• Er komt alleen maar ellende van. Uiteindelijk breekt het je altijd, hoe vrolijk je er op het begin ook van kunt worden. Echt, verliefd zijn is niet leuk, vooral op dit moment heb ik er een rothekel aan, en het ergste is, dat je er niets aan kunt veranderen, je voelt het gewoon, het ís er gewoon.
    Sorry voor dit nutteloze topic, ik moest het echt even kwijt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het is niet alleen voor jezelf klote om verliefd te zijn. Er is ook iemand verliefd op mij en zijn hart heb ik moeten breken. Maar dat doe ik niet expres .__.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Een gebroke hart is altijd een stap verder bij de ware (:

    Ik wordt altijd verliefd op jongens die onbereikbaar zijn :[


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Verliefd zijn is wel leuk als het wederzijds is, denk ik. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    MonkeyPie schreef:
    ik heb ook een haat aan verliefd zijn... vooral als het niet wederzijds is.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik deel je mening... Ze zouden liefde af moeten schaffen...


    Bad decisions make good stories.

    Parachutes schreef:
    Er komt alleen maar ellende van. Uiteindelijk breekt het je altijd, hoe vrolijk je er op het begin ook van kunt worden. Echt, verliefd zijn is niet leuk, vooral op dit moment heb ik er een rothekel aan, en het ergste is, dat je er niets aan kunt veranderen, je voelt het gewoon, het ís er gewoon.
    Sorry voor dit nutteloze topic, ik moest het echt even kwijt.


    I know the feeling, alleen vrees ik ervoor dat bij mijn situatie het wederzijds is.

    Me too.
    Maargoed, hij vindt mij toch niet leuk, dus ik blijf maar gewoon zielig alleen achter.(no_chears)

    [] Taken
    [] Single
    [x] Tired of gettin' hurt.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    FlowerOnFire schreef:
    Het is niet alleen voor jezelf klote om verliefd te zijn. Er is ook iemand verliefd op mij en zijn hart heb ik moeten breken. Maar dat doe ik niet expres .__.


    Dat voelt vooral klote als het je beste vriend is



    .


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ja dat klopt. Zoveel mensen vertellen tegen mij dat het leuk is om verlief te zijn, maar ik vind het echt niets. Het breekt mijn hart alleen maar, omdat het niet wederzijds is.