• Hier gaat het over:
    Het gaat over Bill Kaulitz, de jongen wiens stem helemaal nergens op slaat! Zo lelyk is zyn stem gewoon! Hy zingt dan wel in een bandje genaamd Tokio Hotel maar daar wordt zyn stem verdraait.. De waarheid over zyn stem komt pas boven by een van zyn concerten.. Die in Amsterdam. Alle fans zyn geschokt en Bill ook, omdat zyn fansgeschokt zyn. Alle fans verlaten Tokio Hotel behalve 1 meisje, De tróúwe fan. Hoe erg Bill ook zingt zy vindt het niet erg en blyft hem steunen. Bill waardeert dit erg en na een tydje krygt Tom met het meisje. 3 maanden later wordt Bill gekidnapt. Zyn oude fans willen hem dood hebben tenzy ze er 1 miljoen voor krygen. Het meisje, Tom, Georg en Gustav doen er alles aan om dit geld by elkaar te krygen. Maar helaas.. Wat gebeurt er met Bill?

    En dit zyn de verassingen x]
    JE ZEG EEN NUMMERTJE ANDERS KRYG JE GEWOON GEEN ROL!

    1=Flo[BF Hoofdrol1]
    2=TomSexx[Kidnapper1]
    3=xPOKEMONKID[Kidnapper2]
    4=BUBBLEx[Vriendin Georg]
    5=TOMSDICK[BF Hoofdrol2]
    6=PersianRose[Hoofdrol1]
    7=LOLLIPOPx[Hoofdrol2]
    8=sayXkiss [Kidnapper3]
    9=BoKillerDoll[1eVriendinBill]
    10=sayXkiss[Bf Bill]

    ROL:
    Plaatje:
    Text:
    Wat vindt je vn het idee:
    Wat vindt je van my? xD:

    That was it! GOED INVULLEN!
    NIET ZEGGEN 'WAT BY MY PAST!'
    En ook geen 'Kies jy maar!'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jij eet wat ik wil maar ikke niet weten welk nummertj dat s >,

    ROL: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 <= Welke dat die ene rol is ^^

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=79525

    Text:

    Hello wohoordl, this is me. Heey kidz^^

    Jaah ik houd dus vanzingen zoals je hierboven ziet maar soit ff mezelf voorstellen. Mijn naam isdus Annelies en al zo'n kleine 17 jaar leef ik op deze coole aardbol. Als ik vrije tijd heb doe ik veel aan sporten zoals hiphop&streetdance. Yes, dansen&zingen is zowat m'n leven samen met m'n vrienden&familie maar ook chocolade&shoppen. Nou, die lieve kleine schattige witte hond hierop dat is de mijne ^^ Zijn naam is Spike, die ik helemal zelf gekozen heb en hij is dé liefste hond van het heelal! Maar ik moet gaan.



    SeeYou<3


    Wat vindt je vn het idee: Cool^^

    Wat vindt je van my? : Men, wat een ego heb jij zeg :P Dat vraag jij nu bij élke Quiz xD
    ROSE UU BENT SUPER&VAN MIJ!

    Jij eet wat ik wil maar ikke niet weten welk nummertj dat s >,

    ROL: 5

    Plaatje: http://s61.flogao.com.br/2007/12/13/148/119231192.jpg

    Text: I'm Just A Pretty girl Named April. Ik ben 16 en ik doe wat ik wil ik ben ongeloofelijk eigenwijs staat het je niet aan nauw dan heb je pech want ik verander me niet. Ik ben vrij koppig en ik heb een ego, maar meestal ben ik wel lief en Té hyperactief. Ik hou van dansen en fun maken met mijn vrienden. OMG ik ben soms veel te dronken besef ik me plots Like You care and I. God ik had geen redbull moeten drinken zie je nu heb ik mezelf niet meer in de hand ik blijf maar praten en praten en praten^^Zie je nu doe ik het weer ach ik zal het nooit af leren. Ik ben gek I know maar hey anders zou het leven maar saai zijn .x3

    Wat vindt je vn het idee: super

    Wat vindt je van my? : Vette sex.<33


    *He's the one.

    ROL: 2 ofs

    Plaatje:http://media.photobucket.com/image/dakota%20rose/chibikikyochan/Famous%20People/dakota_rose--large-msg-117381588477.jpg?o=2

    Text:
    Hiii poeps
    ik ben annoeska enne 16/17 jaar dus sgoolplichtig
    muziek is echt mijn leven 24/24 luistr ik er gwn naar en zing ik luidkkeels mee ofs xD
    ik heb een groote haat aan huppels nerds regen
    skaten en streetdance doe ik gwn al heel mijn lven ^^
    dus doe ik dat supper graag , ! Grote HK liefde (H) andrs weetk niet veel te vertelln
    Byeeeee
    (H)

    Wat vindt je vn het idee: vetgoed

    Wat vindt je van my? : kei koewl
    (doeg)


    Gilles (ll)

    ROL: 4 =D

    Plaatje: http://images23.fotki.com/v869/photos/1/1261886/6189267/20517926-vi.jpg

    Text:

    HAAY POEPIEZ <33
    Ik ben ELLEN, 17 Jaartjes oud. Ik ben fan van TokioHotell<33 En ik lieft Shoppen Ganz viel! Ik spaar álles wat met Helloo Kitty te maken heeft en heb laatst een Béautyfull Laptop gekocht met Helloo Kitty erop. Mijn favo vakantieland is Japan omdat de mensjes daar net zo Hyperactiefprettiggestoord zijn als ik ben =]. Ik lieft ook Chocoladee<3 en Colaaa<3. En natuurlijk lieft ik mijn Übergeweldige Sidekick telefoon.Zelf voor gespaard =] Verder ben ik talent met koken. Nee écht. alleen pizza brand ik aan. Ik heb 2,5 uur geleden ook nog taart proberen te maken. Damn, hij staat nog in de oven! Snel eruit halen. Bye loveyou<33


    Wat vindt je vn het idee: GANZGEIL!<3

    Wat vindt je van my? : ÜBERLIEFF <3

    ROL:3
    Plaatje:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=295s80j&s=4
    Text:Hi Sweetypops ! De naam is Raquel en dans al 18 jaar rond op de planeet. Jup,ik ben volwassen and i love it ! Eindelijk ik dacht dat het nooit ging gebeuren. Nadat ik een mega party had gegeven ging ik meteen bezig met me rij examen. En raad eens, ik heb mijn -piep- rijbewijs al ^^ Yeah, en een auto heb ik ookal gekregen van me lieve pappie x3 Ja beetje verwent ben ik wel [á] Verder ben ik verslaafd aan ice-cream en music <3 It's in my Soul. Ook speel ik wt gitaar en...zing ik ook wel. Maar dat kan ik niet dus vertel ik het aan niemand ^^ Ik lieft het om uit tegaan met me vriendinnen, shoppen is altijd goed ;] Maar iik ga nu naar mijn babygirls. Byee
    Wat vindt je vn het idee: ORGINEEL AND THA BOMB !
    Wat vindt je van my? :AWESOME (H)


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    dnkuu voor de rol


    Gilles (ll)

    Moree? xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Joa ik hb er ook ng 2 ndig ><


    *He's the one.

    x] Je kan ook gewoon namen verzinnen of my coowle namen laten verzinnen x]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dankje <333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    MEER MENSEN? xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    HALLOOOOO xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ICH AUCH!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Jy invullaaah xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3