• Dit jaar moeten we op school drie maand stage doen. 'k had in juni mijn Engelse en Nederlandse cv binnengedaan en 'k heb juist een mail gekregen dat ik effectief ben toegelaten om mijn stage te doen in het buitenland ^^. 'k ben echt zo opgelucht nu ^^.
    Omdat er zo weinig kandidaten waren hoeven we zelfs geen selectiegesprek doen, dus dan hoef ik vast lekker niet in het Engels tegen mijn lectoren te zeggen waarom ze mij naar het buitenland zouden sturen.
    Naar waar is nog niet zeker, maar op de eerste plaats in mijn lijstje stond Finland en daarna Schotland. Ach we zien wel ^^.

    'k vind het echt leuk dat ze mij er capabel voor achten ^^. Want ze kijken naar meer dan alleen je punten(die bij mij best goed zijn) maar ook naar je sociale vaardigheden enzo, en die zijn niet zo geweldig :'D. Maar 'k ben blij dat ik die kans krijg, 'k weet dat ik daar veel zal leren, ook op sociaal vlak =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wauw, gefeliciteerd :D Dat is leuk nieuws!
    Heel veel plezier alvast en doe je best! ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Wauw, gefeliciteerd :D Dat is leuk nieuws!
    Heel veel plezier alvast en doe je best! ;)

    Awh dank je!^^ Zal ik zeker doen ^^


    Haha, van het moment dat ik las dat ik op buitenlandse stage mocht heb ik de mail niet meer verder gelezen en ben direct naar mijn moeder gegaan en heb het ook direct tegen mijn vriend gezegd x'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wauw! Wat leuk zeg, gefeliciteerd! :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Gefeliciteerd! :D


    26 - 02 - '16