• Wij hebben een grote aangelegde vijver in de tuin en toen ik thuiskwam was al het water weg en van de vijftig vissen heb ik er misschien 9 à 10 kunnen redden. Het waren echt van die dure soort vissen.

    Het water was onder de folie geraakt en ik had dat niet gezien dus ik daarop springen om de nog levende vissen te redden maar ja met dat water eronder en het feit dat de vijver redelijk diep is, was dat absoluut niet stabiel en toen viel ik tussen de dode vissen die daar al uren in de zon lagen en toen ging ik gillen, kalmeren, eruit klimmen en de nog levende vissen in een ton doen en de buren halen om te helpen zodat ik er niet weer in zou vallen en nu is mijn vader eindelijk thuis en zijn vriend is hier (die ook veel van vijvers afweet) dus nu hoort het goed te komen.

    Het was echt vreselijk, ik voelde me niet een dokter na een bomaanslag. gewonde vissen, vissen die veel te lang zonder zuurstof hadden gezeten (en die ik dus dicht bij zo'n luchtpompje heb moeten houden.) maar uiteindelijk hebben al de vissen onder mijn hoede het overleefd. (Still proud of that.)

    Okay, so far my very interesting day maar dit moest ik gewoon even vertellen :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Jemig, dat moest wel schrikken zijn :O


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik zou mze lam schrikken! Ik vond een onthoofde vogel vanmiddag eng, maar tien vissen met zo'n 40 niet meer levende vissen en een gebrek aan wat is echt creep, ik zou panieken. O.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Iew. Bah.
    Ik ben blij omdat mijn crush (o, god, this sounds so wrong) net weer eens met me is teruggefietst van werk. (bloos)
    Sterkte ermee! :]


    Deep inside, I've never felt alive

    SteveTerada schreef:
    Jemig, dat moest wel schrikken zijn :O


    Vooral omdat het gewoon niet kan. Het water kan niet zomaar onder die folie gaan, dat kan gewoon niet. (cat)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dat is zo zielig voor die visjes! Ik zou niet eens weten dat je ze nog kunt redden door ze dicht tegen een zuurstofpomp te houden. Wel erg eigenlijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ahw, dat is zielig.
    Maar, you saved the day!


    Food.

    arme gebakken visjes ): yeay nog levende visjes!


    even a white rose has a black shadowx

    Negligible schreef:
    Dat is zo zielig voor die visjes! Ik zou niet eens weten dat je ze nog kunt redden door ze dicht tegen een zuurstofpomp te houden. Wel erg eigenlijk


    Visjes? Zeg gerust vissen. De kleinste (zonder de nieuwgeboren erbij gerekend.) was zo'n 30 cm. :W
    Nu als ze te weinig zuurstof hebben gekregen, kan je ze net zoals mensen behandelen eigenlijk.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Yulivee schreef:
    (...)

    Visjes? Zeg gerust vissen. De kleinste (zonder de nieuwgeboren erbij gerekend.) was zo'n 30 cm. :W
    Nu als ze te weinig zuurstof hebben gekregen, kan je ze net zoals mensen behandelen eigenlijk.


    Haha, ik spreek graag in verkleinwoordjes over dieren die veel kleiner zijn dan ons :'D Maar dat zijn best wel grote vissen. Wij hebben er hier ook een paar zwemmen.
    Zal ik onthouden als er bij ons eens iets gebeurd! Maar het is polyester (ofzo), dus ik weet niet of daar veel mee kan fout lopen..

    Wat betekent jou username eigenlijk? Ik vind hem namelijk fascinerend

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 21:53 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Haha, ik spreek graag in verkleinwoordjes over dieren die veel kleiner zijn dan ons :'D Maar dat zijn best wel grote vissen. Wij hebben er hier ook een paar zwemmen.
    Zal ik onthouden als er bij ons eens iets gebeurd! Maar het is polyester (ofzo), dus ik weet niet of daar veel mee kan fout lopen..

    Wat betekent jou username eigenlijk? Ik vind hem namelijk fascinerend


    Dan moet je, je pomp hoger leggen (ookal zegt iedereen dat je die op de bodem moet leggen voor het vuil), zo blijft er altijd water in je vijver zitten en hebben de meeste vissen een kans als er iets misgaat. Er is namelijk niets mis met de folie, die is nog volledig intact, het was iets met de buizen of zo en onze pomp lag helemaal onderaan waardoor ze geen kans hadden eigenlijk.

    Yulivee? Dat is een personage uit de 'De Elfen' reeks van Bernhard Hennen. n.n


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wow.
    En wat zei je vader daarvan.
    Ik kan me voorstellen, als er 40 kois (dat zijn zo'n vissen zeker) sterven, dat hij daar niet zo tevreden mee is. Ik heb eens die prijzen gezien... jaman...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please