• Want, daar heb ik nu zin in. *O*
    Ik weet nog niet precies waarover, maar er moet flink van seks en actie in komen. Geen zoetsappige liefdesdrama's. Als er iemand een idee heeft, mag die het best geven haha. Ik heb heel veel inspiratie om te schrijven maar niet om een idee te bedenken, helaas.

    Mijn eisen aan jou:
    - Minstens 1 hoofdstuk per week.
    - Meer dan 100 woorden per hoofdstuk.
    - Elke dag even online zodat we de mogelijkheid hebben om te overleggen.
    - Ik wil níet schrijven vanuit twee POV's, dat we elk een eigen personage hebben.
    - AN, geen smileys.
    - Géén fanfic!
    - Even een stukje erbij met iets uit je verhaal zodat ik je schrijfstijl kan zien.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 13:20 ]


    Your make-up is terrible

    hm.. ik vind het super moeilijk om niet uit pov's te schrijven,
    srry, maar ik had heel graag gewild. :(


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Phippen schreef:
    hm.. ik vind het super moeilijk om niet uit pov's te schrijven,
    srry, maar ik had heel graag gewild. :(


    Ik bedoelde meer dat ieder een eigen POV krijgt, ik schrijf zelf ook het liefst vanuit een POV hoor. Maar dan niet dat jij een eigen hebt en dan ik ook een eigen. Gewoon samen 1 of meerdere.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik bedoelde meer dat ieder een eigen POV krijgt, ik schrijf zelf ook het liefst vanuit een POV hoor. Maar dan niet dat jij een eigen hebt en dan ik ook een eigen. Gewoon samen 1 of meerdere.


    oooh, op die manier!
    w8 ik stuur even een pb met een stukje.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Het is dat ik op het moment geen tijd heb ervoor, anders had ik me aangeboden.


    Bad decisions make good stories.

    K heb hem verstuurd, maar sorry voor de fanfic.
    k zit nu nog op school, de andere staat op m'n laptop.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Zijn er nog anderen die willen?


    Your make-up is terrible

    Ik zou wel willen, maar ik ben er echt niet goed in. Sorry


    Surely it was a good way to die, in the place of someone else, someone I loved. Noble, even. ~ Bella Swan

    Ik wil wel alleen ik heb niet echt goede ideeën ofzo haha, maar als je een goede storyline hebt wil ik het best doen hoor.
    xx


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.