• Toen ik stageweek had ging onze wasmachine stuk. Mijn ouders hadden een nieuwe besteld en binnen gekregen. Na 1 dag was dat ding al kapot bleek er iets met een rubbertje te zijn die al kapot was.
    Wij zouden dus gister een nieuwe ervoor krijgen dus wij blijvaen thuis om die mensen te helpen enz. Belt mijn oma in de avond staan ze bij haar voor de deur. Het scheelt een half uur rijden. Mijn oma is lid van die site maar de afgeefadres staat op ons adres. De eerste was het gewoon goed gegaan nu niet. Dus mijn moeder bellen mogen ze niet meer terug rijden omdat ze net bij ons in de buurt waren voor een andere levering. Dus kwart voor 5 belt mijn ma naar de transportbedrijf zegt dat ding dat ze gesloten zijn omdat het 5 uur al is. Nu zitten we het hele weekend zonder wasmachine en maandag krijgen we hem. Gelukkig hebben we heele lieve buren.

    Hebben jullie dat wel eens gehad dat het in 1 dag kapot was???


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De laptop, die net terug was.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Mijn mobiel, hij was net twee uurtjes van mij en toen flipte hij hem en ging niet meer aan.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Haha, mijn Nintendo DS is uit het raam gevallen:W

    Goulding schreef:
    Haha, mijn Nintendo DS is uit het raam gevallen:W
    hoe krijg je dat voor mekaarxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    (...)hoe krijg je dat voor mekaarxD


    Het was eigenlijk vrij belachelijk. Mijn broer wilde ook eens spelen, maar hij was te lui om naar boven te komen en ik te lui om naar beneden te gaan, dus heb ik hem uit het raam gegooid.
    Oké, ik zeg altijd dat hij uit het raam gevallen is, veel minder gênant

    Onze vaatwasmachine, en mijn ouders willen geen nieuwe meer kopen en dus moeten we afwassen:(


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Goulding schreef:
    (...)

    Het was eigenlijk vrij belachelijk. Mijn broer wilde ook eens spelen, maar hij was te lui om naar boven te komen en ik te lui om naar beneden te gaan, dus heb ik hem uit het raam gegooid.
    Oké, ik zeg altijd dat hij uit het raam gevallen is, veel minder gênant
    hihi daar zie ik mezelf ook voor aan...
    Toen mijn broers mobiel in een plas gevallen was kwam hij thuis en zei letterlijk dit:"ehm mam pap mijn mobiel is kapot want hij viel in water. Maar heo gaaf er kwammen bubbeltjes omhoog" xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Coriolanus schreef:
    Onze vaatwasmachine, en mijn ouders willen geen nieuwe meer kopen en dus moeten we afwassen:(

    Ik zou dat ook moeten want wij willen geen vaatwasser maar onse huiswerk gaat voor dus smoesjesxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    (...)hihi daar zie ik mezelf ook voor aan...
    Toen mijn broers mobiel in een plas gevallen was kwam hij thuis en zei letterlijk dit:"ehm mam pap mijn mobiel is kapot want hij viel in water. Maar heo gaaf er kwammen bubbeltjes omhoog" xD


    HAHAHAHA, genius!:Y)

    Goulding schreef:
    (...)

    HAHAHAHA, genius!:Y)
    ghehe hij is 16:X Maar door zijn autisme heeft hij geniaale dingen zo weet ik er nog wel watxD

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 11:56 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb eigenlijk geen idee.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ja mijn oorbellen x'D Maar dat was nou niet echt een groot probleem ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik sloop bijna alles. :W


    26 - 02 - '16

    Vidia schreef:
    Ik sloop bijna alles. :W


    Deep inside, I've never felt alive