• We zijn jaren verder en de mensheid heeft energie en tijd geworpen in het veranderen van het DNA van de mens en zijn hiermee behoorlijk gaan experimenteren. Uit dit experiment ontstonden mutanten en al snel waren deze wezens niet meer in de hand te houden, er bleken dingen meer dan fout te zijn gegaan.
          De mutanten sloegen los en al snel was de normale mens een zeldzaamheid, maar de regering had daar een oplossing voor en roeide de mutanten uit, totdat er maar een klein aantal overbleven die goed vast werden gehouden en het zonlicht nooit meer onder ogen zouden zien.
          Een klein groepje laboranten die zich “Counterattack” noemen vind dat het anders kan en gaan stiekem verder met het maken van mutanten. Ze ontvoeren kinderen op jonge leeftijden uit weeshuizen, de laboranten voeden de kinderen op totdat ze oud genoeg zijn. Ze krijgen lessen om goedgetrainde mutanten te worden, maar soms klinkt het makkelijker dan het lijkt.

    Na jaren goed werk geleverd te hebben komt de regering achter het grote geheim van Counterattack en er ontstaat oorlog. Sommige mutanten blijven trouw en helpen de laboranten tijdens de gevechten met hun ontworpen krachten, andere vluchten in de hoop geen doodstraf te krijgen.
          Wie zal de strijd winnen?


    In de tekst zitten waarschijnlijk wel een aantal foutjes, maar goed. Dit idee heb ik dus al een hele tijd en ben ook al bezig met schrijven er aan, maar vroeg me dus af. Iemand hier op Quizlet die behoefte heeft om zo'n soort verhaal te lezen? Het is trouwens onbekende personen en geen fan fiction. (:

    Doen/Niet Doen?
    Waarschuwen?

    Bedankt alvast! (: x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Klinkt als The Darkest Powers trilogie van Kelley Armstrong..
    Maar ik zou het wel lezen, want ik hou van dit soort verhalen. (:
    Waarschuw me maar! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Aaaaaaaaaah dit wist je al, zo hard doen. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen/Niet Doen? Doen!
    Waarschuwen? Ja


    Keep your head up, keep your heart strong

    Cagress schreef:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Parachutes schreef:
    Klinkt als The Darkest Powers trilogie van Kelley Armstrong..
    Maar ik zou het wel lezen, want ik hou van dit soort verhalen. (:
    Waarschuw me maar! ^^


    De verhaallijn gaat daar niet echt op lijken hoor, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cagress schreef:



    Haha! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Doen/Niet Doen? Absoluut doen!
    Waarschuwen? Ja DUH.


    Believe in yourself.

    Doen!
    En waarschuw mij maar als je wil :3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Doen + waarschuwen !


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cagress schreef:


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    De story staat online! Klik hier als je het verhaal zou willen lezen. Veel plezier, x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.