• Ik heb zo een meisje op msn die zei dat ze bill cute vond.En tom ook.Zei ik dus van; jha maar ik word altij kwaad dat ze georg en gustav vergeten.Zei dat meisje; jha maar die zijn niet belangrijk.toen werd ik echt kwaad he ö!Op werchter boutique had ik gustav niet kunnen zien omdat die camera mens in de weg stond.Zeiden mijn vriendinne; maakt tog niet uit?Je hebt tom gezien.Ik bedoel ik kan er echt kwaad om worden he.Ik ben misschien voor tom en ik loop er zot van.Maar is dat de reden om georg en gustav te vergeten?Nee tog,zonder hun is er geen tokio hotel!zonder hun is er geen geweldige muziek die mijn leven opfleuren.

    Das en zo stom he!
    Georg en Gustav zijn schatten!(L) en Bill en Tom krijgen meer aandacht omdat? Ik denk dat als andere meisjes de meerderheid Gustav en Georg leuk vond dat het andersom zou zijn!
    Echt oneerlijk
    TOKIOHOTEL bestaat uit GUSTAV GEORG tom en bill!!!
    NIEMAND MOET DIT VERGETEN!!


    BabyCakes.x3.

    (...)
    en waarom dn ?

    Ik was eerst ToHo fan, maar nu niet meer. Vind alleen Georg op een of andere manier nog een beetje cool. De rest ben ik wel een beetje overheen gegroeid.


    Mew <3

    Weetje, Bill en Tom vallen gewoon meer op. Ik bedoel, ze zijn een 1 eiïge tweeling, maar ze hebben zichzelf "verminkt", nouja, niet op een slechte manier hoor. Maar in iedergeval, ze zijn superhot en trekken alle aandacht. Daardoor denken mensen die nog niet echt zo lang fan zijn dat het allemaal om hun draait. Maarja, bedenk zo, jij vergeet ze niet, en dat is er dan al 1tje minder =].


    Life is hard and then we die

    (...)
    Ik was eerst ToHo fan, maar nu niet meer. Vind alleen Georg op een of andere manier nog een beetje cool. De rest ben ik wel een beetje overheen gegroeid.



    Uiteindelijk heeft iedereen dat. Heel normaal hoor. x]


    -

    (...)


    Uiteindelijk heeft iedereen dat. Heel normaal hoor. x]
    hehe inderdaad
    ik heb er ook last van ofzo.


    Life is hard and then we die

    echt he, ik vergeet die nooit
    ik zeg altijd da Gusti en Georgi eve lief en schattig zijn als Billie & Tommie ^^
    Gustav en Georg zijn EVEN BELANGRIJK als Bill & Tom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)

    OMG, ik had echt geslagen hoor. Bitchfight. Bill's mine ^^

    Nee hoor grapje, Bill is onze =]


    eigenlijk, denk na Bill is van zijn mammie en pappie, het is niet zo dat een fan hem kan gaan ownen ofzuw tenzij ze er mee is getrouwd of what ever that shit x3


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Mijn nicht zegt ook dat ze "supergrote fan is",maar zij vergeet G&G ook!

    Mijn nicht zegt ook dat ze "supergrote fan is",maar zij vergeet G&G ook!


    achja het gaat natuurlijk het meeste om de muziek, mja dat G&&G vergeten worden, ook niet echt leuk, maar zij houden izch zelf op de achtergrond, Gustav heeft het trouwens niet zo met de 'groupies' onder ons x3


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Weetje, Bill en Tom vallen gewoon meer op. Ik bedoel, ze zijn een 1 eiïge tweeling, maar ze hebben zichzelf "verminkt", nouja, niet op een slechte manier hoor. Maar in iedergeval, ze zijn superhot en trekken alle aandacht. Daardoor denken mensen die nog niet echt zo lang fan zijn dat het allemaal om hun draait. Maarja, bedenk zo, jij vergeet ze niet, en dat is er dan al 1tje minder =].


    Bill en Tom 'trekken aandacht'. Met hun uiterlijk en zo. Niet negatief of zo. Maar daarom vallen ze zowiezo meer op. Georg en Gustav zijn meer standaard. G&G die euhm....laat maar. Ik vond vroeger Bill de leukste. Maar ik denk dat, hoe ouder iedere fan word, hoe leuker ze de rest gaan vinden. Ik vind Georg en Gustav nu leuker dan Bill. En ik weet niet wat ik van Tom vind...

    Ik vind het ook het is echt erg

    hier een nieuw reglement

    Tom: hij is de sexy sexgod staat grg in de schijnwerpers geef hem dan ook die kans
    Tom krijgt/verdient aandacht


    Bill: de zanger van de band zorgt ervoor dat de nieuwe albummetjes met zijn stem netjes in de rekken staan
    Bill krijgt/verdient aandacht


    Georg: de lekkere bassist die steeds zijn hare heen en weer zwiept en sexy moves doet met zijn gitaar
    georg VERDIENT aandacht


    Gustav: de drummer ookal zit hij ineengedoken achter een drumstel hij is er voor de fans
    gustav VERDIENT aandacht

    De Bijsluiter: ik zeg niet dat elke fan de G's negeert want ik weet da sommige fans(=zoals mij(A)) niemand van th minderwaardig vinde(A)
    ookal klopt het liedje "de man is minderwaardigxD" maar dat is een detailxD


    IK HEB GEZEGD
    EEEIIIINNNDDxD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    WHAA, dat stukje van jou van Georgie is grappig xD Die met zijn hare heen en weer zwiept ^^

    Gustav en Georg worden door de echte Fans heus niet vergeten.. Echt heel in het begin toen ik Fan werd vond ik Georg gwn echt Lelijk hij was toen 12/13 dus neem me niets kwalijk en Gustav vond ik maar zo Saai.. Maar vergeten? Dat nooit... Later kwam ik er wel achter dat ze eigenlijk best cool waren..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ik vind het onzin, ze worden zeker niet vergeten.
    Het is gewoon algemeen bekend dat meiden sneller op het type tom/bill vallen dan op de g's. Nou, maakt dat uit?

    Je hoeft jezelf niet voor te liegen van, omdat ik een goeie fan moet zijn, moet ik georg ook knap vinden.

    En jullie maar bleren dat het altijd om de muziek gaat. I see :')

    Zonder G&G is er geen TH.
    Alleen de echte th 'fans'
    vergeten hun niet!