• Mij lijkt het leuk om te weten wie hier een instrument bespeelt.

    Zo ja, welk instrument en hoe lang al?

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 18:30 ]

    LikeABird schreef:
    Ik zou graag gitaar willen spelen, het lijkt me leuk om dat dan te combineren met zingen.

    Ik heb mezelf wat piano/keyboard leren spelen. Met de ABCDEetc. noten lol. En dan dingetjes van youtube leren....
    'k Ben van plan deze te gaan leren (cat)

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 20:31 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik speel drums.
    En ik heb mezelf ook aangeleerd keyboard te spelen.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 20:30 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    piano
    en sinds zaterdag heb ik een viool. (alleen staat ze een beetje vals, dus het ligt niet alleen aan mijn gespeel dat het vals klinkt :D)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb thuis een gitaar liggen -van mijn zus- nu nog leren erop te spelen. :Y)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    JohnHWatson schreef:
    piano
    en sinds zaterdag heb ik een viool. (alleen staat ze een beetje vals, dus het ligt niet alleen aan mijn gespeel dat het vals klinkt :D)


    Sherlock Holmes much :W?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Sherlock Holmes much :W?


    ik vind het enkel een grappig toeval, maar ik ben beginnen spelen door ene Brian Green :') en eigenlijk door fantastische folk muziek. XD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik speel dwarsfluit. Dit is mijn 5e jaar (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik speel piano, al acht of negen jaar. Ik speel sinds twee jaar djembé, sinds het begin van dit schooljaar basgitaar, en ooit kon ik de mondharmonica bespelen, maar dat ben ik verleerd...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik heb ooit viool gespeeld en tot mijn groot spijt ben ik daar na een paar maand al mee gestopt. :W


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Ik heb ooit viool gespeeld en tot mijn groot spijt ben ik daar na een paar maand al mee gestopt. :W


    Ik zou zeggen probeer het zo vlug mogelijk weer op te pikken.

    Ik speel piano ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Telt op een koor zitten ook? (A)
    En ik heb ooit piano gespeeld, maar daar hield ik algauw mee op, want ik vond het veel te moeilijk (lees: ik was te lui om te oefenen XD)


    There is freedom in the dark.

    LeaFlammae schreef:
    Telt op een koor zitten ook? (A)
    En ik heb ooit piano gespeeld, maar daar hield ik algauw mee op, want ik vond het veel te moeilijk (lees: ik was te lui om te oefenen XD)

    Bwa ja, ik heb zelf ook een lange tijd in een koor gezeten.

    Ik heb het OOIT willen leren, tot we het op school gingen leren om op keyboard en gitaar te spelen. Ik kwam er toen achter dat mijn handen te klein zijn :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor