• Mijn moeder.
          Ze heeft al een tijd problemen op haar werk die heel ingewikkeld liggen. In het kort, in 2001 had ze een peuterspeelzaal overgenomen met iemand anders, en ze zijn er laatst achter gekomen dat diegene hem niet aan hun overgedragen heeft maar aan de stichting waarbij ze zitten, wat iedereen 9 jaar lang bewust geheim gehouden had.
          Ondertussen was haar collega zwanger, die andere werd ontslagen vanwege een tekort wat niet eens zo was maar één of andere gek van die stichting deed alles fout met het geld en is nu ook ontslagen. Ze zaten voor het nieuwe schooljaar in angst omdat er peuterspeelzalen moesten sluiten en niemand wist welke. Nu bleef die van hun open maar moesten ze dagdelen sluiten. Ze word nu voor een bepaald aantal uur betaald in de week, maar moet 4 uur daarvan als vrijwilliger werken, maar dat mag niet op haar eigen werk, waardoor ze ineens op een basisschool moest werken, iets waarvoor ze helemaal niet is opgeleid.
          Ze hebben een speciale peuterspeelzaal, iets wat een VVE word genoemd, waarbij ook kinderen met een taalachterstand extra kansen krijgen.
          Op dit moment heeft mijn moeder twee keuzes. Of ze gaat naar een andere stichting en mag de baas blijven over haar eigen peuterspeelzaal maar haar aantal uur word teruggebracht naar 15, waardoor wij dus niet meer kunnen rondkomen, of ze blijft bij deze stichting en loopt het risico om ergens anders te moeten gaan werken, een andere peuterspeelzaal, kinderdagverblijf of basisschool, iets wat ze absoluut niet wilt. Ze heeft heel bewust voor dit gekozen namelijk.
    Nu was er een nieuwe regel gekomen over geld, dat de ouders moesten betalen. Dat werd ineens heel wat meer en ouders hielden een handtekeningenactie, waardoor de bazen meteen bij mijn moeder op de stoep stonden om haar aan te wijzen als schuldige. Als zij ook maar iets onderneemt kunnen al haar subsidies ineens stoptgezet worden, kan ze ontslagen worden, etc.
          Het is allemaal zo oneerlijk, alles gaat heel oneerlijk. Ze liegen, bedriegen en maken er zo'n zooitje van en mijn moeder kan er gewoon niets aan doen. Ze heeft zoveel in die peuterspeelzaal gestopt en alles word gewoon afgepakt! Zonder dat ze iets kan doen. Ik zit echt altijd mee te zoeken naar oplossingen maar die schijnen er gewoon niet te zijn... Ik heb zoveel respect voor haar dat ze gewoon nogsteeds doorgaat.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 21:43 ]


    Your make-up is terrible

    Dat is gewoon echt gemeen en laag van ze... Jou moeder doet zo hard haar best! Ik hoop dat ze er uitkomt, dat moet gewoon.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wát een naaiers zeg. Sterkte ermee Nikki. Wens je moeder ook meteen even sterkte toe ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    De meeste bazen zijn helaas zulke naaiers, zolang hun maar iemand als schuldige kunnen aan wijzen als er iets fout gaat.

    Veel sterkte voor je moeder en ik hoop echt dat die bazen ballen krijgen & hun verantwoordelijkheid serieus nemen


    Physics is awesome

    Tja, Nederland. Kromme regels en shit. Ik hoop dat je moeder eruit komt (: Sterkte!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Eyes schreef:
    De meeste bazen zijn helaas zulke naaiers, zolang hun maar iemand als schuldige kunnen aan wijzen als er iets fout gaat.

    Veel sterkte voor je moeder en ik hoop echt dat die bazen ballen krijgen & hun verantwoordelijkheid serieus nemen


    Ja dit dus, ik vind het ook nergens op slaan.. En al helemaal niet dat ze haar de schuld geven. Zij heeft niks gedaan en die bazen moeten maar gewoon de verantwoordelijkheid op zich nemen.
    Daar zijn ze baas voor!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Damn dat is hardd!
    ach ja deze hele maatschappij is een kutzooi geworden de mensen zelf ook liegen en bedriegen dat doen ze alleen maar, hun hele kut leven hangt van liegen en fucking bedriegen af


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik ken dit. Mijn moeder heeft dit ook gehad bij haar vorige werk. Ik mag er niet te veel over zeggen, maar het kwam erop neer dat mijn vader zelfs de spullen van haar werkkamer is gaan halen, omdat mijn moeder dat niet meer durfde. Ze werkt nu bij een ander 'bedrijf' en daar is ook feest, alleen gelukkig wordt mijn moeder nergens van beschuldigd. Het is wel een kutgevoel en ik wens je veel sterkte!


    Deep inside, I've never felt alive