• Ik heb hier een stukje geschreven voor de mensen die onzeker zijn en niet zichzelf willen blijven. Zelf heb ik dat ook (gehad) en ik zou graag willen dat je dit even zouden willen lezen:

    Mensen doen zich vaak anders voor dan wie ze werkelijk zijn. Als mensen alleen met mij zijn, doen ze gelijk heel anders dan als ze met vrienden zijn. Ze hebben dan gelijk een andere persoonlijkheid. Je moet je niet anders voor doen dan wie je werkelijk bent. Je moet blij zijn met wie je bent, be happy with yourself. Je moet iets maken van je leven en dat kan je niet door je als iemand anders voor te doen. Er wordt weleens gezegd dat niemand perfect is, maar iedereen is perfect op zijn eigen manier. Dus blijf jezelf, dat is het beste voor jou en voor anderen. Als je dit leest denk je misschien dat het niet waar is maar het is wel degelijk waar, je ziet het misschien alleen nog niet in. Be yourself, everyone is already taken.

    Ik heb hier een stukje geschreven voor mensen die net als ik weer onzeker zijn door haters:

    Haters. Je hebt ze overal. Sommige hebben er veel, sommige wat minder. Maar iedereen heeft ze, daar kun je niet omheen draaien. Er zitten er wel altijd mensen bij die je niet mogen. Het is niet persé dat jij iets verkeerds doet. Dus stop met denken dat je altijd iets verkeerd doet, het hoeft niet jouw schuld te zijn. Het leven was een stuk gemakkelijker geweest als er gewoon geen haters waren en niemand met arrogantie werd aangekeken. Stel je eens voor, een leven waarin niemand veroordeeld werd. Stel je eens voor, een leven waarin vijanden van nu, vrienden van je waren. Stel je eens voor, een leven zonder haters. Stel je nou eens voor dat dat zou gebeuren.. Dan hadden we een veel beter leven. Haters hebben een behoorlijke invloed op ons. Waarom zijn er haters.. Waarom? Is het dan zo moeilijk om elkaar alleen maar te mogen?

    Geen idee of dit je zal helpen maar ik wilde dit echt even kwijt. Bedankt voor het lezen. (:

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 21:30 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Heel mooi geschreven, ik ben ook een hele tijd onzeker geweest :3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Inderdaad heel mooi geschreven <3


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Dank jullie wel <3


    The sun will rise and we will try again.

    Mooi geschreven! (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het is wel mooi. Ik ben niet iemand die mezelf verandert omdat ik mezelf haat of door haters. Dus ze slaan niet echt op mij. Maar ik ben wel nog altijd onzeker (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    VictorKing schreef:
    Heel mooi geschreven, ik ben ook een hele tijd onzeker geweest :3


    Grapjas, ben je nu soms ook nog wel eens. :D Maar dat is iedereen bij tijden wel eens, maar het is inderdaad wel eens erger geweest. (Geld ook voor mij, hoor)


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    I'm not insecure, I'm awesome.



    Maar op een gegeven moment leer je wel over die onzekerheid heen stappen, it's part of growing into an adult :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Altijd als ik onzeker ben zing ik in mijzelf de eerste zinnen van What makes you beautiful ;$

    You're insecure, don't know what for.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Aurelia schreef:
    I'm not insecure, I'm awesome.



    Maar op een gegeven moment leer je wel over die onzekerheid heen stappen, it's part of growing into an adult :]


    Precies. Dat gebeurd ineens en heb je in het begin vaak niet eens zo door. Maar hoe meer je het doorkrijgt, hoe fijner en makkelijker alles wordt! :]


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Precies. Dat gebeurd ineens en heb je in het begin vaak niet eens zo door. Maar hoe meer je het doorkrijgt, hoe fijner en makkelijker alles wordt! :]

    Hm dat mag van mij dan wel zo snel mogelijk gebeuren. :3

    Alucard schreef:
    (...)
    Hm dat mag van mij dan wel zo snel mogelijk gebeuren. :3


    The sun will rise and we will try again.

    Alucard schreef:
    (...)
    Hm dat mag van mij dan wel zo snel mogelijk gebeuren. :3


    Je bent 16 lieverd, je hebt nog wel een poosje te gaan voor je echt volwassen gaat worden. Natuurlijk wordt je het wel steeds meer, maar op een gegeven moment is dat heel anders. Merk je vanzelf nog wel.
    Tot die tijd: Maak er het beste van wat je kunt. Later zul je jezelf nog regelmatig uitlachen om vele dingen en achter je hoofd schrapen, afvragend hoe je sommige dingen kon. :'D


    Til hug og blod.

    Symphonia schreef:
    Mooi geschreven! (:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    D'ahw, mooi geschreven!
    Ik was vrij zelfverzekerd dacht ik altijd, maar de laatste tijd begin ik steeds meer onzeker te worden. Dunno why.


    Me so good.