• Rules;
    -16+ Is toegestaan.
    -Iets off-topic te zeggen. Graag met [] {} () praten.
    -Niet andermans personage besturen.
    -Niet voor iemand beslissen of zijn personage dood gaat.
    -NIET elke aanval ontwijken, je mag heus wel eens geraakt worden.
    -Minstens 2 regels, als het niet anders is.
    -Dit is een beginners/advanced RPG.
    -Plezier hebben!

    Extra; Alleen Dracy/ik maak nieuwe topic aan, als ik er even niet ben, niet aanmaken, maar wacht tot ik en nieuwe heb gemaakt. Dank je. (:


    Rollentopic.

    De prins/prinsessen mogen zich ook tegen hun natie draaien etc. En ze mogen ook bij de tieners die de oorlog willen stoppen, het hoeft niet, mag.


    Er zijn 4 verschillende naties;
    Water-, Aarde-, Vuur-, en de lucht Natie.

    De oorlog tussen de naties is begonnen, niemand is veilig...
    Maar als een groepje tieners tezamen komen, willen ze verandering maken in de oorlog, ze gaan op reis om van alles eraan te doen om de oorlog te laten stoppen, maar natuurlijk staan er veel gevechten, verdriet, blijdschap en angst op hun pad.


    Aarde koning(in)[max 2];
    Aardeprins/princes[Max 2];
    1-Kimberly Noa Jones. xMirrorMan
    Strijders[6>];
    Tieners[max 2];
    1-Jake EarleathArooncat
    Bewoners;

    Vuurkoning(in)[max 2];
    Vuurprins/princes[max 2];
    1- Develon Cantilé Dracy
    Strijders[6>];
    Tieners[max 1];
    1- Adelyna Ardere Ignis by Rooba
    Bewoners;


    Luchtkoning(in)[max 1];
    Luchtprins/princes[max 2];
    1- Rex Outcast Ninuturu
    2- Belle Meredith Woodsen Feminine
    Strijders[6>];
    Tieners[Max 2];
    1- Anastasia Cristina Johanna Lena Martroze. District10
    Bewoners;

    Waterkoning(in)[max 2];
    Waterprins/princes[max 2];
    1- Aquamarine (Aqua) loana AquaticcycrebeyArooncat
    Strijders[6>];
    1- Xavier Marcos Gonzalez District10
    Tieners[max 3];
    1- Azuhtosea Raito-Sung LightYagami
    2- Alison Elva Pearson MisaAmane
    3- Emma Butterfly shewerewolf
    Bewoners;

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [okee eerste post hoop ik]

    Emma Butterfly.

    Ik kijk naar het water. Laat het stromen, laat het stromen.. denk ik. Langzaam komt het in beweging. Na een minuut stroomt het snel. Als je hier in valt, dan ben je verloren en wordt je meegesleurd. Ik zucht en met een tikje van mijn hand stopt het water met stromen. Dat was wel genoeg.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 16:08 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alison Elva Pearson
    Relaxed lag ik in een bootje. De zon scheen fel en de warmte was goed te voelen. Het water was erg rustig. Rustiger dan normaal. Het water was helder en de vissen waren goed te zien. Ik ging recht overeind zitten en keek even rond. Er was niemand te bekennen in de buurt. Ik pakte de pedels beet en pendelde naar de kant toe.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Develon Cantilé

    Ik wenk met mijn hand mijn trainer. Hij blijft even staan en komt dat om me af gesprongen, vuur komt uit zijn vingertoppen.
    Met een simpele salto ontwijk ik de hete vlammen en via mijn voeten stuur ik vuur terug op mijn trainer af. Hij laat het vuur via zijn handen verdwijnen en stuurt een vuurbol op me af.
    Ik hou hem tegen maar aan en stuur hem met veel kracht terug.
    Mijn trainer komt op de grond terecht en krabbelt overeind.
    "Heel goed gedaan prins, u word steeds sterker." Complimenteert hij me.
    Ik glimlach even.
    "Bedankt, neem een tijd pauze." Zeg ik dan en draai me om. "Maar prins-" "Nee, neem pauze." Zeg ik en wuif met mijn hand waarna ik naar binnen loop.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rex Outcast

    Mijn hoofd gaat op en neer door de ademhaling van Quil, ik kijk naar de wolken. De zon schijnt in mijn gezicht, ik doe mijn ogen weer dicht. Ik voel Quil zijn staart strakker om mij heen draaien, hij is vast bang dat ik opsta. ik grinnik en aai zijn poot.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Emma Butterfly
    Ik sta op en ren over het gras. Het zachte gras voelt fijn aan en ik glimlach. Ik zie een bootje met iemand er in. Ik ga er naar toe. 'Hey!' roep ik vanuit de verte.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ow btw, de prins/prinsessen mogen zich ook tegen hun natie draaien etc. En ze mogen ook bij de tieners die de oorlog willen stoppen, het hoeft niet, mag. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Rex is een tiener xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Azuhtosea Raito-Sung
    Rustig lig ik op een bootje op het water ,geen enkele ziel is te bekennen. Ik had geen zin om te vissen eten had ik namelijk genoeg. Ik had al gehoord dat er onrust kwam ,maar ze zeiden tegen mij dat het niet zo was. Mensen wilden altijd al dingen voor hun houden ,maarja daar zijn we ook mensen voor. Ik ging even mijn ogen dicht doen en toen bedacht ik mij weer dat ik naar huis moest ,omdat ik eten moet maken.'Ugh, als ik nu aan het werk was zou hij echt boos op mij worden.' dacht ik bij mij zelf. Vervolgens liep ik naar huis


    Shoganai i ne~

    Jake Earleath

    Ik stap uit het hooi en ik rek me uit, Ik krab even op mijn hoofd en merk dat mijn haar vol hooi zit.
    Ik loop naar mijn moeder die lief naar me glimlacht en me mijn mand met eten voor de arme mensen geeft, Dan pak ik mijn pijl en boog en voel ik Thermi op mijn schouder springen.
    'IK ga!' roep ik en ik hoor mijn broer en vader antwoorden.
    Ik ren richting het dorp.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Aquamarine loana Aquaticcycrebey

    Ik draai me om en nestel mijn gezicht in Sarona haar vacht, haar ademhaling sneller dan normaal.
    Ze is dus wakker, Dan hoor ik voetstappen en worden de gordijnen opzij geduwd, vel licht schijnt in mijn gezicht.
    Ik grom waarop ik Sarona ook hoor grommen, "hmmm, rustig meisje het is maar licht" geef ik als antwoord.
    Dan voel ik haar ruwe tong op mijn voorhoofd "jaja... ik sta al op" brom ik en na nog een minuut gelegen te hebben rek ik me uit en kijk ik recht in Sarona's warrige gezicht.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 16:36 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Alison Elva Pearson
    Ik knopte het bootje goed vast aan de kant met een touw. Ik liep een heuvel op en keek naar de lege landschap. Waarom was alles zo stil? Waar was iedereen?
    Er was geen wind, bijna geen geluid. Behalve mijn ademhaling en kloppend hart.
    Het was stil, te stil. Ik keek even naar het water, waar het zon licht weerspiegelde in het water. Mijn gevoel zei dat ik weg moest gaan. Dus begon ik langzaam te lopen naar het bos. Het bos was ver weg en dus even lopen . Je kon het zo zien liggen de bomen waren namelijk hoog.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Adelyna Ardere Ignis

    Het zweet parelde op mijn voorhoofd, door de vlammen die zo dichtbij kwamen. Ik hield mijn handen voor me, en het volgende moment spuwden gigantische vlammen richting Aila, een meisje waar ik graag mee oefende. Toen ik de zwarte vlekken van het vuur op de muur zag, glimlachte ik. Weer een overwinning. ''Onderschat mij niet, allerliefste Lyn'' klonk er zacht achter me, en voordat ik kon reageren voelde ik een pijnscheut in mijn rug, en vloog ik de ruimte door. Een tiental meter verder knalde ik met een doffe klap op de grond, en grommend stond ik op. ''Wacht maar'' siste ik, en maakte me klaar voor een volgende aanval.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [laat die laatste post van mij maar]

    Emma Butterfly

    Ik zie Alison uitstappen. Ik twijfel, zal ik naar haar toe gaan? Ja, ik wil weten of alles waar is. 'Hee Alison.' zeg ik.
    'Klopt het, dat er oorlog is?'

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 16:42 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Develon Cantilé

    "Ik ben in het bos." Zeg ik en loop langs Phil, mijn oudere neef heen, ik voel zijn hand op mijn schouder.
    "Waag het niet om met andere dan Vuurnatie te praten." Zegt hij dreigend.
    Ik knikte en voelde zijn grip op mijn schouder minderen, ik liep door naar buiten.
    "Zeur." Mompel ik en zet hem op een sprintje richting het bos.
    Daar aangekomen, spring ik in een boom en ging op een dikke tak zitten en floot een deuntje.
    Het is niet zo makkelijk om prins van de vuurnatie te zijn, ieder heeft een vooroordeel over je enzo.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 16:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rex Outcast

    Quils ademhaling is weer vermindert, hij slaapt dus.
    Ik pluk een klein grassprietje en bijt erop.
    Ik spuug hem weer uit en pak een dikkere waar ik op probeer te fluiten. zonder succes.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira