• We hebben vanaf dees jaar een nieuwe leerkracht voor informatica,die ook nieuw is in het school en de eerste les ging alles goed maar nu gaat het steeds verder en verder en word het te erg.Die leerkracht lacht mij uit met tokio hotel,en noemt mij emo.Dat is al 1 ding dat je nermaal niet als leerkracht doet,ofwel?Nu noemt die een jongen van mijn klas batman omdat zijn naam robin is en het hulpje van batman noemt ook zo.We moetten een powerpoint maken over iets wat we willen en we moeten internet gebruiken dus wij zitten op het internet begint die te roepen en te vloeken en te schreeuwen dat we van internet moeten gaan.Heeft die leerkracht zijn vuist uitgereikt en bijna iemand van mijn klas geslagen,dat doe je ook al niet.Begint die ineens te brullen; en gelle ga godverdomme allemaal luistere naar mij en een powerpoint over de school maken of ik smijt die computers naar elle kop!Zeg ik dus van;Ja meneer,da zal ni gaan want wij zijn ni geintresseerd in school!begint die tege mij vanalles te roepen,begint die mij uit te schelden.Is er een jongen van mijn klas die ondertussen al meerderjarig is recht gestaan en voor de leerkracht gaan staan en er zelf tegen beginnen roepen en mij beginnen verdedigen.Zijn we met 4 de klas uit gegaan vrijwillig.En naar leerkrachte geweest en we zeggen dat we er mee naar de directeur moeten,want dat is nu tog echt niet nermaal meer he?ofwel?

    gezellig boeltje daar.. =\

    gezellig boeltje daar.. =\

    Dat noemt men 5 kantoor.maar het is de leerkracht zijn schuld.hij is trouwens alcoholieker(of hoe ge het schrijft)

    nee!
    daz echt nie normaal,Goed da ge daarmee naar de directeur bent gegaan!
    xx


    everybody needs a song.

    nee!
    daz echt nie normaal,Goed da ge daarmee naar de directeur bent gegaan!
    xx

    We moetten nog gaan.Want we moetten eerst een verslag schrijven met de hele klas over wat hij doet enzu.

    (...)
    Dat noemt men 5 kantoor.maar het is de leerkracht zijn schuld.hij is trouwens alcoholieker(of hoe ge het schrijft)

    ik snapt jou niet?
    alcoholist ;]

    (...)
    ik snapt jou niet?
    alcoholist ;]

    Jha.

    nopeeÔ,o
    geschift mens =X


    your eyes are like stars in the night.

    nee, dat is niet normaal.

    dat mag niet, staat ergens in het leerlingen *dan nog iets*


    it's cool to know nothing.

    gezellig boeltje daar.. =\

    Seuw. En wij denken dat Schoutens erg was o.o


    Mew <3

    njaa,
    wij hebben ook een nieuwe voor informatica,
    een goedgelovige teddybeer, das veel beter dan diene van u + nee, is niet meer normaal, zal onder invloed geweestzijn (:


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    Bij Ons Is Er Een leerkracht Ontslagen Omdat Ze Jongeren Uit Andere Landen Begon Uit Te Schelden ! ik Vind Het Erg Dat Ze Zulke Leerkrachten Aannemen !

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Omg dat mag niet hoor! als je kunt aan tonen dat hij gedronken had,is hij zo ontslage!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Aai schat, moet je zeker mee naar de directeur!<3


    I do not hook up.

    Bij Ons Is Er Een leerkracht Ontslagen Omdat Ze Jongeren Uit Andere Landen Begon Uit Te Schelden ! ik Vind Het Erg Dat Ze Zulke Leerkrachten Aannemen !

    x

    Bij ons is er ook zo een leerkracht dat wel héél racistische opmerkingen maakt, maar ik durf er niet echt mee naar de directie te stappen omdat ze al iets tegen mij heeft. En moest de directie er dan niks aan doen ben ik wel een heel jaar gescheten, want dan weet ze dat ik het ben gaan zeggen... >.<


    Tanya is de beste.

    Ow zo ken ik ook eentje -_-"

    Een leraar, niet van mijn school, een andere, die lacht kinderen wel is waar uit! Als er iemand lelijk is zit hij daar de hele les mee te lachen Ö
    En nog meer gemene dingen --"

    Leraars... Machtmisbruikers zijn het


    death to the one at the end of the serenade.