• Stories
    > Harry Potter - Vb. DM lovestory, Acteurs(TomFelton/RupertGrint...)
    > Voetbal - Vanalles (:
    > Onbekende personen
    MAAR, minder dan 15 hoofdstukken aub.
    Geen : Justin Bieber, Jonas Brothers, Tokio Hotel, Twilight...

    All right, show me your story!
    :Y)

    Sorry, ik heb niet van onbekende personen, of wat in die lijst staat.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 18:46 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Echt niemand? Ö

    Onbekende personen (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Kijk op google, vind je altijd wel wat ;P


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo

    eeh mijn story miss? :X willowmere


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Klaprozen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    When she cries: onbekende personen, 3 hoofdstukken

    The pain of love: onbekende personen, 4 hoofdstukken


    Never run out of reasons to smile...

    Remember Innocence - DM

    Hush - DM

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 20:10 ]

    Unseen Tides

    Hazel, Elisabeth en Andrew zijn al sinds de lagere school beste vrienden. Hazel en Elisabeth zien beide meer in Andrew dan vriendschap, maar het duurt niet lang voordat Elisabeth en Andrew een koppel zijn. Als ze met zijn drieën na hun laatste high school jaar een jaar gaan reizen, merkt Hazel dat haar gevoelens voor Andrew niets zijn veranderd. Als Elisabeth ernstig ziek wordt, komen er heel wat geheimen naar boven.

    Met onbekende personen :')


    As travars

    My life with The doctor


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'



    Er zijn jaren voorbij gegaan na al die vrees voor meer gevaar, de 2e Tovenaars Oorlog is al jaren voorbij en we zitten nu in het jaar 2022. Hogwarts, Hermosa Palos, Develixe & Erola durven de strijd opnieuw aan te gaan in een Toverschool Toernooi. Vele leerlingen geven zich op, maar uiteindelijk blijven er 4 over. Sofia, Miller, Amber & Samantha zijn de Toverschool kampioenen en zullen moeten strijden tegen elkaar voor de eeuwige roem.

    Maar wat als het blijkt dat er meer kwaad is dan alleen heer Voldemort en dat hij roet in het eten probeert te gooien? Dat de opdrachten zwaarder blijken te zijn dan dat de kampioenen hadden gedacht, dat ze hun leven letterlijk riskeren. Wat gebeurd er als Sofia verliefd word op een onmogelijk persoon, moet ze hiervoor de eeuwige roem opofferen of toch doorgaan?




    Claire Tonkin lijkt een gewone heks te zijn. Een volbloed heks dat wel, ze heeft het naar haar zin thuis en is behoorlijk verwend. Maar de dag waarop er dan eindelijk een brief door de brievenbus gleed veranderden alles. Van haar ouders zou ze moeten omgaan met mensen die ze niet mocht. Nu, 5 jaar nadat ze de brief kreeg leek alles nog erger te worden.

    Voldemort word steeds machtiger en krijgt steeds meer dingen in zijn greep. Net zoals Claire haar ouders, trouwe dooddoeners van hun heerser. Wat als Claire gedwongen word net zoals hun te worden, samen met haar rivaal – niemand minder dan Draco Malfoy – zal Claire doodsangst uit slaan of is ze trots? Zelfs Claire weet hier het antwoord niet op.




    Het is alweer jaren geleden dat de familie Brooks is omgekomen door een vliegtuigongeluk, tenminste dat denkt Charlotte Brooks. Maar wat als Dumbledore een bezoek brengt aan haar en haar uitlegt waarom ze anders is dan de andere in het weeshuis waar ze sinds al die jaren al woont en hij vraagt of ze mee gaat naar Hogwarts, waar ze een oude bekende tegenkomt, die toch heel wat veranderd blijkt te zijn.

    En wat als heer Voldemort niet kreeg wat hij wou en dat hij terugkomt om het gene te pakken waarvoor hij Charlotte haar ouders vermoorden, zal ze vechten of opgeven?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Een DM-story :)

    A Draco Malfoy Story...

    Wat gebeurt er als je wereld op een dag helemaal instort? Wat als je er achterkomt dat je 15 jaar in een wereld vol leugens hebt geleefd? Wat als er op een dag, de waarheid komt bovendrijven en je geliefden rondom jou verliest? En wat ga je doen als je wordt gered door onbekenden... .

    Een meisje denkt dat ze een 'Muggle' is en dat Harry Potter een gefantaseerd verhaal is. Of dat is wat haar ouders haar hebben ingefluisterd. Wanneer ze naar Carnaval gaat, merkt ze dat haar wereld is opgebouwd door leugens. Als ze wordt ontvoerd door 2 mannen, beginnen de problemen pas echt... .

    Ps: Neem een abo, ik waarschuw niet! Veel leesplezier (:
    http://www.quizlet.nl/stories/44402/adopted-dm/


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3