• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.


    Rollen:

    Jagers: (6 )
    Jason Quinten Happle door HurtedHeart
    James McMallen ThePineapple
    Lucas Drake Ferreira IHeartMusicc
    Jayden James Jackson "JJ" LovingStyles

    Meermensen: (8)
    Jade Sky Light door HurtedHeart
    Destiny Alexia Fernandes Rodriquez door IHeartMusicc
    Teske Velez door Midna
    Devorante door ThePineapple
    Felicity Sophia Jones door LovingStyles

    Mensen: Oneindig
    Alexander Monteiro door IHeartMusicc
    Madeline Claire Precè HurtedHeart
    Elisabeth McMallen ThePineapple
    Tyler Michael Porter LovingStyles

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Hem even in 'Mijn Topics' dumpen zodat ik straks stukje kan schrijven en hem straks niet hoef te zoeken]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ aboooo, Damn it. weet niet hoe ik moet beginnen]

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 22:51 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ABO. Ik begin wel ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jade Sky Light
    Ik kroop achter de rotsen en trok mijn benen omhoog. Mijn prachtige lichtblauwe met een paarsachtige gloed vinnen verdwenen en mijn mooie benen kwamen erin tevoorschijn. Ik keek of ik iemand zag en floot HET liedje. Zo wisten de anderen dat het veilig was.

    Jason
    Mijn kleine zusje Mia zal ik wreken. Ze hadden haar meegenomen. Ze was net 13 geworden en vermoord doorgaat beste vriend. Een MeerMens of hoe ik het zeg Monster. Ze waren vreselijk. Ik pakte mijn harpoen omdat in de strijd de kogels op het eiland op waren. Ook een paar messen greep ik voor het geval dat. Wat ik gasgeisers is dat je altijd wapens bij je moest hebben hier.

    Madeline Claire
    Ik huppelde vrolijk door het gras en rolde erdoor. Ik plukte de bloemetjes en deed ze in mijn haren. De glimlach rond mijn lippen was niet weg te toveren. 'Niet naar de zee gaan.' Klonk mijn moeders stem. Ik haalde mijn schouders op en ging met mijn mandje vol bloemetjes richting het strand. Wat ik niet wist was dat de zeemeermensen er ook aankwamen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Felicity Sophia Jones
    Jade fluit het liedje om aan te geven dat te kust veilig is. Langzaam kom ik uit het water en mijn vinnen maken plaats voor benen. Ik gooi mijn haar over mijn schouder en kijk het strand over. Opzoek naar prooi.

    Jayden James Jackson
    'He Jas!' roep ik terwijl ik een vlijmscherp mes in mijn broekzak steek. 'Al iets op het spoor?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    Jade ging alvast voor ons uit, om te kijken of de kust veilig was. Eventjes later hoorde ik Jade HET liedje fluiten. Ik zwom omhoog, richting Jade. Ik ging naast haar zitten en haalde mijn benen omhoog. Ik had een donkere staart. Zwart met rood om precies te zijn. Ik zag hoe mijn staart veranderde in benen. Ik glimlachte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jade
    Ik grinnik om Felicity. 'Ik had al gekeken. Alleen een klein meisje. En je weet het wij doen niets met onschuldige kindjes.' Zei ik grinnikend met mijn melodieuze stem. Ik keek naar het meisje naë was ongelofelijk schattig. Wat wou ik graag kinderen maar dat konden wij meermensen volgens mij niet. Ik keek hoe Teske ook aan kwam zwemmen. Ik mocht haar het meest want zij gaf ook om mensen. Al at zij ze en ik niet. Ik begroette haar even.

    Jason
    ik hoorde mijn naam en keek op. JJ. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, maar vast op het strand. Ik doe dit volgens mij al iets langer dus gebruik oordopjes. Zo te zien heb je die niet.' Zeg ik grijnzend. Ik gooi hem de oordopjes zodat de hypnose niet werkte.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Veleze

    Jade begroette me. Ik glimlachte. Jade was in mijn ogen geweldig. Ze begreep me wat ik voor de mensen voel. Ze was ook een soort voorbeeld voor me. Zij had iets bereikt wat ik nooit zou kunnen halen. Een vegetariër worden. Ik begroette haar terug. 'Dus, we kunnen nu gewoon lopen? Er is echt niemand?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicity
    Ik kijk even van Jade naar Teske. Ik weet dat ze elkaar meer mogen dan dat ze mij mogen maar dat kan me niet schelen. De mensen eten toch ook koeien enzo? Dus waarom zouden wij geen mensen mogen eten? 'Dat weet ik inderdaad Jade,' grinnik ik. Ik laat mijn ogen weer over het strand glijden maar zie behalve het kleine meisje niemand.

    JJ
    'Nee, maar vast op het strand. Ik doe dit volgens mij al iets langer dus gebruik oordopjes. Zo te zien heb je die niet,' zegt hij en hij gooit me een paar oordopjes toe. Ik grijns even, 'bedankt gast, zullen we dan maar naar het strand gaan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    'Er is alleen een klein meisje. Ik gok een jaar of 7 8.' Zeg ik met een vriendelijke glimlach. Ik keek even naar Felicity. Ik mocht haar wel maar ze was zo sadistisch. Ik zuchte en keek over de steen even naar het meisje. Ze was Cute.

    Jason
    'bedankt gast, zullen we dan maar naar het strand gaan?' Vroeg JJ dan maar. Ik knikte en liep richting het strand. We moesten wel een dik kilometer lopen. Ik rook even en rook het goed. 'We lopen niet verder. Ik kan ze ruiken.' Sis ik. Hij weet vast wel dat ik het over die monsters heb.

    [Ok Madeline gaat Cute doen]
    Madeline Claire
    Ik zag een paar meisjes over een steen naar me kijken. Ik stond vrolijk op en hupelde in mijn kleine jurkje naar ze toe. 'Hallo.' Zei ik vriendelijk. 'Ik ben Madeline, mag ik jullie haren vlechten met bloemetjes?' Zei ik terwijl ik in mijn handen klapte en mijn witte tanden blootlachte.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 23:23 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Felicity
    'Ik ben Madeline, mag ik je haar vlechten met bloemetjes?' Ik kijk haar even aan. Ze is best wel schattig, 'van mij mag je,' glimlach ik vriendelijk naar haar. Meisjes daar kwam ik niet aan. Sowieso de jongere niet. Ik ga altijd voor de jongens

    JJ
    'We lopen niet verder. Ik kan ze ruiken.' Ik knik en kijk even over het strand. Een eindje verderop zie ik wat gedaantes. Ik geef Jas een por en wijs erna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ahwww wat schattig !! Nee echt ;D]

    Teske Velez

    'Er is alleen een klein meisje. Ik gok een jaar of 7 8,' zei Jade met een vriendelijke glimlach. Ik keek met haar mee naar het meisje. Ze zag er echt lief uit. Ik wou naar haar toe. Ik knipperde even met me ogen en zag dat het meisje naar ons toe kwam. 'Hallo. Ik ben Madeline, mag ik je haar vlechten met bloemetjes?' vroeg het meisje. Daar kon ik toch geen nee tegen zeggen? Ik glimlachte naar het meisje. 'Hallo Madeline. Natuurlijk mag je dat doen,' zei ik vriendelijk tegen haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik weet het. Hierom wou ik een klein meisje maken.]
    Madeline
    Ik glimlachte breed en pakte mijn mand met bloemetjes en zette het naast ons neer. Ik draaide het ene meisje om en begon haar haar mooi te vlechten. 'Je het mooi zacht haar.' Zei ik grinnikend, maar bewonderend. Ik deed bij iedere slag een madeliefje in haar haren zodat er in een rechte lijn madeliefjes in haar haren zat. Ik liep nu naar het andere meisje. (Felicity) en trok haar zacht naar beneden zoda ze iets lager kwam. 'Jij hebt ook al zo mooi haar.' Zei ik weer grinnikend, maar bewonderend. Ook haar haren deed ik in een vlecht. Alleen in een vissengraatvlecht zodat ik bij haar kleine bloemetjes in haar haren deed. Bij het andere meisjes had ik grote bloemen gebruikt. Ik keek even omhoog en zag Jason en zijn vriend JJ. 'Heey Jason.' Riep ik vrolijk naar boven.

    Jason
    'Je kwam iets te veel in het zicht.' Zeg ik grinnikend als ik Madeline ons hoor roepen. Ik bekijk de meisjes Goed. 'Overduidelijk meermensen.' Zeg ik simpel. 'Ze zijn met meer en ze zijn ook vrij sterk. Wat wil jij doen of niet doen?' Vraag ik nonchalant.

    Jade
    mijn haar zat al in een vlecht en toen ze klaar was riep ze iets baar een ene Jason. Ik keek omhoog en zag een jongen. Vrij gespierd naast een andere leuke jongen. Niet verkeerd. Ik keek naar Felicity die wou dat vlees wel. Zelf zou ik het nooit doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    Madeline draaide mij om en begon met me haren te vlechten 'Je het mooi zacht haar,' zei ze. 'Dank je wel,' zei ik lief tegen haar. Wanneer ze klaar was keek ik naar me lange vlecht. Er zaten grote mooie bloemen in. Ik draaide me eigen weer om en zag Madeline bezig met Felicity. Toen ze daar klaar mee was riep ze naar ene Jason. ik keek naar waar ze keek en zag twee jongens staan. Ze zagen er leuk uit. Ik keek naar Madeline. 'Zal ik nu jou haren vlechten?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicity
    Ik vlieg overeind als ik het meisje iemand hoor roepen. Een kleine grijns komt op mijn gezicht als twee erg knappe jongens zie. Ik laat mijn ogen even over de blonde dwalen maar ze gaan als snel weer terug naar de donkerharige

    JJ
    'Ze zijn met meer en ze zijn ook vrij sterk. Wat wil jij doen of niet doen?' Ik kijk hun kant weer op en zie dat ze ons aankijken, 'laten we maar naar ze toe gaan. Ze hebben ons toch al gezien,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered