• Het is 2043. One Direction is weer volop in het nieuws, vanwege het plotselinge overlijden van bandlid Louis. Ze waren al heel lang niet meer in het nieuws geweest, maar alle directioners van vroeger worden weer helemaal in hun obsessie meegesleept.
    Zo ook de moeder van [Name], ze laat filmpjes en foto's zien van de band. [Name] raakt geïnteresseerd in One Direction en als haar moeder vertelt over de concerten waar ze heen is geweest, wil [Name] er ook graag heen. Haar vader is een professor en heeft in 2042 de eerste goed werkende tijdmachine uitgevonden waarmee [Name] naar het verleden reist. Ze raakt in contact met One Direction en wordt verliefd op één van de bandleden. Door het tijdreizen wordt ze ook niet ouder en blijft ze dus voor altijd jong. Wat is er allemaal aan de hand?

    Titel:
    Naam meisje:
    Doen/Niet doen:
    Tips:
    Waarschuwen:

    Het is gebaseerd op Forever Young, maar dit wil ik liever niet als titel!

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 14:30 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Meer ideeen?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Dat is zeg maar, best origineel. Ik zou het doen!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Het is echt een super origineel verhaal! Misschien iets titel in de trant van Time Means Nothing?


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Nu heb ik dus nog een goede omschrijving nodig en een cover (: Daarna komt hij online <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Titel: --
    Naam meisje: Stella
    Doen/Niet doen: Doen!
    Tips: --
    Waarschuwen: Ja


    Ivar Oosterloo.

    LirryStayne schreef:
    Het is wel vreemd, maar een leuk idee=)
    Doen vind ik(flower)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.