• Ik wou net een reactie zetten op een poll, maar er kwam telkens dat ik ingelogd moet zijn om een reactie te zetten, terwijl ik al ingelogd ben.
    Hoe kan dit? c:
    - sorry als er al een gelijkaardig topic hierover is.

    Kijk of je op www.quizlet.nl zit en niet op quizlet.nl. Dat is een bug die ik al doorgegeven heb aan Rutger.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Kijk of je op www.quizlet.nl zit en niet op quizlet.nl. Dat is een bug die ik al doorgegeven heb aan Rutger.

    Ik zit gewoon op www.quizlet.nl en het is bij alles blijkbaar c:

    Mosby schreef:
    (...)
    Ik zit gewoon op www.quizlet.nl en het is bij alles blijkbaar c:

    Log uit en log dan weer in. Helpt dat?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Probeer misschien eens vanop een proxy?


    Has no one told you she's not breathing?

    CyberLord schreef:
    (...)
    Log uit en log dan weer in. Helpt dat?

    Nee. Ik heb mij op een andere account aangemeld, het daar geprobeerd (wat ook niet lukte), mij terug hier aangemeld en het nogmaals geprobeerd, zonder resultaat.

    Mosby schreef:
    (...)
    Nee. Ik heb mij op een andere account aangemeld, het daar geprobeerd (wat ook niet lukte), mij terug hier aangemeld en het nogmaals geprobeerd, zonder resultaat.

    Hmm, dan is het waarschijnlijk een probleem met je browser. Want dat het bij 2 account's gebeurd is wel heel apart. Ik heb nergens last van.
    Uuuhm welke browser heb je?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hmm, dan is het waarschijnlijk een probleem met je browser. Want dat het bij 2 account's gebeurd is wel heel apart. Ik heb nergens last van.
    Uuuhm welke browser heb je?

    Chrome.

    Mosby schreef:
    (...)
    Chrome.

    Goed, dat maakt het allemaal makkelijker. Doe eens CTRL + SHIFT + Delete.
    Selecteer daar dan bij "De volgende items verwijderen van:" 'het eerste gebruik'
    Daarna zet je overal de vinkjes uit behalve bij "Cookies en andere site- en plug-ingegevens verwijderen" en "Het cachegeheugen leegmaken". Hierna druk je op Browsegegevens wissen.

    PAS OP: Overal waar je automatisch word ingelogd zal stoppen met dit doen. Je zult dus op elke pagina opnieuw moeten inloggen. Dit komt omdat die informatie in Cookies worden opgeslagen.

    Hopelijk werkt het daarna weer en anders moet je Rutger PB'en, want dan is het echt een probleem met je account.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Goed, dat maakt het allemaal makkelijker. Doe eens CTRL + SHIFT + Delete.
    Selecteer daar dan bij "De volgende items verwijderen van:" 'het eerste gebruik'
    Daarna zet je overal de vinkjes uit behalve bij "Cookies en andere site- en plug-ingegevens verwijderen" en "Het cachegeheugen leegmaken". Hierna druk je op Browsegegevens wissen.

    PAS OP: Overal waar je automatisch word ingelogd zal stoppen met dit doen. Je zult dus op elke pagina opnieuw moeten inloggen. Dit komt omdat die informatie in Cookies worden opgeslagen.

    Hopelijk werkt het daarna weer en anders moet je Rutger PB'en, want dan is het echt een probleem met je account.

    Ja hij doet 't weer. Bedankt c:

    Mosby schreef:
    (...)
    Ja hij doet 't weer. Bedankt c:

    Nooo problem :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.