• Rules;
    -16+ Is toegestaan.
    -Iets off-topic te zeggen. Graag met [] {} () praten.
    -Niet andermans personage besturen.
    -Niet voor iemand beslissen of zijn personage dood gaat.
    -NIET elke aanval ontwijken, je mag heus wel eens geraakt worden.
    -Minstens 2 regels, als het niet anders is.
    -Dit is een beginners/advanced RPG.
    -Plezier hebben!

    Extra; Alleen Dracy/ik maak nieuwe topic aan, als ik er even niet ben, niet aanmaken, maar wacht tot ik en nieuwe heb gemaakt. Dank je. (:


    Rollentopic.

    De prins/prinsessen mogen zich ook tegen hun natie draaien etc. En ze mogen ook bij de tieners die de oorlog willen stoppen, het hoeft niet, mag.


    Er zijn 4 verschillende naties;
    Water-, Aarde-, Vuur-, en de lucht Natie.

    De oorlog tussen de naties is begonnen, niemand is veilig...
    Maar als een groepje tieners tezamen komen, willen ze verandering maken in de oorlog, ze gaan op reis om van alles eraan te doen om de oorlog te laten stoppen, maar natuurlijk staan er veel gevechten, verdriet, blijdschap en angst op hun pad.


    Aarde koning(in)[max 2];
    Aardeprins/princes[Max 2];
    1-Kimberly Noa Jones. xMirrorMan
    Strijders[6>];
    Tieners[max 2];
    1-Jake EarleathArooncat
    Bewoners;

    Vuurkoning(in)[max 2];
    Vuurprins/princes[max 2];
    1- Develon Cantilé Dracy
    Strijders[6>];
    Tieners[max 1];
    1- Adelyna Ardere Ignis by Rooba
    Bewoners;


    Luchtkoning(in)[max 1];
    Luchtprins/princes[max 2];
    1- Rex Outcast Ninuturu
    2- Belle Meredith Woodsen Feminine
    Strijders[6>];
    Tieners[Max 2];
    1- Anastasia Cristina Johanna Lena Martroze. District10
    Bewoners;

    Waterkoning(in)[max 2];
    Waterprins/princes[max 2];
    1- Aquamarine (Aqua) loana AquaticcycrebeyArooncat
    Strijders[6>];
    1- Xavier Marcos Gonzalez District10
    Tieners[max 3];
    1- Azuhtosea Raito-Sung LightYagami
    2- Alison Elva Pearson MisaAmane
    3- Emma Butterfly shewerewolf
    Bewoners;

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jake (Kimberly haar vader jaagt op Jake --')

    ik draai me om en ren dieper het bos in, weg van het gevecht.
    Ik leun tegen een boom om uittehijgen.
    Dan hoor ik iets hier in de buurt, ik gluur langs de boom en ik zie een meisje staan.
    Ergens herken ik haar van, Shit! de dochter van de koning! denk ik in mezelf.
    Ik spring hard op de grond en schiet met aarde de boom in, daar gluur ik naar haar.
    Het is een wonder dat dat goed ging, ik gebruik bijna nooit aarde.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (Dit gaat echt heel snel ik kan ht niet bijhouden korte samenvatting?)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (ik ga douchen)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Kimberly.

    Ik luister naar de omgeving, nadat ik iets heb gehoord wat ik normaal niet hoor. Even haal ik mijn hand door mijn haar en kijk rond. Niets. Ik stamp twee keer op de grond, waarna ik de blokken tegen een appelboom aan stoot en er een paar appels naar beneden vallen. Ik glimlach even en loop naar de appels toe, waarna ik buk en ze opraap.

    [Lolol.
    Kimberly zal aardig zijn ^^.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [En nu?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Azuhtosea Raito-Sung
    En daar zat ik dan op een boot richting een ander continent.'Eindelijk weg.' : Dacht ik bij mezelf. Ik had een eigen kamer ,omdat de reis meer dan een week duurt. Ik had geluk dat al mijn wapens,kleren en rollen lagen in het paleis anders had vader mij nooit laten gaan. En nu heeft hij niet eens een keuze. 'Ik denk dat het nu tijd is om te mediteren ,het word nog een lange reis.': Zei ik bij mijzelf. Ik ging zitten en sloot mij ogen.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:39 ]


    Shoganai i ne~

    Jake

    het meisje kijkt rond, dan stampt ze een paar keer en vrijwel meteen begint de boom waar ik nzit hevig te schudden.
    Ik probeer er niet uttevallen en hang nu aan mijn armen in de boom, ik kreun en ik probeer mezelf op te trekken.
    Ik zie dat ze onder me de appels opraapt, ik kijkt naar mijn hanen en ik zie ze langzaam losglippen.
    Ik knijp mijn ogen dicht en roep 'Kijk uit!' naar het meisje in de hoop dat ze aandekant gaat.
    Ik ben niet geod genoeg in aarde om mezelf optevangen, mijn handen hebben geen grip mee en ik val uit de boom.
    hopen dat ze aandekant is gegaan...


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Kimberly.

    Ik veeg de aarde van de appels af en wil opstaan. "Kijk uit!" hoor ik vanaf boven. Ik schrik en spring op, waarna ik een stap naar achter zet en naar boven kijk. Een jongen sluit zijn ogen, waarna zijn handen loskomen van de tak. Ik bedenk me geen seconde en stamp met mijn voet op de grond, waarna ik een beweging met mijn handen maak en er een stuk grond onder zijn voeten naar boven komt, zodat hij niet zo hard valt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aqua

    'Majesteit uw dochter is bij mij wel veilig en ik weet dat u het nieuws al heeft gehoord, maar wilt nu echt dat uw dochter de hele dag niks staat te doen en niks van de wereld heeft gezien en u deed dat wel.'zegt ze dan. "Goed dan Aquamarine je mag er naar toe."Zegt mijn vader opeens, hij kijkt me aan met een twinkeltje angst in zijn ogen. 'O en majesteit u kunt mij vader in lichten wanneer we vertrokken zijn. Mijn vader zou vast boos naar het paleis komen ,maarja u weet wat u moet doen.' 'Ja...' mompelt hij.
    Ik slik mijn eten door en staar haar met open mond aan.

    Later na op Sarona opweg gegaan te zijn naar het schip zitten we daar, opweg naar het kamp.
    De boot word vooruit gestuurd door water meesters, het gaat niet zo snel.
    We hebben een eigen kamer, het duurt nog een dag.
    Ik zucht en loop naar de kapitein, 'meneer, kan het wat sneller?' vraag k zo lief mogelijk.
    'Hmgm meisje, ik weet niet of je het heb gezien maar we gaan al zo snel mogelijk...'
    Ik zucht 'hmgm meneer, maar ik ben Aquamarine loana Aquaticcycrebey.'
    Zijn mond valt open en ik loop naar de punt van de boot.
    Ik kijk naar de mensen die hun best doen op die bootje vooruit te krijgen.
    'Tijd om wat sneller te gaan...'


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Emma

    Ik zie een jongen bijna vallen en een meisje zijn val remmen. 'Heey.' zeg ik en kijk hijgend om me heen. 'Wat is er allemaal gebeurd? Ik weet het niet.' zeg ik. Achter mij komt een water stroom, die ik met een simpel handgebaar weet te verwijderen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jake

    Als ik denk de grond te raken voel ik wat aarde onder me, ik knal erop neer.
    Het doet niet z'n pijn als ik had verwacht en ik kreun iets wat op Dankje lijkt.
    'Thermi!' piep ik en ondankst de pijn kijk ik omhoog naar de tak waar ik net nog aan hing, Thermi zit ernog en staart naar beneden.
    Met een zucht laat ik mijn hoofd vallen en Hoor ik Thermi via de boom naar me toe trippelen.
    Met een handgebaar doe ik mijn best om de aarde naar beneden te krijgen.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:49 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [shewerewolf emma kan niet zomaar in het aarderijk komen?]

    Kimberly.

    Hij kreunt iets wat op dankje lijkten roept dan een naam, waarna hij naar boven kijkt. Ik volg zijn blik en kijk naar een tak waar een diertje op zit. Met een zucht laat hij zijn hoofd vallen en het kleine diertje trippelt via de boom naar hem toe. Hij maakt een handgebaar en werkt het aarde weer tegen de grond aan. Verbaasd kijk ik hem aan. "Maar, Hoe," verward schud ik mijn hoofd. Als mijn vader dit weet..


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Goed, hoelang duurt het nog voor Lyn online is?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jake (nu)

    Als ik normaal op de grond lig hoor k 'maar, hoe'
    ik schrik en kruip naar de boom waar ik me tegenaan druk, 'Plz vertel je vader niks' zeg ik met schorre stem, met pijnlijk gezicht probeer ik mezelf omhoog te trekken, ik kijk omhoog, ik ben minstens 8 meten naar beneden gedondert.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Azuhtosea Raito-Sung
    Ik sta rustig te eten en ik voel in eens de boot sneller gaan en mijn kopje thee valt gelijk om.'Die watermeesters konden eerst niet sneller. Blijkbaar wel en ik bood hun mij hulp nog aan.': Zei ik zuchtend terwijl ik mijn ongevallen thee opruimden. Ik ging even kijken of Aquamarine op haar kamer aangezien de boot ineens zo snel ging. Alleen Aquamarine was niet op haar kamer dus ik dacht al dat ze bij de kapitein was. Ik liep richting van de kapitein en zag Aquamarine staan en de kapitein vreselijk verbaasd.'Echt de domste kapitein dat ik ooit van mijn leven heb gezien.': Grinnikte zachtjes.


    Shoganai i ne~