• Hoge hakken, Stinkende sokken.


    Jane is een jong creatief, maar klunzig meisje die naar een speciale Engelse school wil, genaamd College Jean-Pierre du Lock. Deze school is voor artistieke leerlingen die verder willen met hun passie.
    Er is echter één probleem om van Jane's droom werkelijkheid te maken. Er is geen plek meer op het meisjesinternaat. Jane ziet nog maar één oplossing en dat is om zich als jongen in te schrijven met gevolg dat ze als meisje tussen de jongens moet slapen. Met haar rode haar, sproeten, uitstekende oren en veel te kleine lengte past ze totaal niet tussen de grote stoere jongens van school. Jane waagt wanhopige pogingen om vrienden te maken, maar haar kwaliteiten zoals chanteren, beledigen en haar eeuwige sarcasme worden niet altijd in dank afgenomen. Dit bezorgt haar vaak meer problemen dan gewenst.
    Uiteindelijk ontmoet ze Yoran en Kyle, een tweeling die haar met tegenzin, in hun midden neemt. Maar hoe kan ze voor haar beste vrienden haar geheim nog langer bewaren? En hoe moet de klunzige Jane zich uit de problemen houden als ze niets anders kan dan ze veroorzaken?






    Bevat:
    -transseksuele verkleedpartijen.
    -scheldwoorden.
    -beledigingen.
    -12+ stukken.
    © Croyance

    'Eén en één is drie..
    Ik heb nooit goed kunnen rekenen,
    Maar ik wist pas dat ik geen ongelijk had toen ik hen ontmoette..'





    Titel is link naar story.

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 18:20 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Doet me denken aan de film She's the Man :'D Dit is niet het soort verhaal dat ik normaal lees, maar het eerste hoofdstukje vond ik wel leuk, dus ik neem een abo!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    oneirataxia schreef:
    Doet me denken aan de film She's the Man :'D Dit is niet het soort verhaal dat ik normaal lees, maar het eerste hoofdstukje vond ik wel leuk, dus ik neem een abo!


    Klopt ook wel een beetje. Toen ik het schreef dacht ik er niet echt bij na en het heeft er dus ook totaal niets mee te maken, maar op een moment drong het ook tot me door en daar heb ik toen ook mooi gebruik van gemaakt -niet in het opzicht daar scenes uit te halen-


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Originele titel. :'D

    Ik neem voorlopig een bladwijzer.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik neem een abo. ^^


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    oneirataxia schreef:
    Doet me denken aan de film She's the Man :'D

    Haha, nice! Ik dacht toen ik de titel zag: "Da's een perfecte naam voor een boek. Genius. Zou ik wel willen lezen." Maar toen had ik niet verwacht dat het ook echt een titel voor een verhaal zou zijn, haha. Ik ga 'm lezen! :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klinkt leuk ^^

    Zarathos schreef:
    (...)
    Haha, nice! Ik dacht toen ik de titel zag: "Da's een perfecte naam voor een boek. Genius. Zou ik wel willen lezen." Maar toen had ik niet verwacht dat het ook echt een titel voor een verhaal zou zijn, haha. Ik ga 'm lezen! :3


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Awesome Sammie! :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Haha, nice! Ik dacht toen ik de titel zag: "Da's een perfecte naam voor een boek. Genius. Zou ik wel willen lezen." Maar toen had ik niet verwacht dat het ook echt een titel voor een verhaal zou zijn, haha. Ik ga 'm lezen! :3


    Haha dank je, ik moet toegeven dat ik toen ik het verhaal begon ik ook echt niet had gedacht dat dit de titel zou zijn, maar ik vind het wel leuk want het beschrijft het mannelijke en vrouwelijk best goed.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Croyance schreef:
    (...)

    Haha dank je, ik moet toegeven dat ik toen ik het verhaal begon ik ook echt niet had gedacht dat dit de titel zou zijn, maar ik vind het wel leuk want het beschrijft het mannelijke en vrouwelijk best goed.

    Haha, inderdaad. Het heeft mij in ieder geval getrokken :3. Nice, ik vind het leuk. Het deed me ook wel denken aan de film She's The Man, maar leuk dat ik er een verhaal over lees! :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoofdstuk 1, 2 en 3.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.