• ... is het 1 april. (:
    Tijd voor grappen dus. :3
    Mijn ouders vergeten het altijd, wat mij mooi uitkomt. *gheghe*
    Gaan jullie nog grappen uithalen of doen jullie juist niet aan 1 april?

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 9:30 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik heb vamdaag mijn verjaardag omdat ik woensdag jarig ben..ik denk dat ik bij mijn vader die alleen zwarte koffie lust watmelk en suikerin kwak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb niks leuks kunnen bedenken. Maar ik lig nog in bed met mn ipod, mn ouders denken dst ik nog slaap, dus iemamd tips? Mwihi.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Mwihi, zojuist bedacht dat als mn broertje even weg is van zn pc, dat ik dan een printscreen ga maken, die als bureaubladachtergrond instel en dan alle pictogrammen verberg =3


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Beware schreef:
    Mwihi, zojuist bedacht dat als mn broertje even weg is van zn pc, dat ik dan een printscreen ga maken, die als bureaubladachtergrond instel en dan alle pictogrammen verberg =3

    Een vriendin van mij heeft een keer een printscreen van Google op haar achtergrond gezet. Iedereen begon als een idioot erop te klikken, maar er gebeurde natuurlijk niks. Lijkt erop ;'3


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Nee, ik ben ontzettens blij dat 1 april niet tijdens een schooldag valt, bleeegh, flauwe grappen en zo. :$


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik doe daar niet aan, vind er niet zo veel aan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Ik doe daar niet aan, vind er niet zo veel aan.

    Of ik het nou wil of niet, dr is altijd wel iemand die zegt; Ben je jarig? Je maakt een grapje..

    Ik zelf doe er niet aan..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cloelia schreef:
    Ik doe daar niet aan, vind er niet zo veel aan.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Owh right, 1 april... Ik doe er alleen aan als ik die dag naar school moet, maar het is vandaag zondag, dus nee.. (:


    Believe in yourself.

    Ik doe niets met 1 april. Ik ben van plan om vandaag huiswerk te maken. :'D


    wth.

    Neuh doet er niet echt aan. Of er moet toevallig iets leuks in me opkomen. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    ik doe er niet aan
    ik heb wel een paar jaar geleden de taal op mn vaders telefoon in het Turks gezet

    Cloelia schreef:
    Ik doe daar niet aan, vind er niet zo veel aan.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Mayfly schreef:
    Ik doe niets met 1 april. Ik ben van plan om vandaag huiswerk te maken. :'D