• Ik heb dus vrij veel vrije tijd en te veel inspiratie voor mijn eigen verhalen - dus ik wil heel graag nog een verhaal. Genre, onderwerp; maakt me allemaal niet uit. Ik ben niet kieskeurig, kan veel schrijven en zal niet ineens 'stoppen/inspiratieloos' zitten. Voor mijn schrijfstijl moet je even kijken bij mijn verhalen. Ik schrijf graag vanuit hij/zij - maar kan ook schrijven onder -ik.
    Vul gewoon even een kort lijstje in en ik wacht hier met mijn übersexy muffin op je reactie :Y).


    Naam;
    Leeftijd;
    Genres;
    Hoe vaak kun je schrijven;
    Stukje schrijfstijl/link naar je verhaal;

    Ik heb liever niet dat je reageert als je heel weinig kunt schrijven of als je snel zonder 'inspiratie' zit.

    Muffinkusjes x


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Naam;Berna
    Leeftijd; 15
    Genres; Fanfic, onbekende personen, avontuur, thriller, drama, historisch, komedie eigenlijk alles wel behalve fantasy.
    Hoe vaak kun je schrijven; Heel vaak. Ik schrijf te vaak eigenlijk elke dag. Komt doordat ik teveel inspiratie heb al mijn schoolschriften staan helemaal vol.
    Stukje schrijfstijl/link naar je verhaal; 1.SA die ik een paar dagen geleden geschreven heb
    2. Iets oudere SA

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:39 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:48 ]


    I solemny swear I'm up to no good.

    Naam; Jana
    Leeftijd; Veertien
    Genres; Fanfiction, onbekende personen, drama, romantiek. Ik kan vrij veel schrijven, al sta ik niet zo achter echte komedie, trillers en horror. Van fanfiction schrijf ik niet graag over Justin Bieber en One Direction. Voor de rest sta ik open.
    Hoe vaak kun je schrijven; Vrij vaak.
    Stukje schrijfstijl/link naar je verhaal; Je kan hier eens een kijkje nemen. Verder ben ik vrij trots op deze twee stand alones. Een. Twee.


    comfort in c h a o s

    wij schrijven al samen. (wbw)


    To love is to destroy.

    iHutcherson schreef:
    wij schrijven al samen. (wbw)


    Gelukkig wel - anders was alles nog boredachtiger :').


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    iHutcherson schreef:
    wij schrijven al samen. (wbw)


    ^ a.


    I solemny swear I'm up to no good.

    Naam; Emma
    Leeftijd; 16
    Genres; ik heb nog nooit fanfics geschreven en ik ben volgens mij ook niet zo goed in thrillers, maar voor de rest best veel :Y)
    Hoe vaak kun je schrijven; ik heb het best druk, maar ik kan denk ik wel iedere week iets van 1000 woorden schrijven.
    Stukje schrijfstijl/link naar je verhaal; dit is hoe ik schrijf als ik in de derde persoon schrijf: Twijfels
    Ik hoop dat het je wat lijkt om met mij te schrijven natuurlijk, maar ik hoor het wel :Y)


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!