• Ik zit naast een meisje die geplaagd wordt door een jongen die schuin achter me zit. Ze vinden elkaar wel aardig hoor maar dat meisje hapt lekker dus die jongen vindt het heerlijk om haar te vervelen. Alleen die jongen weet niet van ophouden en had vandaag te verzinnen dat dat meisje dus een push-up Bh aan had. Dat was helemaal niet waar en dat meisje werd dus een beetje pissig omdat hij de hele tijd doorging.
    Tijdens de gym zei die jongen opeens: 'Zeker weten dat jij op de Bangalijst staat.' Die opmerking kwam nogal verkeerd aan.Nogal begrijpelijk. Dus toen is dat meisje de gymzaal uitgelopen.
    En dan vraagt die jongen nog kei droog: 'Wat is er aan de hand?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mothrchucker schreef:
    So what? Mensen moeten daar niet zo beledigd over raken.
    Het is maar een fucking lijst. Kom op zeg.


    Nou ik vind het best wel beledigend en respectloos als je gewoon voor slet uitgemaakt wordt.


    The odds are néver in our favor.

    Goulding schreef:
    Dat is gewoon zo onrespectvol:W


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    NewUsername schreef:
    (...)


    Nou als een meisje korte kleding draagt kun je zulke opmerkingen een beetje verwachten. Maar het meisje in dit verhaal draagt geen kleding die niet kunnen. Gewoon een normaal shirtje zonder inkijk, een spijkerbroek en een wit vestje er over heen. En zulke kleding draagt ze vaak.


    Dan is het wel stom inderdaad. Ik vind het echt een kut lijst. Mèh.


    26 - 02 - '16

    Wanrooy schreef:
    Zo´n soort jongens haat ik echt, bah.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Cheops schreef:
    Tja, sinds dat in het nieuws is begint iedereen er opeens over inderdaad. Zeer spijtig. Zo zitten ze bij mij op school ook al 'te grappen' over bepaalde dames die daarop zouden moeten komen.

    (...)

    Mijn geschiedenisleraar kwam ook met zoiets aan. Zei hij: Ik had net nog een discussie met [naam andere leraar] dat wanneer er vroeger zo'n bangalijst bestond, Margaretha van Parma(joost mag weten wie het was) zeker op nummer 1 stond, want zij deed het met jan en alleman. Iedereen had zo iets van: yeah...right..


    Landvoogdes van de Nederlanden, wiens plaats door de hertog van Alva werd overgenomen.*O* Ja, sorry, we hebben het er bij geschiedenis net over gehad, vandaar.

    Goulding schreef:
    Dat is gewoon zo onrespectvol:W


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Scandal schreef:
    God, hoe ongevoelig van die jongen.
    Ik had hem een pak slaag verkocht en zou dan weggelopen zijn.


    Bad decisions make good stories.

    Goulding schreef:
    (...)

    Landvoogdes van de Nederlanden, wiens plaats door de hertog van Alva werd overgenomen.*O* Ja, sorry, we hebben het er bij geschiedenis net over gehad, vandaar.


    StudstudstudSTUUUUUUUUUUUD!

    Het zou cool zijn als die mevrouw Parma getrouwd was met meneer Ham (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Scandal schreef:
    God, hoe ongevoelig van die jongen.
    Ik had hem een pak slaag verkocht en zou dan weggelopen zijn.


    ~Live your life!~

    RainbowDash schreef:
    (...)

    StudstudstudSTUUUUUUUUUUUD!

    Het zou cool zijn als die mevrouw Parma getrouwd was met meneer Ham (cat)


    Ik ben geen stuud. D: Ik ben gewoon slim:Y) *ahum*

    RainbowDash schreef:
    (...)

    StudstudstudSTUUUUUUUUUUUD!

    Het zou cool zijn als die mevrouw Parma getrouwd was met meneer Ham (cat)


    Parma ham. Mwehehehh. Funneh xD


    26 - 02 - '16

    Goulding schreef:
    (...)

    Landvoogdes van de Nederlanden, wiens plaats door de hertog van Alva werd overgenomen.*O* Ja, sorry, we hebben het er bij geschiedenis net over gehad, vandaar.


    Had het toevallig daarna ook opgezocht :Y)
    En wow, dan zou ik ook wel in die klas geschiedenis hebben als ze zo diep in detail treden (Y)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Bij ons op school zijn ze er nog niet. Met nadruk op nog.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scandal schreef:
    God, hoe ongevoelig van die jongen.
    Ik had hem een pak slaag verkocht en zou dan weggelopen zijn.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli