• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    next topic: klik

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:02 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Taylor

    word gebeld en pakt allernieuwste mobieltje uit tas
    ´Taylor speaking, mam´ zegt mam met een zucht
    ´oo euuhhm oke nee maakt niet uit` zegt verdrietig
    ´doei mam´

    stopt mobiel weer in tas en kijkt voor zich uit


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alex

    ik schud mijn hoofd om van de piep af te komen die Billian maakt. 'Bill hou op, zeg gewoon maar even niks meer oke?' ik geef hem een bemoedigend klopje op zijn rug


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (ik moet gaan
    )


    Oveleving is als liefde. Beide zijn blind.

    (ow oke bye see you)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (AweSomee wil je wat ovverzichterlijker schrijven? Hoofdletters en leestekens zijn wel nice. En woorden niet weglaten in een zin :D danke.)

    [ik denk dat ik moet gaan. :-(]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    en nu? zal ik ooit nog normaal kunnen praten? klonk er door mijn hoofd, en geschrokken sprong ik overeind toen het de stem was van Billian. Waar de fuck kwam dat vandaan? Paniekerig keek ik om me heen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Billian

    Ik schrik van alle reacties weten ze dan niet hoe dit voor mij is?
    Mijn ogen prikken en ik pak bang mijn tas op, Ik ren over het schoolplein naar een bekende plek, ik ging er altijd zitten als ik gepest werd om mijn nagels of haar.
    Nog nooit huilde ik zonder reden, maar dit deed zo'n pijn en ik was zo verward.
    Ik kruip in een hoekje en snik zacht, ik probeer geen enkel geluid te maken, bang voor wat komen zal.
    iemand help!

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 22:28 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Laters. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (okey zal ik doen byee)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Felice

    weten ze dan niet hoe dit voor mij is? klonk er, alweer Billian. Het volgende moment rende hij weg, en zonder erbij na te denken rende ik achter hem aan. Hij nam plaats op een bankje, en ik aarzelde even.
    Uiteindelijk ging ik naast hem zitten. ''Gaat het?'' vroeg ik, ietwat ongemakkelijk. Zachtjes wreef ik over zijn rug. Het brak mijn hart om te zien als jongens huilden, ik wist niet waarom.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    Ik zuchtte even toen Billian wegrende.
    "Ik ga even achter hem aan." Zeg ik en ren dan achter hem aan.
    Felice kwam ook aanlopen.
    "Sorry, Bill." Zeg ik als ik naast hem ga zitten.
    "Het klonk gewoon zo schel." Zeg ik zacht.
    Wat is er toch met ons. Mijn tas vloog ineens in mijn hand en Bill maakt enge hoge geluiden.
    Ik ril als ik mijn gedachten hoor.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 22:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    ik haal mijn schouders op als Billian weg rent.
    Ik loop achter hem aan, ondertussen schop ik een steentje naar een vogel die de hele tijd het zelfde zegt, Praten kan je nu wel he parkiet? denk ik geërgerd


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Lol, er gaan nu echt 3 personen achter hem aan :"D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (gewoon lollig dus :P)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Taylor

    "ik eeuuhm ga even een asperientje halen"
    zeg ik snel

    flist opeens weg

    Is nu ergens in school

    Waar the fack ben ik?!

    zoeft weer terug naar het groepje
    wat's wrong with me?!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †