• Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, er is al heel veel gezeik aan vooraf gegaan, maar het komt erop neer dat mijn ex weer ineens op de stoep stond omdat hij werd achtervolgd door een groepje buitenlanders, of hij even binnen mocht komen.
          Mijn moeder en ik vonden het samen -ondanks alles- geen probleem, we liepen wat te tweeten, en zijn uiteindelijk naar de bios geweest. Nu heb ik hem ook weer op msn, maar ik heb het gevoel alsof ik de grootste fout in mijn hele leven gemaakt heb, door hem of uit mijn leven te bannen, of hem nu weer terug te laten.
          Het doet ook echt pijn als we dan bij de bios zitten en hij zegt eerst dat hij nog van me houdt, en vervolgens aan me vraagt wat ik van dat ene meisje vindt. En op msn zegt hij dingen als 'iedereen vindt mij leuk'...
          Is er iets wat ik kan doen, zónder hem weer 'kwijt te raken'? Of is die er gewoon niet?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Oh en ja, het was mijn eerste liefde, dus de kans dat ik hem ergens nog leuk vindt, is grooooot.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    zoenen en zien wat er gebeurt?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Het is moeilijk.. Bij mij is het net uit en ik merk dat het beter met me gaat nu ik het contact verbroken heb. Het is wel moeilijk maar wat je ook doet, het is jou keuze maak er een waar jij je goed bij voelt. Dit is wat je hoofd zegt over het gedeelte van kwijtraken enzo maar wat zegt je hart? -ikweethetikklinkalseenpsycholoog-


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Zulke situaties zijn moeilijk, mijn ex zei ook altijd zulke dingen tegen me. Achteraf alleen maar omdat hij een reactie van me uit wilde lokken, wilde merken dat ik jaloers was omdat ik hem nog leuk vond. Hij wilde het niet te direct vragen.
    Maar ik wil je daar niet bang mee maken of valse hoop geven.