• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Klinkt goed hoor. Maar hoe gaat je fantasietje verder?"
    "Hmm, dat wil je wel weten he?"
    Uitdagend kijk ik haar aan en druk heel lichtjes mijn lippen op de hare. Mijn hand glijdt onder haar shirt en streelt over haar buik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Hmm, dat wil je wel weten he?"
    Even span ik al mijn spieren aan als hij met zijn hand onder mijn shirtje gaat.
    "Eigenlijk wel," zucht ik zachtjes en ik druk een klein kusje op zijn lippen.
    "Het zou alles wel een stuk makkelijker maken."



    [Ik ga douchen of ik daarna online kom moet ik even kijken want ik voel me nu echt beroerd.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Oke. Gaat het, lieverd?]

    Jeremy

    "Eigenlijk wel. Het zou alles wel een stuk makkelijker maken."
    Langzaam trek ik mijn shirt uit en kijk haar verliefd aan.
    "Ik ben niet zo goed in vertellen, dus wat denk je van tonen?"
    Ik druk zacht mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik ben niet zo goed in vertellen, dus wat denk je van tonen?"
    Zachtjes beantwoord ik zijn zoen.
    "Klinkt misschien nog wel beter."
    Ik druk mijn lichaam tegen hem aan en druk kleine kusjes in zijn hals.

    [Ach, vooral keelpijn, buikpijn, hoofdpijn, je zal het wel kennen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Poor thang :/]


    Jeremy

    "Klinkt misschien nog wel beter."
    Ik kreun zachtjes en doe langzaam haar shirt ook uit. Zacht begin ik haar borst te masseren, en druk enkele kusjes in haar hals en op haar schouder. Mijn vrije hand laat ik in haar broek zakken en plagerig wrijf ik tussen haar benen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik hap naar adem als hij zijn hand tussen mijn benen steekt. Ik trek hem dicht tegen me aan en kus hem passioneel. Mijn nagels krassen over zijn huid en ik druk mijn kruis tegen de zijne.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Terwijl ik haar liefdevol terugkus, verplaatsen mijn beide handen zich naar de rand van haar broek, om hem langzaam te openen. Ik kreun zacht en druk mijn lippen weer op de hare om het geluid ervan te smoren. Uit mijn broekzak vis ik alvast het pakje condooms van daarstraks, en leg het naast ons.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik kantel mijn heupen een klein stukje als hij mijn broek wilt openen. Mijn handen klemmen zich stevigom zijn lichaam. Hem ga ik nooit meer loslaten. Wanneer hij het pakje condooms naast ons legt kan ik er niets aan doen maar zachtjes giechel ik.
    "We zijn eigenlijk best een seksistisch stel hoor."
    Zachtjes druk ik kleine kusjes over zijn bovenlijf.
    "Maar het bevalt me wel."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "We zijn eigenlijk best een seksistisch stel hoor. Maar het bevalt me wel."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Stel dat zich beter voelt bij daden, dan bij woorden. Dat vind ik een betere naam, niet?"
    Lachend druk ik mijn lippen op de hare en doe haar broek uit.
    "Moest jij zo onweerstaanbaar maar niet zijn."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Stel dat zich beter voelt bij daden, dan bij woorden. Dat vind ik een betere naam, niet? Moest jij zo onweerstaanbaar maar niet zijn."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Zo kan je het inderdaad ook noemen."
    Ik vind met mijn handen een weg richting zijn broeksknoop om hem te openen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Zo kan je het inderdaad ook noemen."
    Ik neem haar gezicht in mijn handen en druk een passionele kus op haar lippen.
    "Kortom, we zijn geweldig," mompel ik grinnikend.
    Ik help haar met mijn broek los te krijgen, zonder haar lippen los te laten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Kortom, we zijn geweldig."
    Ik zoen hem op dezelfde wijze terug. Met mijn handen stroop ik zijn broek voorzichtig uit en met een klein lachje kijk ik hem aan.

    [Sorry maar ik voel me echt niet goed dus ik ga slapen. Tot morgen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik til mijn heupen op zodat ze mijn broek makkelijker uit krijgt.
    "Lukt het?" vraag ik geamuseerd.
    Behendig, en met slechts 1 hand, maak ik haar bh los.
    Mijn lippen druk ik weer in haar hals.

    [Ik ga ook slapen (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Lukt het?"
    Ik knik zachtjes en draai hem op zijn rug. Zachtjes druk ik kleine kusjes over zijn lichaam. Mijn handen glijden naar zijn boxershort en ik haak mijn vingers erin. Zachtjes druk ik mijn laatste kusje op zijn onderbuik en ik kijk hem uitdagend aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kreun zacht wanneer haar lippen over mijn lichaam dwalen, en ik houd mijn adem in wanneer ze bij mijn onderbuik even stopt. Halfsmekend kijk ik haar aan. Mijn opwinding is duidelijk merkbaar onder de donkere stof van mijn boxer. Dit meisje maakt me gek, en ik hou van haar. Om alles wat ze is en doet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.