• Naar de topics van Juneau


    Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als; als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd.
    In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een pb sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Vergeet niet dat als je iemand nodig hebt, je me altijd een pb mag sturen om erover te praten.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 11:18 ]


    Your make-up is terrible

    Als je me echt zou kennen zou je weten ik alles niet langer meer aankan en het niet langer meer wil.


    26 - 02 - '16

    Ik vind dit best wel een leuk initiatief ^^
    Here we go...
    Als je me echt kende, zou je weten dat ik dit jaar eens mezelf centraal wil stellen, voor mezelf wil opkomen en proberen zo positief mogelijk te denken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik het liefst in boeken zou wonen. En zou je weten dat je wanneer je me echt keihard naait ik je naam verander in mijn telefoon als mini-wraak, omdat er anders teveel drama in de vriendengroep zou komen. Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat ik het niet erg vind om mijn mening te geven, maar wanneer er teveel gedoe van komt ik te lui ben om er mee door te gaan, of überhaupt mijn mening niet geef. Dat vind ik jammer.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik altijd zo afstandelijk ben omdat mensen mij toch wel weer laten vallen en dan zou je weten dat ik nooit over mijn gevoelens praat, omdat ik mensen niet meer vertrouw, doordat mijn gevoelens te vaak tegen me zijn gebruikt.


    Take risks and conquer your fears.

    Ivyrise schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik altijd zo afstandelijk ben omdat mensen mij toch wel weer laten vallen en dan zou je weten dat ik nooit over mijn gevoelens praat, omdat ik mensen niet meer vertrouw, doordat mijn gevoelens te vaak tegen me zijn gebruikt.


    Ik ga met deze mee.


    Your make-up is terrible

    Ivyrise schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik altijd zo afstandelijk ben omdat mensen mij toch wel weer laten vallen en dan zou je weten dat ik nooit over mijn gevoelens praat, omdat ik mensen niet meer vertrouw, doordat mijn gevoelens te vaak tegen me zijn gebruikt.


    Dit.


    Rise and rise again until lambs become lions

    If you really knew me dan wist je dat mijn lacherige karakter een persoon is die ik speel. Omdat mijn ziel meeging toen ik zag hoe mijn broertje pijn leed en doodging.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Als je me echt zou kennen zo je ontdekken dat ik helemaal niet zo serieus, stil en saai ben als ik laat uitschijnen.. Ik heb alleen iemand nodig die ik kan vertrouwen, zodat ik die kant kan tonen zonder raar bekeken te worden...


    Let the Night embrace you

    Ivyrise schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik altijd zo afstandelijk ben omdat mensen mij toch wel weer laten vallen en dan zou je weten dat ik nooit over mijn gevoelens praat, omdat ik mensen niet meer vertrouw, doordat mijn gevoelens te vaak tegen me zijn gebruikt.


    This.


    That is a perfect copy of reality.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik niet veranderd ben, maar dat ik sterker geworden ben. Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik me niet te goed voel voor anderen, maar dat ik andere mensen uitsluit ter bescherming van mezelf. Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik meer van mensen weet dan anderen. Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik me teveel zorgen maak over anderen. Als je me echt zou kennen dan zou je in zien dat ik een stuk interessanter ben dan je zelf had gedacht.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik er helemaal kapot van ben, maar dat niet laat zien. Ik wil graag sterk lijken, zo van "ik ben er overheen" maar dat ben ik niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mijn schoolvrienden eigenlijk stuk voor stuk haat, maar enkel bij ze blijf voor bescherming tegen mensen die mij niet mogen, en zodat ik niet alleen op de speelplaats sta.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 15:33 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat de standaard lach om mijn gezicht niet gemeend is.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik veel moeite heb met mijn eigen ware emoties te tonen, Dat ik altijd zegmaar een masker op heb.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat de lach op mijn gezicht vaak fake is.


    That is a perfect copy of reality.