• Die melden dat ik een uur uitval heb
    Normaal zit ik nu al op school, maar we hebben aangepast rooster i.v.m toetsweek in de bovenbouw
    Dus ik zit me zo klaar te maken en een beetje rond te dolen op quizlet, krijg ik opeens het smsje dat mijn 2de uur(voor mij dus 1e) uitvalt!
    Dus nu ben ik lekker de eerste twee uur vrij!
    Dus ik had nu nog kunnen slapen

    Krijgen jullie ook wel eens van die leuke smsjes?
    Ik krijg ze trouwens bijna nooit, ik heb bijna nooit uitval of dat systeem werkt niet.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Handig :'D Wij krijgen dat niet, maar ik zie het meestal op twitter omdat het door iedereen getweet word.

    Bij ons komt er op Toledo te staan als er een les niet doorgaat.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bij mij bellen ze.. Maar ik heb vandaag dus het 1ste uur vrij.. :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    Ckv valt uit vanwege de balansweek, en het tweede uur had ik al een tussenuur, dus dat komt lekker uit voor mij. Want dan ben ik ook de eerste 2 uur vrij :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    O.. Die net dat ik ook het laatste uur vrij heb.. En waarschijnlijk het uur daarvoor ook nog XD..


    Don't be like the rest of them, darling

    Mijn leuke smsjes zijn van Nikki <3
    Die zijn altijd geweldig en ik word er ongelofelijk vrolijk van *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Studiedag ftw *O*. Ik ga lekker de stad in zo.
    Maar wij hebben een telefoonpiramide voor het geval dat het eerste uur onverwachts uitvalt. Leraar belt naar degene uit de klas die het vroegste weg moet, die belt weer naar twee anderen etc.


    i put the fun in funeral

    bij osn zeggen ze dat de dag op voorhand of als we allemaal op school staan... wij moeten van te ver komen allemaal, dus het zou bijna niets uitmaken qua uur uitval.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Nee, daarvoor hebben wij het magister en we hebben bijna nooit uitval.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 11:52 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nee, bij mij moet je gewoon je mail checken. Maar meestal mailen ze als je onderweg bent, dus dan heb je gewoon pech op school. Go Volwassenenonderwijs!


    Bad decisions make good stories.