• Alweer, en deze vind ik persoonlijk eigenlijk niet mooi maar ja. Zolang hij het mooi vind is het goed voor hem. Als je op deze foto klikt en hem vergroot zie je het goed. (kijk naar zijn hand waar hij mee belt)

    Dit zei hij erover:
    Well my tattoo has a lot of different meanings. It stands for life and death, power and strength, beauty and perishabilty, love and bond, equality and distinctions… I think it just looks really cool

    Ook zou hij samen met Far East Movement een single hebben 'If I Die Tommorow'. De preview staat op youtube. Niet dat ik Bill in die 40 sec. preview gehoord heb...
    Ik vond hun oude muziek toch de beste!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Valentino schreef:
    (...)

    Tot voor kort zág hij er ook zo uit.


    Nou, hij is altijd mager geweest, zo zijn ze gebouwd. Bovendien vind ik hem nu gewoon gezond uitzien hoor.

    Er zijn wel ergere dingen in het leven dan tattoos, mensen. Ik maak me eerder zorgen om hun gezondheid, als om hun kledingstijl, en tattoos/piercings.

    Maarja, dat ben ik dan gewoon. (:


    Love don´t break me.

    SUPPORTxTH schreef:
    (...)

    Nou, hij is altijd mager geweest, zo zijn ze gebouwd. Bovendien vind ik hem nu gewoon gezond uitzien hoor.

    Er zijn wel ergere dingen in het leven dan tattoos, mensen. Ik maak me eerder zorgen om hun gezondheid, als om hun kledingstijl, en tattoos/piercings.

    Maarja, dat ben ik dan gewoon. (:


    Ik weet hoe ze gebouwd zijn. Ik was ooit een diehard fan, you know.
    Maar Bill werd op een gegeven moment echt eng mager. Nu ziet hij er gezond uit ja, maar ook nog niet lang.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    SUPPORTxTH schreef:
    (...)

    Nou, hij is altijd mager geweest, zo zijn ze gebouwd. Bovendien vind ik hem nu gewoon gezond uitzien hoor.

    Er zijn wel ergere dingen in het leven dan tattoos, mensen. Ik maak me eerder zorgen om hun gezondheid, als om hun kledingstijl, en tattoos/piercings.

    Maarja, dat ben ik dan gewoon. (:


    Wow, dan heb je blijkbaar niet erg goed opgelet. Als je je zoveel zorgen maakt om hun gezondheid heb je best wel iets gemist.


    Your make-up is terrible

    Ik vind de tatoeage wel mooi, maar hij gaat er wel een beetje vol van zitten... En ik blijf de muziek gewoon altijd goed vinden, dat wel.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    SUPPORTxTH schreef:
    Ik vind het tof dat hij zijn eigen stijl heeft, en zich niks meer aantrekt van wat andere mensen zeggen of vinden. het is zijn leven, het is zijn keuze, zijn lichaam. Hij moet doen waar hij zich goed bij voelt. Zolang hij gelukkig is, is het toch goed, of zie ik het misschien verkeerd?

    Ik zou me pas zorgen maken als hij opeens onnatuurlijk mager is, zwarte wallen onder zijn ogen heeft, en gewoon uitziet alsof hij ieder moment kan omvallen. Dán maak ik me pas zorgen.

    Iedereen heeft natuurlijk een eigen mening, maar Bill ook, en niemand is hetzelfde. Zou dat zo zijn, was de wereld heel saai, denken jullie ook niet? (:

    Dit + hij heeft die tattoo al wel een paar weken hoor. Zo nieuw is ie niet meer.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 12:24 ]


    comfort in c h a o s

    o.O
    Is dat hem?
    Wauw...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    :| is dit geen dubbelganger ?

    misschien is het henna ??


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    People change.


    -

    Ik kan die tattoo niet ontdekken op het plaatje hoor of ben ik nou gewoon blind :'D Ik vind het helemaal niks, maarja ik hou ze niet tegen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    FlowerOnFire schreef:
    Ik kan die tattoo niet ontdekken op het plaatje hoor of ben ik nou gewoon blind :'D Ik vind het helemaal niks, maarja ik hou ze niet tegen.

    Hij zit op zijn hand. Je kunt hem zien op de foto waarop hij belt.


    I am an idiot, I move.

    OMYGOD, IS DAT BILL? Teh fuck.. :')


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Merwin schreef:
    Is dat... is dat... Bill... DA FUCK HAPPENED?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    SUPPORTxTH schreef:
    Ik vind het tof dat hij zijn eigen stijl heeft, en zich niks meer aantrekt van wat andere mensen zeggen of vinden. het is zijn leven, het is zijn keuze, zijn lichaam. Hij moet doen waar hij zich goed bij voelt. Zolang hij gelukkig is, is het toch goed, of zie ik het misschien verkeerd?

    Ik zou me pas zorgen maken als hij opeens onnatuurlijk mager is, zwarte wallen onder zijn ogen heeft, en gewoon uitziet alsof hij ieder moment kan omvallen. Dán maak ik me pas zorgen.

    Iedereen heeft natuurlijk een eigen mening, maar Bill ook, en niemand is hetzelfde. Zou dat zo zijn, was de wereld heel saai, denken jullie ook niet? (:

    ...
    Ik deel gewoon maar nieuws mee, al eens opgelet? Ik kraak 'm hier toch niet af? Ik ben trouwens zelf fan dus.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Als hij het wil.. ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Hmmm ik vind hem nu wel heel heftig worden en ik vind zijn tattoo ook niet mooi.


    Big girls cry when their hearts are breaking