• Heeeeyy!
    Ik wil een nieuwe story gaan maken over One Direction! Ik heb alleen nog een paar Rollen nodig:P
    p.s. zal ik er een Zayn of een Liam story van maken? x

    Waar gaat de story ongeveer over..
    Skye is een van de populaire meisjes en een echte bitch, al weet niemand wat achter haar Bitcherige gedrag zit.. Maar op een normale schooldag word ze geconfronteerd met haar verleden. Niets is meer hetzelfde en degene die ze haat word haar beste vriend voor het leven of toch niet...Heeft ze toch altijd gelijk gehad met de haat die ze voor hem voelde? In deze story zit Liefde, Bedrog, Drama en nog veel meer!

    Wat het ik nog nodig:
    *Vriendinnetje van Louis leeftijd tussen 15 en 17
    *Beste vriendin Skye Leeftijd tussen 15 en 18
    *Broertje(s) en/of zusje(s) van Skye
    *Ongeveer 3 Vriendinnen Leeftijd tussen 15 en 18
    *2 goede vrienden van Skye Leeftijd tussen 15 en 18
    *Vader van Skye
    *Moeder van Skye

    Graag dit invullen:

    Naam: Engelse namen!
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Karakter:
    Foto: Als je geen foto hebt heb ik nog wel een paar fotos! dus je kan diegene ook hier geschrijven en dat ik een foto erbij doe!
    Familie:
    Extra informatie:
    Titel:
    moet ik je Waarschuwen?

    Hoofdrol:
    Naam: Skye
    Achternaam: Grice
    Leeftijd: 16
    Rol: De hoofdpersoon
    Karakter: Skye kan aardig zijn maar soms is ze een grote Bitch. Dat komt door haar verleden, ze is namelijk gepest en toen ze het niet meer pikte werd ze arrogant en bitchy. Haar vriendinnen zijn alles voor haar en ze laat ze nooit in de steek. Ze is vaak in het park of in een Discotheek te vinden omdat dat echt de plekken zijn waar ze tot rust komt of zich even lekker kan laten gaan!
    Foto: Skye haar foto die komt bij de Proloog
    Familie: Komen nog rollen voor!
    Extra informatie: Skye houd van Zingen het liefst zingt ze de hele dag. Ook houd ze van Paardrijden, wat je bij een meisje zoals zij niet snel zou verwachten.

    Naam: Jade
    Achternaam:McQueen
    Leeftijd: 16
    Rol: Vriendinnetje Louis
    Karakter: Jade is een heel lief en zorgzaam meisje. Erg hyper met veel humor. Staat altijd voor iedereen klaar.
    Foto: Graag een blond meisje, als je daar een foto van hebt? ;$ x
    Familie: 1 Moeder, geen vader en geen broertjes of zusjes.
    Extra informatie: Ze is erg hyper en houd van dansen.
    Titel: Van wat? ;$
    moet ik je Waarschuwen?: Graag
    xo'


    I LOVE ONE DIRECTION

    Naam: Mady Lauren
    Achternaam: McCoy
    Leeftijd: 17. || Geboren op 29 september 1994.
    Rol: Beste vriendin Skye.
    Karakter: Mady is een luidruchtig en rebels meisje. Ze doet waar ze zelf zin in heeft, en denkt vrijwel nooit na over de gevolgen van haar actie's. Ze leeft in het nu en met de gedachte dat er misschien nooit een morgen zal zijn en maakt zich daarom dan ook nooit druk om haar toekomst. Diep van binnen schuilt een erg lief en gevoelig meisje in haar. Ze is erg emotioneel, slim en vrijgevig, maar ze verstopt dit meisje voor de buitenwereld achter een masker. Ze vind dat al deze eigenschappen van haar , haar zwak doen lijken en ze is ontzettend bang om gekwetst te worden. Ze gedraagt zich stoerder dan ze eigenlijk is. Egoïstisch en koppig. Ze gelooft niet in liefde, en ze liegt ontzettend veel. Niet alleen tegen anderen maar ook tegen zichzelf.
    Foto:


    Ellie Goulding.
    Tessie heeft blonde slordige krullen die ze bijna altijd losjes langs haar gezicht heeft hangen. Ze heeft grote donkere ogen, en volle lippen die ze graag rood of roze stift. Ze houd van accessoires. Zo gaat ze nooit de deur uit zonder ketting om, en versiert ze haar polsen meestal met een overvloed aan dunne armbandjes. Ook draagt ze af en toe mutsjes of 'hippiebandjes' om haar hoofd. Tessie heeft bijna altijd wel een zonnebril op, zelfs wanneer de zon niet schijnt, en anders heeft ze er minstens een bij zich.
    Familie: Tessie is het tweede kind in een gezin van 4 kinderen. Voor haar komt haar oudere broer Gabriël (19), en als derde en vierde komt de twee-eiige tweeling Flinn & Aubry (3). Haar moeder Eloïse (45) en vader David(49) zijn allebei nogal 'losjes' in het opvoeden en worden dus ook niet door hun kinderen als streng gezien. Wel zijn ze al gauw overbezorgd. Ze hebben het beste voor met hun kinderen en zijn soms bang dat ze misschien toch iets strenger hadden moeten zijn. Tessie heeft een sterke band met haar oudere broer.
    Extra informatie: Mady heeft al bijna een jaar met Griffin. De enige die echt weet hoe ze in elkaar zit.
    Titel: Change of hearts. Ikweetniks haha.
    moet ik je Waarschuwen? Yes, please (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    ik vul dadelijk vriendinnetje van Louis is, maar ik moet eerst eten, dus (: x


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Naam: Alexa (:
    Achternaam: McLaren (:
    Leeftijd:16, 27 februari 196
    Rol: vriendinnetje LOU! (: of beste vriendin van hoofdpersonage (:
    Karakter: recht voor de raap, humoristisch, optimistisch, altijd goed gezind en lief (:
    Foto: bruine krul haren, groene ogen, normale lengte en slank (:
    Familie: maakt niet uit (:
    Extra informatie: kan piano spelen, tekenen en is een echt fuifbeest (:
    Titel:?
    moet ik je Waarschuwen? graag (:

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 18:15 ]

    Oh, en by the way: Als je er een Liam story van maakt, is er dan nog een plaatsje over als vriendin van Zayn ipv. Louis? ;$ xo'


    I LOVE ONE DIRECTION

    Naam:Ginger
    Achternaam: Lovely
    Leeftijd:16
    Rol:Zus van Sky
    Karakter: Stoer
    Foto:


    Familie:Vader,Sky

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 18:25 ]

    Naam: Jessica (Op zen Engels uit gesproken )
    Achternaam: Woods
    Leeftijd: 17
    Rol: Een goede vriendin van Skye (Liefst vriendin van Lou, maar die plaats is al bezet)
    Karakter:Kan goed luisteren en humoristisch, (Komt op voor haar vriendinnen dus goede vriendin van Skye)
    Foto: Bruin Stijl Haar met hier en daar een groene lok ( mag ook een ander kleur zijn),Grijze ogen, slank
    Familie: Haar ouders zijn geschijden, ze woont met Haar moeder en Broer/zus in een villa aan de rand van Londen
    Extra informatie: Kan zingen, piano en drum(Drum is iets wat niemand van haar weet alleen haar moeder en zus/broer)
    Titel: Just stop it... (Is het eerste wat in me opkwam...
    moet ik je Waarschuwen? Graag ;)

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 18:32 ]


    If someone tells you to change yourself. Tell them to go fuck themselves.

    Ik bedoelde met titel : een eventuele Titel voor het verhaal haha xd

    @JadexStyles Euhmmm Ja dat vind ik ook goed! als ik besluit om een Liam story ervan te maken wil ik dat best wel veranderen:P dus je mag vanmij al eentje maken hoor xd

    Btw Alvast bedankt iedereeen! x

    heb je ok gf voor harry and niall nodig

    LoveMyx schreef:
    Naam: Jessica (Op zen Engels uit gesproken )
    Achternaam: Woods
    Leeftijd: 17
    Rol: Een goede vriendin van Skye (Liefst vriendin van Lou, maar die plaats is al bezet)
    Karakter:Kan goed luisteren en humoristisch, is altijd Hyper maar als het moet kan ze serieus zijn!(Komt op voor haar vriendinnen dus goede vriendin van Skye)
    Foto: Bruin Stijl Haar met hier en daar een groene lok ( mag ook een ander kleur zijn),Grijze ogen, slank
    Familie: Haar ouders zijn geschijden, ze woont met Haar moeder en Broer/zus in een villa aan de rand van Londen
    Extra informatie: Kan zingen, piano en drum(Drum is iets wat niemand van haar weet alleen haar moeder en zus/broer)
    Titel: Just stop it... (Is het eerste wat in me opkwam...
    moet ik je Waarschuwen? Graag ;)


    If someone tells you to change yourself. Tell them to go fuck themselves.

    Ja ik heb wel een Gf voor Niall en Harry nodig maar die komen wel pas later in het verhaal... dat vinden jullie niet erg dan toch?

    x

    P.s Voor Jessica ze hebben ook nog een hond Spyk


    If someone tells you to change yourself. Tell them to go fuck themselves.

    wanneer ga je bekend maken wie welke rol heeft? (:

    LoveMyx schreef:
    (...)


    Heb je ook nog namen voor de familie en leeftijden? of mag ik die verzinnen?
    x

    Ik ga Vanavond of morgen de rollen bekent maken die ik dan al kan vullen!

    Hebben sommige er een probleem mee dat als ik hun rol niet kies dat ik met hun personage een andere Rol vervul? p.s. dit vraag ik zodat er geen moeilijk heden of misverstanden komen
    x