• Mij lijkt het leuk om te weten wie hier een instrument bespeelt.

    Zo ja, welk instrument en hoe lang al?

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 18:30 ]

    Ik speel nu een jaar Gitaar


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nope, ik luister alleen naar muziek.


    Bad decisions make good stories.

    Ik ben een eenmansorkest. Haha. Nee. Maar ik zing, speel nu ongeveer 6 jaar dwarsfluit (+ andere fluitsoorten), een beetje gitaar en een beetje piano (beiden zelf aangeleerd.) Verder schrijf ik ook mijn eigen nummers. :)

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 13:39 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik kan best goed zingen en ik kan een beetje piano spelen (echt heel simpele dingen hoor, en heel slecht akkoorden)


    Miep

    Ik speel een jaartje of 10/11 piano. Zonder les dan, gewoon uit mezelf. Maar ik heb, zoals sommige dat noemen, een absoluut gehoor. Ik kan t horen en dan naspelen zonder dat ik noten hoef te lezen etc.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Aa.. Bugel heb ik ook gespeeld.. Maar ik ben nu al die noten al kwijt.. XD..
    En speel nu ook piano ongeveer 3 jaar..

    Awesome :Y) O, ik niet. Als ik dat mondstuk aan m'n mond zet, dan kan ik zo weer 'n heel riedeltje spelen :'D

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 13:46 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)
    Awesome :Y) O, ik niet. Als ik dat mondstuk aan m'n mond zet, dan kan ik zo weer 'n heel riedeltje spelen :'D


    Hmm.. Ik deed het met school en daar had je een hele slechte leraar.. Echt hij lagde niks uit (Ik deed het ook in een groep) ik vind de prive lessen ook fijner.. zo kun je vragen wat je wilt enzo.. ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Clouded schreef:
    Ik ben een eenmansorkest. Haha. Nee. Maar ik zing, speel nu ongeveer 6 jaar dwarsfluit (+ andere fluitsoorten), een beetje gitaar en een beetje piano (beiden zelf aangeleerd.) Verder schrijf ik ook mijn eigen nummers. :)

    Nice, je schrijft zelf muziek. Ik wou dat ik dat kon.

    Mijn ouders hebben mij vanaf mijn zesde onder vioolles gedaan. Daar ben ik ze echt dankbaar voor.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 6:22 ]


    Here & Now

    Ik wil mezelf graag piano of gitaar aanleren. :Y)

    Gitaar, sinds december. En ik schrijf liedjes...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik heb vijf jaar klarinet gespeeld, nu drum ik anderhalf jaar en ben ik dit jaar begonnen met gitaar te leren op school.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."