• Ik heb zo een meisje op msn die zei dat ze bill cute vond.En tom ook.Zei ik dus van; jha maar ik word altij kwaad dat ze georg en gustav vergeten.Zei dat meisje; jha maar die zijn niet belangrijk.toen werd ik echt kwaad he ö!Op werchter boutique had ik gustav niet kunnen zien omdat die camera mens in de weg stond.Zeiden mijn vriendinne; maakt tog niet uit?Je hebt tom gezien.Ik bedoel ik kan er echt kwaad om worden he.Ik ben misschien voor tom en ik loop er zot van.Maar is dat de reden om georg en gustav te vergeten?Nee tog,zonder hun is er geen tokio hotel!zonder hun is er geen geweldige muziek die mijn leven opfleuren.

    Die meisjes die zijn fan om de muziek, zijn ook fan om Bills uiterlijk ofzo, waardoor ze G&G vergeten. Ik vind dat gewoon fan hoor, ik bedoel, niemand kan voor een ander uitmaken of die fan is of niet.:')


    ok

    (...)

    Zo lijkt het tegenwoordig wel, vind ik.
    Oke, wij hebben dus een verschillende mening over dit onderwerp.
    Klaaaaaar.

    Klaaaaaar. =]

    (...)
    denkt gij da niemand ze ni vergeet?
    I have a dream,> To have a dream! zegt:
    no there really sweet !! without them there is no tokio htoel
    I have a dream,> To have a dream! zegt:
    hotel*
    I have a dream,> To have a dream! zegt:
    i really hate it when people forget them
    (L) my heart is crying, but... you can't see that (L) zegt:
    ahahahah! they
    (L) my heart is crying, but... you can't see that (L) zegt:
    are forget!!
    I have a dream,> To have a dream! zegt:
    noo


    Dat is iets wat 1 persoon zegt. Dát is geen echte fán. Maar de fáns! Zijn ze niet vergeten. Mensen die alleen zeggen: Ik hou van Tokio Hotel omdat Tom hot is. Zijn geen fans, mensen die van Tokio Hotel houden, Tom hot vinden en de muziek super vinden, zijn wél fans. En niemand van de fans vergeet Tokio Hotel. Laatste concert 14 juni, zag ik toch écht veel borden voor Georg&Gustav.

    (...)

    Dat is iets wat 1 persoon zegt. Dát is geen echte fán. Maar de fáns! Zijn ze niet vergeten. Mensen die alleen zeggen: Ik hou van Tokio Hotel omdat Tom hot is. Zijn geen fans, mensen die van Tokio Hotel houden, Tom hot vinden en de muziek super vinden, zijn wél fans. En niemand van de fans vergeet Tokio Hotel. Laatste concert 14 juni, zag ik toch écht veel borden voor Georg&Gustav.


    echt hea ik zag zo iemand en die had een bord voor Gustav en die was daar 100 (H) op aan 't tekenen ofz x3 en ze liet iemand Gustav(H) op haar voorhoofd schrijven x3 en ik heb ook veel Georg-lovers gesien daarzo xD


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Je kan jezelf pas fan noemen als je fan bent van de muziek. Je kunt één persoon uit de band wel als favoriet hebben, en dat kun je er ook aan toevoegen. Denk jij nou echt dat er fans zijn die ze vergeten? Nou echt niet! En dat is sowieso ook een beetje de eigen schuld van G&G zelf, hoor.
    Want zij houden zich echt op de achtergrond, als ze het niet leuk vinden of het er niet mee eens zijn, hadden ze er heus wel met de Kaulitz'en over gepraat.
    Logisch, toch?


    -

    @ATTITUDE

    heel erg logisch als je het zo bekijkt :P


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    En dan nog zoiets:

    Als je als Tokio Hotel - fan het alleen maar over Bill/Tom hebt, betekent het óók niet dat je Gustav en/of Georg vergeet, echt niet. Je bent fan van de muziek. Of zie je soms aan Bill of Georg wat voor muziek ze maken? Nou écht niet hoor.


    -

    @ATTITUDE

    heel erg logisch als je het zo bekijkt :P




    Bedoel je dat positief? >;}


    -

    (...)



    Bedoel je dat positief? >;}


    nee negatief x3 tuurlijk postief weetje de laatste tijd ben je alleen maar fan dat je om alle 4 de jongens geeft --' waarom? draait het in een band eigenlijk niet om de muziek?? o.O'


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)

    nee negatief x3 tuurlijk postief weetje de laatste tijd ben je alleen maar fan dat je om alle 4 de jongens geeft --' waarom? draait het in een band eigenlijk niet om de muziek?? o.O'




    Ik geef jou zóooooo veel gelijk. [/serieus]


    -

    (...)



    Ik geef jou zóooooo veel gelijk. [/serieus]


    achja ik heb zelfs al eens gehad dat een ex-vriendin van me zei dat ik geen echte fan ben omdat ik; 1dag ofzuw niet had gestemt in de dag top 5 bij TMF, ik al een paar dagen niet naar de dag top 5 had gekeken, en omdat ik in de bus een ander liedje luisterde --' ze wou meeluisteren maar toen ze hoorde dat eht geen TH was werd ze boos o.O' echt serieus, ze vroeg toen ook voor wie ik eigenlijk was, ik zo 'Bill' zei zo;'facking biatch Bill is van mij!' en toen ging ze ergens anders zitten --'


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)

    echt hea ik zag zo iemand en die had een bord voor Gustav en die was daar 100 (H) op aan 't tekenen ofz x3 en ze liet iemand Gustav(H) op haar voorhoofd schrijven x3 en ik heb ook veel Georg-lovers gesien daarzo xD


    Ja, dit bewijst maar weer. G&G hebben ook Veel fans!

    (...)

    Ja, dit bewijst maar weer. G&G hebben ook Veel fans!


    (yeah) G&G zijn ook gelieft x3 [/wist het al heel lang eigenlijk] xD


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)

    achja ik heb zelfs al eens gehad dat een ex-vriendin van me zei dat ik geen echte fan ben omdat ik; 1dag ofzuw niet had gestemt in de dag top 5 bij TMF, ik al een paar dagen niet naar de dag top 5 had gekeken, en omdat ik in de bus een ander liedje luisterde --' ze wou meeluisteren maar toen ze hoorde dat eht geen TH was werd ze boos o.O' echt serieus, ze vroeg toen ook voor wie ik eigenlijk was, ik zo 'Bill' zei zo;'facking biatch Bill is van mij!' en toen ging ze ergens anders zitten --'


    OMG, ik had echt geslagen hoor. Bitchfight. Bill's mine ^^

    Nee hoor grapje, Bill is onze =]

    (...)

    OMG, ik had echt geslagen hoor. Bitchfight. Bill's mine ^^

    Nee hoor grapje, Bill is onze =]



    Geen echte vriendin dus. Goed dat je haar als 'ex-vriendin' voorstelt. :')


    -