• Hallo Quizletters,
    ik heb een aantal rollen nodig voor een verhaal dat ik wil gaan schrijven.

    Het verhaal gaat ongeveer zo:
    Een meisje van ongeveer 20 jaar werkt als serveerster in het restaurant van haar ouders. Dan duikt er ineens een brief op van een oude vakantieliefde die haar wil zien. Na vele dingen die gebeuren besluit ze haar familie te verlaten en op zoek te gaan naar die oude vakantieliefde.

    Nu heb ik een paar rollen nodig.
    Zelf ga ik de hoofdpersoon maken die ik straks in de beginpost zal zetten.


    Ik heb nodig:

    × 4 familie leden van de hoofdpersoon. (Een arrogante zus Irene Sue Johnson, flauwe broer Oliver Jonathan Johnson en bezorgde ouders)

    × Een oud-eigenaar van het restaurant (Dit is een vrouw van ongeveer 40 jaar) Mary Errin Elizabeth Montgomery

    × 2 of 3 restauranteigenaren/eigenaressen die uit de brand geholpen worden door de hoofdpersoon. (Het liefste allerlei buitenlandse mensen, met allerlei culturen. Bijv. een Spaanse eigenaar, een Franse, een Italiaanse etc. Minstens één van de restauranteigenaren moet een man zijn. Ze zijn allemaal tussen de 20 en 25 jaar.)

    × Een passagier die ook voedselinspecteur is en voor behoorlijk wat problemen zorgt. (Dit moet een man zijn van ongeveer 23 jaar)

    × De vakantieliefde van de hoofdpersoon (Deze moet 20 jaar zijn en het liefst een Fransman zijn.)

    × Een bloemenhandelaar die de hoofdpersoon in Parijs zal tegenkomen (Dit moet een vrouw zijn. Het liefst even oud als de hoofdpersoon)

    × De verlegen bloemenhandelaar die in het restaurant van de ouders van de hoofdpersoon werkt (Dit moet een jongen zijn van ook ongeveer 20 jaar. Het liefst niet jonger dan dat)

    × 5 tot 8 random passagiers en klanten. (Deze mensen mogen variëren van jong naar oud, jongen of meisje, maakt echt niet uit)


    Wat wil ik weten over de personages die jullie gaan bedenken:
    Rol:
    Volledige Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:
    Een eventuele titel:
    Moet ik waarschuwen:

    Ik wil liever geen perfecte personages. Er mogen wel twee of drie perfect zijn, maar niet allemaal. Het liefst geen plaatjes van beroemde mensen als: One Direction, Justin Bieber, Selena Gomez etc. Ik wil niet teveel van de zelfde typetjes; Geen 10 bitches en bijv. 1 aardig persoon. Ik wil verschillende personages.

    Succes met het maken van een personage! (:

    Rol: Hoofdpersoon
    Volledige Naam: Emily Ayana Johnson
    Bijnaam: Emmy
    Leeftijd: 20 jaar, ze is jarig op 12 augustus
    Karakter: Emily is een vastberaden meisje die weet wat ze wil. Als het gaat om liefde is ze echter verlegen en terughoudend. Ze is geduldig, ambitieus en erg vriendelijk. Ze ergert zich echter kapot aan mensen die opscheppen over van alles en nog wat. Ze zal altijd haar best doen om mensen uit de brand te helpen.
    Uiterlijk:


    Emily heeft lang blond haar en blauwe ogen.
    Familie: -
    Extra: Emily heeft altijd al gedroomd van een eigen restaurant.


    Ik ga niet voor de eerste rol, maar voor de beste

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 10:41 ]


    26 - 02 - '16

    Mensen, ik heb nog steeds niet genoeg rollen ;x


    26 - 02 - '16

    ik maak nog wel familie (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wat heb je nog nodig? Ik kan een moeder proberen te maken? Of vader?


    Tell me about it, stud.

    Rol: haar bezorgde moeder
    Volledige Naam: Emma Natasha Johnson
    Bijnaam: ze wordt altijd gewoon Emma genoemd
    Leeftijd: 48
    Karakter: Het is een superlieve moeder die er altijd voor haar kinderen zou zijn. Je kan makkelijk met haar gesprekken voeren. Een minpunt is dat ze erg snel bezorgt wordt om haar kinderen. Ze is daarom erg strikt met regels. Emma is een sportieve moeder en ziet er daarom ook jonger uit dan welke leeftijd ze werkelijk is. Ze heeft een paar vriendinnen waar ze graag mee gaat stappen.
    Uiterlijk:


    Familie: -
    Extra: Ze is een kwart spaans

    Rol: tha brother
    Volledige Naam: Oliver Jonathan Johnson
    Bijnaam: hij wordt altijd jonah genoemd
    Leeftijd: 20 jaar, hij is jarig op 12 augustus.. oftewel twins! (:
    Karakter: Jonah is erg geliefd bij de meisjes want een grote ergenis is van Emily. Stiekem vind Jonah het juist leuk om Emily jaloers te maken.
    Emily en Jonah plagen elkaar vaak maar houden stiekem van elkaar. Jonah is een gezellig jongen die vaak rond hangt met zijn vrienden. Hij is totaal het omgekeerde van zijn zus en wil totaal niet het restaurant overnemen van zijn ouders. In vergelijking met zijn zus is hij juist ongeduldig, handig met de liefde en erg gedemotiveerd om te werken aan zijn toekomst, tot ergenis van Emily. Iets wat ze wel gemeen hebben is dat ze beide altijd klaar staan voor iedereen.
    Uiterlijk:


    Landon Liboiron, van degrassi als je dat kent?
    Familie: -
    Extra: Stiekem heeft hij een vriendin en is hij super lief maar om zijn imago te houden laat hij dit niet merken.
    Een eventuele titel: At your serves?
    Moet ik waarschuwen: Umm.. jaa waarschuw maar wel maar ik weet nog niet of ik een abo neem want ik heb eigenlijk veel te veel abo's.. Ik neem wel een bladwijzer!
    xxx
    (flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb nog een verlegen bloemenhandelaar nodig D:


    26 - 02 - '16

    oke die probeer ik ook wel als je dat goed vind? xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    En nog een vader ;3


    26 - 02 - '16