• Ik ga dus een nieuw verhaal beginnen en wil nu een cover maken. Nu ben ik dus al sinds gisterenmiddag aan het zoeken en ik kan nog steeds niet de juiste foto vinden.

    Ik zoek iets dat lijkt op een gevecht tussen twee verschillende partijen - met voorkeur dieren. Alleen wil ik dus niet dat de dieren gewond zijn, maar gewoon in de aanval staan zeg maar.



    Zoiets dus, maar dan met twee verschillende diersoorten. Het liefst van goede kwaliteit. (:
    Echt, als jullie een foto zouden vinden. Dan zouden jullie me zo blij maken, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.



    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson




    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hm, dat is moeilijk te vinden ja, misschien deze, deze, deze of deze? (hoop dat ze allemaal werken)

    Edit: nog eentje?
    En anders moet je eens kijken of je fragmenten van Babe kan vinden, dat varkentje praat met van die andere dieren, dus misschien kan je een foto vinden waar die net tegenover elkaar staan?

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 19:11 ]


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb zulke foto's uit Kenia. Ik zal even voor je kijken of ik ze normaal kan uploaden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."




    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Rajah schreef:
    Ik heb zulke foto's uit Kenia. Ik zal even voor je kijken of ik ze normaal kan uploaden.


    Oooh, dat zou echt geweldig zijn!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hahahaha die tweede. ^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba schreef:




    Ah, ik vind deze best wel vet!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.