• Weet je nog? Een jaar geleden. quiz(s)let punt en el? Ik dacht ik kom nog een keertje kijken. Ik ben die ene. Maar ik ben onderhand ook alweer een jaartje ouder.. JA DOH ZELFS IK. (krul)
    Sommigen van jullie kennen mij vast niet (meer), maar wat oudere spelers denk ik wel. Ik was die, die, die.
    Maar ook ik ben dus weer wat ouder en een stuk rustiger. Wat vind je daarvan he? =D
    Ik kom hier om te vertellen dat ik me al héél héél lang een stuk rustiger gedraag, niet dat iemand van jullie dat zou merken natuurlijk, want jullie weten dat niet. ^^
    Ik heb ook geen irriterende drangen meer ofzo, naja, jullie snappen me denk ik wel. Hier ben ik weer, raad maar wie ik ben.

    -> Denk maar niet dat ik jullie vergeten ben hoor, kuskuskus ;33

    Ik zou welkom zeggen, maar ik heb zo'n gevoel dat je snel weer weg gaat zijn, dus vaarwel. (:
    Een permanente ban = een permanente ban. Als je die hebt, mag je niet meer terugkomen. Ook niet op nieuwe accounts.
    :W

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 16:12 ]


    comfort in c h a o s

    RainBowQuish schreef:
    (...) en de dingen???
    tell me

    Spamaccounts, irritantheid, ruzie, etc.

    Unfortunate schreef:
    (...)
    Mhhh, dát zijn dan weer dingen die ik niet deed. xD

    Gelukkig blijven er nog vele dingen voor je over! (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lemmiwinks schreef:
    (...)

    Ze moeten toch eerst overleggen.

    YAY *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lemmiwinks schreef:
    (...)

    Ze moeten toch eerst overleggen.


    Permaban is permaban <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Lemmiwinks schreef:
    (...)

    Ze moeten toch eerst overleggen.

    Ze had al eerder een permanente ban, dan is er weinig overleggen nodig, lijkt me.


    Ex astris, sciencia

    Austen schreef:
    Ik zou welkom zeggen, maar ik heb zo'n gevoel dat je snel weer weg gaat zijn, dus vaarwel. (:
    Een permanente ban = een permanente ban. Als je die hebt, mag je niet meer terugkomen. Ook niet op nieuwe accounts.
    :W

    Precies.

    *leest reactie's*

    Wacht jij bent Gaby? Had je niet een permanente ban? *wordt nieuwsgierig*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Telkens net te ver gaan, de sfeer verpesten
    Dat staat in het banmeldtopic 'hmm

    jullie vertellen me stome dingen(N):8:((
    jullie moeten het uitleggen want nu snap ik niet wrm sommige van jullie gemeen tegen haar doen(hoera)(yeah)(kitty):S(dance)(K)(K)(K)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Heb al een linkje achtergelaten in het GB van LUX, en het topic gemeld


    quidquid excusatio prandium pro

    Bronte schreef:
    (...)
    Ze had al eerder een permanente ban, dan is er weinig overleggen nodig, lijkt me.

    Die kunnen op een knopje drukken en dan ben ik weg, als ze verkeerd drukken is iemand anders weg. WOOOOOOSH :$

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Permaban is permaban <_<



    Perma ban? Holy fuck. Ik wist wel van haar ban, maar niet dat ze een permaban had.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 16:14 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Wat is het praktisch nut dan eigenlijk? Kom je gewoon je smoel eens tonen of?

    MisaAmane schreef:
    *leest reactie's*

    Wacht jij bent Gaby? Had je niet een permanente ban? *wordt nieuwsgierig*

    Ja :P

    Wie heeft er dan zin om iets te faken, want Quizlet heeft af en toe best wat levendigheid nodig*O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.