• Heloooo ;3
    Naah, ik kreeg zo net een berichtje op Netlog van een échte Twilight fan, zo een fan die wat gelijkt op de 'échte' TH-fans if yah know what i mean (': en ze zei dat Joepie weer iets doms had gedaan. Gezegd over Robert Pattinson, ik zal het zo zeggen. Like, mijn antwoord was ongeveer zoiets:
    First: Wát heeft Joepie nu weer misdaan >,<
    Second: Aaaaaah nee. Aan zoiets doe ik niet mee (': Like, Joepie is maar een roddelblad en als hun dat erin willen zetten, Fine for me. Ze moeten toch iets in hun blaadje kunnen zetten? Ik vind dit erover gaan, srsly. Weetje? Gefreakte TH-fans doen dit ook (: Ga je jezelf tot hùn niveau verlagen, zo gefreak bén je toch niet ofwel?

    Ik vind het allemaal herrie en drama voor niets. Robert Pattinson ligt daar écht niet van wakker hoor, wake up dramaqueens (':
    Omdat ik het ff kwijt moest-

    Edit-
    Die Twilight-fans willen dus allemaal 'bedreigingen' ofsoo naar Joepie sturen --' Like, hóé laag kan je vallen (':

    Edit2-
    De brief die ik kreeg op Netlog.
    Beste twilighters....

    Ik zal meteen met de deur in huis vallen...
    Het gaat over de weekblad JOEPIE...
    Ze gaan al over de grenzen !!!
    Al vanaf het begin vond ik het een F*cking blad, maar nu is het gedaan !!! De leugens zullen we niet meer aanvaarden !!! NIET ALS HET OVER TWILIGHT GAAT !!! EN VOORAL DAN OVER ROBERT PATTINSON !!!
    Ik en Elise ( Alice) hebben een plan om joepie eens een lesje te leren !!!
    Wat moet je doen om mee te kunnen wreken....
    Jij, als een trouwe twilight fan, moet een een korte persoonlijke protest tegen de joepie opnemen en versturen naar mij en naar Alice.
    Wij zullen alle video's dan samenvoegen en op youtube plaatsen....
    De bedoeling is ook om die vervolgens op je netlog te zetten.

    Dus als je geïnteresseerd bent in onze actie, laat ons dan snel iets weten...

    PS : twilighters WIJ MOETEN OPKOMEN VOOR ONZE FAVORIETE SAGA !!!

    Met vriendelijke groeten

    Bella & Alice


    Xx'

    Wat zeiden ze dan over hem?
    x


    ok

    Whaha dat is funny ;3


    We can only learn to love by loving.

    Wat zeiden ze dan over hem?
    x


    Ik weet het zelf nu pas: Joepie begon over zijn geheime flirts: Paris Hilton, Kirsten Stewart en nog iemand.
    Wat een drama voor zoiets, djezus --'

    Owke, dat boeit toch niet. Laat joepie toch gewoon doen en lach er dan gewoon eens mee.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)

    Ik weet het zelf nu pas: Joepie begon over zijn geheime flirts: Paris Hilton, Kirsten Stewart en nog iemand.
    Wat een drama voor zoiets, djezus --'

    Camille belle fseu toch ? ;3 en ik vind dat melig. x_x


    We can only learn to love by loving.

    De joepie kwam bij mij weer niet opdagen in de brievenbus


    Shitfaces.

    De joepie kwam bij mij weer niet opdagen in de brievenbus


    Mij ook niet, heb het van dat meisje en de site. Post staakt (':

    dat stond ook in de hitkrant ofzo :'D
    dat paris hilton op robert pattinson is x'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)

    Ik weet het zelf nu pas: Joepie begon over zijn geheime flirts: Paris Hilton, Kirsten Stewart en nog iemand.
    Wat een drama voor zoiets, djezus --'

    Ow nee hoe erg, nu ga ik meteen een klachtenbrief schrijven hoor![sarcasme druipt eraf]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    omfg, die wijven overdrijven zo ><

    Damn, oke, joepie is soms stom,
    maar je gaat toch geen bedreigingen sturen ?
    dat is echt wel laag.
    - Poker face op tv Ö -


    Some people make the world special just by being in it

    Editje*
    +Van wie ik die mail kreeg heeft mij geblacklist omdat ik iets terugschreef. Like whoahoa (':

    1 ik vind dat zoiezow een dom blad ><
    2 ik geloof het alleen maar als iets rechtstreeks uit hun mond zou komen bijv tijdens een intervieuw ofzow...
    3 dat is heel laag...


    A Noble was Born in Chaos

    omg !
    zijn Tokio hotel fans ooit zoo erg geweest ?? want dit gaat er lichtjes héél hard over !!
    ik bedoel, de joepie roddelt zoveel, en schrijft zoveel leugens, maar dit vond ik nu toch niet erg ze.. ik bedoel, het kàn toch dat hij flirtte met die mensjes ??

    maar ik vind het dus ook nogal laag als je dan zo'n actie onderneemt -_-


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    oké, het is frustrerend als ze onwaarheden schrijven over iemand waar je fan van bent, maar om Joepie nu zo direct te gaan aanvallen -_-, ik vond die acties van TH-fans tegen Joepie ook altijd overdreven..