• Ik heb een probleem met mijn computer en ik heb geen idee hoe ik het moet oplossen. Steeds als ik op Youtube ga kan ik geen filmpjes bekijken. Er komt dan een gele balk bovenin waarin staat dat de Flash plug in ofzoiets vastloopt. Ik krijg dan dit te zien als ik een filmpje probeer te bekijken:




    Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?


    The odds are néver in our favor.

    Geen idee, ik krijg dat soms als ik een attachment aan een mail wil uploaden. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    De nieuwe Adobe Flash Player downloaden, denk ik?

    Escritura schreef:
    Geen idee, ik krijg dat soms als ik een attachment aan een mail wil uploaden. (cat)

    Ja, dat krijg ik dus ook..


    Goulding schreef:
    De nieuwe Adobe Flash Player downloaden, denk ik?

    Ik zal het proberen zodra ik weer op de PC ben - thanks.


    The odds are néver in our favor.

    De nieuwe Adobe Flash Player downloaden. Dat staat er meestal ook boven me de link naar waar je het kan downloaden.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb dat ook soms, maar dan gaat het weg als ik internet opnieuw open. Btw, ben ik de enige die dat plaatje cool vind? (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Eens een ander browser gebruiken: Google Chrome, internet explorer, Mozilla, Safari...


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Nog nooit last van gehad, maar wel eens op school voorbij zien komen. Kan best zijn dat het inderdaad aan Adobe flash player ligt.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    1. Flash opnieuw installeren
    2. Andere browser kiezen
    3. Windows opnieuw installeren
    4. Gentoo installeren

    Dat zijn je opties.

    Histoire schreef:
    Eens een ander browser gebruiken: Google Chrome, internet explorer, Mozilla, Safari...


    Tell me about it, stud.