht kwam, zag het er naar uit dat ik opnieuw buiten zou worden gesloten. Ze roddelden, keken me raar aan, wilden niet met me samen werken en dat soort dingen.
    Maar er was een meisje die op dezelfde bus zat als ik en zij kwam toch naast me zitten, omdat ze me negeren toch iets te ver vond gaan en toen hebben we gewoon gepraat en de dag erna kwam ze weer naast me zitten en ze zag in dat ik gewoon verlegen was, maar niet echt saai of vreemd.
    Ze heeft het ook de rest van de klas gezegd, want na een tijdje was iedereen plots vriendelijk.
    Wat ik hiermee wil zeggen is dat als je een persoon kan laten inzien hoe je echt bent, de rest redelijk snel volgt, want meestal gaat het alleen om vooroordelen. Ze kunnen je echt nog niet kennen na twee dagen. Zeker niet als ze je negeren en nooit met je praten.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Heel veel sterkte meid (:


    26 - 02 - '16

    Wat rot zeg. Ik ken het in principe wel, alleen bij mij zijn het mijn eigen vriendinnen die zo over me doen. Ze negeren me dan wel niet. Maar ze roddelen wel over me..


    live the life you love

    Vidia schreef:
    Heel veel sterkte meid (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik ben een keer weggestuurd omdat ze vonden dat ik tegen ze snauwde, en dat was helemaal niet waar :S

    Ik heb nog nooit een stage gelopen. :3


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Misschien moet je gewoon zelf eens op ze afgaan? Gewoon vriendelijk doen, misschien hadden ze gewoon een verkeerde indruk van je!


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Zoooooo, waat loop je stage?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Jups. Mijn ervaring met stage is ook verrot.
    Maar bij mij komt het wel door andere dingen. Voor jou is het wel echt rot zeg! Misschien kun je eens vragen waarom ze zo doen? En het er toch over hebben met de leidinggevende. Misschien kan zij er iets aan veranderen, of je in ieder geval helpen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.