• Ik zou best wel op een school willen zitten met alleen Quizlet leden. Iedereen zou gerespecteerd worden (zo komt het in de topics over) en niemand zal gepest worden. We zullen allemaal vrienden zijn en er zullen soms de kleine bitches zijn, maar iedereen is wel eens zo.

    Dus, wie helpt me met dit allemaal te regelen?

    HAHAHA, & dan kom je de realiteit onder ogen die zegt dat - dat niet gaat.

    Toch worden er dan mensen gehaat hoor, onderling.. En je hebt altijd Hale nog ghehe :Y)

    Lol, het eerste wat ik dacht: 'fuuu nog meer leren? Dacht t niet XD'


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik denk best wel dat dat niet goed zou gaan eigenlijk :Y) Want dan kent iedereen elkaar enzo, en dan krijg je toch uiteindelijk groepjes en ik zou niet zo open kunnen praten op Q. als ik iedereen kende in het echt (cat)
    Maar verder wel een leuk idee heur :3


    Alis volat propriis.

    Volunteer schreef:
    Ik denk best wel dat dat niet goed zou gaan eigenlijk :Y) Want dan kent iedereen elkaar enzo, en dan krijg je toch uiteindelijk groepjes en ik zou niet zo open kunnen praten op Q. als ik iedereen kende in het echt (cat)
    Maar verder wel een leuk idee heur :3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Volunteer schreef:
    Ik denk best wel dat dat niet goed zou gaan eigenlijk :Y) Want dan kent iedereen elkaar enzo, en dan krijg je toch uiteindelijk groepjes en ik zou niet zo open kunnen praten op Q. als ik iedereen kende in het echt (cat)
    Maar verder wel een leuk idee heur :3


    Dit, maar ik snap je punt wel. (cat)

    Volunteer schreef:
    Ik denk best wel dat dat niet goed zou gaan eigenlijk :Y) Want dan kent iedereen elkaar enzo, en dan krijg je toch uiteindelijk groepjes en ik zou niet zo open kunnen praten op Q. als ik iedereen kende in het echt (cat)
    Maar verder wel een leuk idee heur :3


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dat wordt een dikke bitchfight volgensmij hoor. Of we zitten allemaal heel random in hoekjes alleen te zijn, terwijl een paar heel gek doen en nogal aanwezig zijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Kijk dat gaat dus niet werken HELLAAS ik bedoel we weten nu dingen die andere niet weten en als je dat eenmaal weet en je elkaar kent echtwaar je wilt dnek niet weten wat er dan gebeurd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    O, en haha, there'll be too much 1D.

    Volunteer schreef:
    Ik denk best wel dat dat niet goed zou gaan eigenlijk :Y) Want dan kent iedereen elkaar enzo, en dan krijg je toch uiteindelijk groepjes en ik zou niet zo open kunnen praten op Q. als ik iedereen kende in het echt (cat)
    Maar verder wel een leuk idee heur :3


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Sinds wanneer respecteert quizlet elkaar?

    Neen, het wordt een gigantisch gevecht tussen de Batsiebatsers en mijn trouwe volgelingen die tegen haar oppressie vechten! (cool)


    quidquid excusatio prandium pro

    No thanks (cat) Lijkt me echt verschrikkelijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Alles beter dan de school waar ik nu op zit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Respect op Quizlet? Laat me niet lachen :W.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    Respect op Quizlet? Laat me niet lachen .


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.