• Hallo lieve quizletters!

    Ik ben weer eens op zoek naar een cover voor een kort verhaal dat ik aan het schrijven ben. Eerst even een korte samenvatting:

    Daisy en Rose zijn elkaars tegenhangers, op één ding na: hun liefde voor katten. Als ze door een fout van het dierenasiel per ongeluk dezelfde kat (genaamd puppy) adopteren, stelt de dorky medewerker Chris voor om dan maar hun nieuwe huisdier te delen, alsof ze gescheiden ouders zijn. In een poging de liefde van de kitten te winnen, gaan ze allebei ver in het verwennen van de kat. Maar terwijl de twee tegenpolen allebei heel hard werken om elkaar te overtreffen, gebeurd er iets heel bijzonders, en al gauw werken ze niet alleen meer heel hard om de liefde van de kitten te winnen, maar ook die van elkaar. Voor plot-hulp dank ik square.


    Sfeer: Romantisch! Het is een romantische komedie, en dus mag je ook inspiratie halen uit posters van romantische komedies

    Plaatjes:
    Daisy (faceclaim: natalie emmanuel)
    Rosa (face claim: rosa rodriguez)
    Puppy
    En eventueel: Chris(faceclaim: chris evans)

    Titel: Puppy Love

    Beloning: Voor de mooiste cover loof ik 9 credits uit.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2016 - 18:10 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik wil wel iets voor je proberen! Ik ben alleen bang dat het niet gaat met deze afbeeldingen van Daisy en Rosa... Vind je het goed als ik zoek naar andere foto's (wel van dezelfde persoon uiteraard), of wil je per se deze?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    Ik wil wel iets voor je proberen! Ik ben alleen bang dat het niet gaat met deze afbeeldingen van Daisy en Rosa... Vind je het goed als ik zoek naar andere foto's (wel van dezelfde persoon uiteraard), of wil je per se deze?


    Dat dacht ik al wel ergens, ik had gehoopt dat je wat magie zou kunnen uithalen. Dat is goed, de fc's zijn Natalie Emmanuel en Gina Rodriguez.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb iets heel anders gemaakt dan normaal, dus ik hoop dat je het leuk vindt (A)
    Zo niet, dan mag je het gewoon zeggen. Alles kan nog worden aangepast (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik wil ook wel iets voor je proberen ^^, vind je het trouwens erg als ik een ander plaatje van een soortgelijke kitten gebruik?

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 16:22 ]


    Credendo Vides

    Perpetual schreef:
    Ik heb iets heel anders gemaakt dan normaal, dus ik hoop dat je het leuk vindt (A)
    Zo niet, dan mag je het gewoon zeggen. Alles kan nog worden aangepast (:



    Aaaaw, dat is perfect en adorable. Ik zie net dat ik nog een kandidaat heb, dus dat wacht ik nog even af, maar ik ben heel tevreden

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 16:28 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    DreamerN schreef:
    Ik wil ook wel iets voor je proberen ^^, vind je het trouwens erg als ik een ander plaatje van een soortgelijke kitten gebruik?


    Zolang het een lapjeskitten is, vind ik het goed


    Rest in Peace, Son of Gondor

    BTW : de FC voor Chris is Chris Hemsworth, niet Chris Evans. (;

    Misschien dat ik er nog eentje ga maken, maar hier heb je eventjes een wat simpelere.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 18:16 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    BTW : de FC voor Chris is Chris Hemsworth, niet Chris Evans. (;

    Misschien dat ik er nog eentje ga maken, maar hier heb je eventjes een wat simpelere.



    Oeps, ik haal altijd de chrissen door elkaar. Ze lijken zo op elkaar

    Wauw, een hele mooie cover! Dit wordt nog lastig kiezen, zeg.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Als niemand anders het nog wil proberen, kies ik maandag een winnaar (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik zou gisteren al kiezen, maar ik kan niet kiezen, ik zou ze het liefst allebei gebruiken!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Goed dan, meer dan een week te laat (sorry people, ik was ziek), ga ik toch kiezen.

    En de winnaar is...

    DreamerN!

    Het was echt ontzettend lastig, want beide covers zijn geweldig.


    Rest in Peace, Son of Gondor