• Ik vond het vandaag echt een leuke dag:) ik ging gaatjes in mijn oren laten schieten(wou ik al heel lang), iedereen was blij dat ik terug was(gister was ik ziek), iedereen deed aardig(heel anders dan vorig jaar) en ik fietste naar huis en ik zie die leuke jongen fietsen. Ik al mijn moed bij elkaar rapen en ik ga dus naast hem fietsen, heb ik een heel gesprek met hem(sirieus, als ik een jongen leuk vind, durf ik hem meestal niet eens aan te kijken. Ik was dus heel trots) It was an amazing day:). Hoe was jullie dag?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mooi zo!
    Mijn dag ging wel redelijk goed.


    26 - 02 - '16

    Goed zo!(:
    Mijn dag was vermoeiend, maar zo is school nou eenmaal.(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mijn dag was ziekig :(


    Life is hard and then we die

    Ik had ellendige buikpijn en straks naar de dokter, om bloed te laten nemen :c Finally!
    Ik móet en zál weten wat met mij scheelt, want dit wil ik zo lang weten.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Leuk! ^^
    Mijn eerste uur viel uit en ik wist het niet. Aan de andere kant heb ik vanmiddag voor de verandering eens niet heel veel huiswerk, dus ik hoop dat ik echt eens iets aan mijn verhalen kan doen. Daar heb ik wel zin in. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn dag gaat kut. Ik moest vanmorgen werken van 7-14 en nu moet ik weer opdraven bij mijn vader, die een eigen lunchroom heeft. Moet ik daar weer van vijf tot tien werken op de drukste dag van het jaar. Haat haat haat.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Leuk^^
    Ik lig ziek op mijn bed dus mijn dag was niet echt goed.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    PUKKELxDING schreef:
    Mijn dag was ziekig :(

    Memoria schreef:
    Goed zo!(:
    Mijn dag was vermoeiend, maar zo is school nou eenmaal.(;


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Awh, leuk voor je! (:
    Mijn dag was voor zover... Erg, erg lang en saai.


    life is awesome

    NIcee,
    mijne was iets minder, ik heb ruzie met inmiddels men ex, alleen hij heeft iedereen dus privé dingen verteld... en verder echt saai. We hadden een 'Havo-Top'(mijn school) dag. We moesten discuseren over hoe maken we het leukier en mooier op school.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Mijn dag was buikpijnerig. Toen ik een paar asprines had gehad, werd mijn dag energy-ig. En nu is mijn dag rustig. (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Aha das super leuk voor je ;)

    Mijn dag is superr... Ik heb me vandaag ingeschreven voor mijn nieuwe opleiding Helpende niveau 2.. Daarna met mijn moeder geluncht in mijn nieuwe apartementje...
    En toen kwam mijn vriend nog even langs en hebben samen gegeten.. Mijn dag was topp :D


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ehm, ik loop al de hele dag vreselijk te hoesten ik heb het idee dat iedereen me negeert, dus mijn dag was nogal bagger.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    PUKKELxDING schreef:
    Mijn dag was ziekig :(

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 21:06 ]


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.