• Alweer, en deze vind ik persoonlijk eigenlijk niet mooi maar ja. Zolang hij het mooi vind is het goed voor hem. Als je op deze foto klikt en hem vergroot zie je het goed. (kijk naar zijn hand waar hij mee belt)

    Dit zei hij erover:
    Well my tattoo has a lot of different meanings. It stands for life and death, power and strength, beauty and perishabilty, love and bond, equality and distinctions… I think it just looks really cool

    Ook zou hij samen met Far East Movement een single hebben 'If I Die Tommorow'. De preview staat op youtube. Niet dat ik Bill in die 40 sec. preview gehoord heb...
    Ik vond hun oude muziek toch de beste!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Die tattoo heeft inderdaad opzich wel iets, maar, Bill, je zag er veel leuker uit met hoog, zwart haar.


    Food.

    oke, hebben we het over bill van tokio hotel?! want ik herken hem echtt niet zonder zijn kapsel met dat cavia haar ^^
    maar ik vind tatoo's sws spuuuuglelijk... ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Borghese schreef:
    Damn. Ik mis het egeltje Bill nu opeens heel erg.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    The fuq did I just see?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    kan er iemand de link doorsturen van youtube van het filmpje?


    ..Let him live his life


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Borghese schreef:
    (...)
    Hij zit op zijn hand. Je kunt hem zien op de foto waarop hij belt.

    Ooh daar. Ik vind hem niet zo mooi.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mothrchucker schreef:
    Dat van die tattoo wist ik al.
    Ik vind hem spuuglelijk.
    Hij is zich echt aan het verpesten.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Britsanity schreef:


    ..Let him live his life


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hij wordt echt steeds lelijker.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Valentino schreef:
    Ik vind hem echt superlelijk.

    Fuu, wat is hij verandert!
    De tattoo op zich valt wel mee, maar de combinatie met al die andere tattoo's en piercings gaat erover...


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Wat is er met die jongen gebeurd? ;o


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    Tsjah. Die tattoo vind ik nog best meevallen hoor. Hij is gewoon compleet veranderd en dat vinden veel mensen jammer. Ik vraag mezelf nu ook af waarom ik ooit zo head over heals verliefd op hem was haha :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Daughtry schreef:
    Ik vraag mezelf nu ook af waarom ik ooit zo head over heals verliefd op hem was haha :')


    Ik zat mezelf net hetzelfde af te vragen (:


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.