• Rules;
    -16+ Is toegestaan.
    -Iets off-topic te zeggen. Graag met [] {} () praten.
    -Niet andermans personage besturen.
    -Niet voor iemand beslissen of zijn personage dood gaat.
    -NIET elke aanval ontwijken, je mag heus wel eens geraakt worden.
    -Minstens 2 regels, als het niet anders is.
    -Dit is een beginners/advanced RPG.
    -Plezier hebben!

    Extra; Alleen Dracy/ik maak nieuwe topic aan, als ik er even niet ben, niet aanmaken, maar wacht tot ik en nieuwe heb gemaakt. Dank je. (:


    Rollentopic.

    De prins/prinsessen mogen zich ook tegen hun natie draaien etc. En ze mogen ook bij de tieners die de oorlog willen stoppen, het hoeft niet, mag.


    Er zijn 4 verschillende naties;
    Water-, Aarde-, Vuur-, en de lucht Natie.

    De oorlog tussen de naties is begonnen, niemand is veilig...
    Maar als een groepje tieners tezamen komen, willen ze verandering maken in de oorlog, ze gaan op reis om van alles eraan te doen om de oorlog te laten stoppen, maar natuurlijk staan er veel gevechten, verdriet, blijdschap en angst op hun pad.


    Aarde koning(in)[max 2];
    Aardeprins/princes[Max 2];
    1-Kimberly Noa Jones. xMirrorMan
    Strijders[6>];
    Tieners[max 2];
    1-Jake EarleathArooncat
    Bewoners;

    Vuurkoning(in)[max 2];
    Vuurprins/princes[max 2];
    1- Develon Cantilé Dracy
    Strijders[6>];
    Tieners[max 1];
    1- Adelyna Ardere Ignis by Rooba
    Bewoners;


    Luchtkoning(in)[max 1];
    Luchtprins/princes[max 2];
    1- Rex Outcast Ninuturu
    2- Belle Meredith Woodsen Feminine
    Strijders[6>];
    Tieners[Max 2];
    1- Anastasia Cristina Johanna Lena Martroze. District10
    Bewoners;

    Waterkoning(in)[max 2];
    Waterprins/princes[max 2];
    1- Aquamarine (Aqua) loana AquaticcycrebeyArooncat
    Strijders[6>];
    1- Xavier Marcos Gonzalez District10
    Tieners[max 3];
    1- Azuhtosea Raito-Sung LightYagami
    2- Alison Elva Pearson MisaAmane
    3- Emma Butterfly shewerewolf
    Bewoners;

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Azuhtosea Raito-Sung

    'Heb je je beslissing gemaakt? weet je het zeker?'
    'Ik weet het zeker zolang ik maar van deze ijsberg af ben. En ik gehoord dat er ook een oude bekende van mij er bij zit Alison Elva Pearson. Is dat waar?'
    Op het moment dat ik alles had gezegd begon ik toch honger te krijgen. Misschien eerst eten voordat ik van deze ijsberg weg ga.


    Shoganai i ne~

    Rex Outcast

    Ik klop 2 keer op Quil zijn zij en sta op, zijn staart rolt van me af en hij gromt boos. 'sago' zeg ik tegen hem en rek me uit, 'kom op sta op, als we te lang op een plek blijven zouden ze ons kunnen vinden'.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:13 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Adelyna Ardere Ignis

    ''U? Alsjeblieft, zeg gewoon Je, of Develon'' zei hij, en ik glimlachte flauwtjes. ''Als jij het zegt'' zei ik, en we liepen zwijgend naar het dorp. ''Heb je hulp nodig, of lukt het je wel?'' vroeg Develon, en ik glimlachte. ''Ik denk dat het wel lukt, danku-'' ik aarzelde. ''Dankjewel'' zei ik, en lachte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aquamarine (ik kort de naam af.)

    Azuhtosea antwoord'Ik weet het zeker zolang ik maar van deze ijsberg af ben. En ik gehoord dat er ook een oude bekende van mij er bij zit Alison Elva Pearson. Is dat waar?' 'hm, volgens mij wel... je mag voor je gaat met mij mee ontbijten als je wilt dan kan je daarna met mij achterop Sarona richting het kamp. ik moet daar ook heen dan ga ik morgen richting mijn nieuwe leraar.' zeg ik terwijl ik me achter een scherm omkleed, dan doe ik mijn ketting om en loop ik naar haar toe.
    ik hoop dat ze mee eet anders moet ik aan een tafel zitten met een zuurpruim van een vader. + ze zal lekkerder eten dan ze ooit gedaan heefd, ik leef namelijk in een paleis ^^


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Develon Cantilé

    "Ik denk dat het wel lukt, danku- Dankjewel." Zegt Adelyna en lachte even.
    Ik grinnikte eventjes.
    "Nou, ga maar snel verbinden. Ik ga er weer vandoor." Zeg ik glimlachend.
    Net op dat moment is er een luide knal te horen en rennen dorpbewoners door elkaar.
    "Shit, eh, ga naar binnen Adelyna!" Roep ik en ren weg, ik kijk nog even achterom en ga dan richting de plek waar de knal vandaan kwam.
    Wanneer ik er aangekomen ben zie ik dat er hevig gevochten word tussen Aarde en Vuurnatie.
    Ik wring me door de menigte heen, die als kippen zonder kop rennen.
    Ik weet nog net een stuk rondvliegend steen te ontwijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alison Elva Pearson
    Hoe dichterbij we kwamen, werd het steeds duidelijker wat de rook was. De rook kwam van een pijp. Er was inderdaad een dam. Een dam die het water tegen hield. De natuur leefde van die dam. Geen wonder dat het zo stil was.
    Emma en ik stonden dichtbij de dam. Ik zag dat sommige mensen ons in de gate hielden. Ik was erg kwaad. Ik kon zien van welke stam ze waren. Namelijk de element vuur. 'Hey stelletje idioten! Wat doen jullie hier!' Riep ik kwaad zonder ook, maar een beetje verlegen te zijn.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Emma Butterfly

    Ik was het totaal eens met wat Alison riep. Ik streek nogmaals over de veren van mijn pijlen en viste er al een uit. 'Kom maar op als je durft! van mij wint niemand!' riep ik. Het was gewoon zo.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Adelyna Ardere Ignis

    ''Ga naar binnen, Adelyna!'' riep Develon, maar daar liet ik het niet bij. Ik liet de aardebestuurders niet zomaar onze dorp vernietigen, zonder dat ik mee heb gevochten. Ik vluchtte naar binnen om me haastig te verbinden, en kwam toen weer naar buiten. Ik zag een persoon die op het punt stond om enorme rotsblokken op me te laten vallen, maar ik dook op de grond en rolde weg. De blokken kwamen met een enorme kabaal op de grond terecht, en ik gromde boos. Ik stond op, en rende richting de persoon. Ik voelde de adrenaline door mijn lichaam heen gaan, en voordat ik het wist lag de persoon levenloos op de grond, en de grond om hem heen was zwart van het vuur. Dit moest niet gebeuren, mensen mochten niet sterven..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    -

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:21 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik ga zometeen naar de bioscoop, dus reageer een paar uurtjes niet :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Azuhtosea Raito-Sung
    Alles beter dan eten met mij vader. Ik kan komen over 15 minuten moet nog tegen die zuurpruim van een generaal zeggen dat mijn laatste misdadiger een beetje stiller is geworden. Ik liep zo naar de generaal ook wel bekend als de grootste zuurpruim van het land.'Generaal, de klus is geklaard ik wil graag mij geld hebben. " Oh hallo Azuhtosea, 50 goudstukken zoals afgesproken?": Zei de Generaal. ' Deze was wat moeilijker dan normaal dus ik ga alleen bij 60 en ik ga het land uit.' Ik pakte de zak met goud munten en pakte er nog 10 en liep weg richting het paleis.


    Shoganai i ne~

    Kimberly.

    Ik liep buiten door de tuinen van het paleis. Soms werd ik echt gek van het prinses zijn. Het is soms zo vermoeiend en om dan ook nog eens tijd vrij te maken om mijn aarde sturing te verbeteren word echt veel. Het liefste wat ik doe is natuurlijk aarde sturen, maar doordat ik een prinses ben heb ik daar meestal geen tijd voor. Gelukkig ben ik nu even verlost van alle verplichtingen en kan ik nu even doen wat ik leuk vind. Aarde sturen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alison Elva Pearson
    Emma pakte een peil. Jammer had ik geen wapens. Opeens stonden heel veel soldaten klaar met pijl en boog, sommige met vuur er aan en ander vuur in hun handen.'Shit..' Ze ik onverstaanbaar. 'Als je wilt vechten! Kom maar op, want die dam hier wordt gesloot!' Zei ik vol moed en woede. Ik had zo veel woede in me dat er water uit het rivier omhoog ging zonder met me handen een beweging te maken. 'Ik heb veel training gehad.' Zei ik met een klein glimlach


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Awh, okee, veel plezier. :)]

    Develon Cantilé

    Ik voelde een slag tegen mijn been die me deed neerzakken.
    "Verdomme!" Roep ik en laat bliksem uit mijn vingertoppen komen, de aardstrijder die mij die slag gaf, schiet achteruit en blijft liggen.
    Zo te zien leeft hij nog, ik laat her erbij.
    "Prins Develon?" Ik kijk op en zie een van de strijders voor me staan.
    "Ga hier weg hoogheid het is te gevaarlijk." Ik spring overeind.
    "En jullie achterlaten?" Roep ik dan.
    Ik voel dat hij me vastpakt bij mijn arm. "U moet echt weg hier." Zegt hij gehaast en probeert me mee te trekken.
    "Nee, ik ga dit niet laten gebeuren." Stribbel ik tegen. Ik duw hem opzij omdat er een rotsblok op ons afkomt. Zeg rol over de grond en krabbel overeind.
    "Breng liever jezelf in veiligheid." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rex

    Ik check het zadel nog een keer voordat ik op Quil ga zitten. Hij loopt naar de richel en springt naar beneden. Ik gil van plezier en Quil spreidt zijn vleugels. We vliegen over het bos van de vuur natie.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira