• Heeeeyy!
    Ik wil een nieuwe story gaan maken over One Direction! Ik heb alleen nog een paar Rollen nodig:P
    p.s. zal ik er een Zayn of een Liam story van maken? x

    Waar gaat de story ongeveer over..
    Skye is een van de populaire meisjes en een echte bitch, al weet niemand wat achter haar Bitcherige gedrag zit.. Maar op een normale schooldag word ze geconfronteerd met haar verleden. Niets is meer hetzelfde en degene die ze haat word haar beste vriend voor het leven of toch niet...Heeft ze toch altijd gelijk gehad met de haat die ze voor hem voelde? In deze story zit Liefde, Bedrog, Drama en nog veel meer!

    Wat het ik nog nodig:
    *Vriendinnetje van Louis leeftijd tussen 15 en 17
    *Beste vriendin Skye Leeftijd tussen 15 en 18
    *Broertje(s) en/of zusje(s) van Skye
    *Ongeveer 3 Vriendinnen Leeftijd tussen 15 en 18
    *2 goede vrienden van Skye Leeftijd tussen 15 en 18
    *Vader van Skye
    *Moeder van Skye

    Graag dit invullen:

    Naam: Engelse namen!
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Karakter:
    Foto: Als je geen foto hebt heb ik nog wel een paar fotos! dus je kan diegene ook hier geschrijven en dat ik een foto erbij doe!
    Familie:
    Extra informatie:
    Titel:
    moet ik je Waarschuwen?

    Hoofdrol:
    Naam: Skye
    Achternaam: Grice
    Leeftijd: 16
    Rol: De hoofdpersoon
    Karakter: Skye kan aardig zijn maar soms is ze een grote Bitch. Dat komt door haar verleden, ze is namelijk gepest en toen ze het niet meer pikte werd ze arrogant en bitchy. Haar vriendinnen zijn alles voor haar en ze laat ze nooit in de steek. Ze is vaak in het park of in een Discotheek te vinden omdat dat echt de plekken zijn waar ze tot rust komt of zich even lekker kan laten gaan!
    Foto: Skye haar foto die komt bij de Proloog
    Familie: Komen nog rollen voor!
    Extra informatie: Skye houd van Zingen het liefst zingt ze de hele dag. Ook houd ze van Paardrijden, wat je bij een meisje zoals zij niet snel zou verwachten.

    HAHAHA niet erg hahah
    xd humor:P

    Naam: Lucy
    Achternaam: Jones
    Leeftijd: 16 jaar
    Rol: Vriendinnetje Niall
    Karakter: Lucy is een lief, grappig, verlegen meisje. Heel mager en onzeker. Ze zegt wat ze denkt en heeft haar eigen willetje
    Foto: KLIK
    Familie: Haar vader heeft ze nooit gekend en ze is mishandeld geweest door haar stiefvader. Nu woont ze samen met haar moeder en oudere broer, Oliver.
    Extra informatie: Ze houdt van zingen en dansen.
    Titel: I'm Done
    moet ik je Waarschuwen? Graag (;

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 19:12 ]


    You're nothing without a dream.

    Naam: Chloe
    Achternaam: Hill
    Leeftijd: 16
    Rol: Latere vriendinnetje van Harry
    Karakter: Chloe is een brutaal meisje. Ze zegt dingen zonder er bij na te denken en ze neemt ook geen blad voor haar mond. Ze is ook niet echt goed in het bewaren van geheimen en flapt alles er gemakkelijk uit als mensen er naar vragen.
    Erg serieus is Chloe niet, dat wil ze niet. Daar vind ze het leven veel te kort voor. Ze houdt er van om gekke dingen te doen en dingen af te spreken met vrienden. Ze wil dus niet al haar tijd met de neus in de boeken zitten.
    Cloe is sportief. Ze traint 2 keer in de week voor turnen en 1 keer in de week voor voetbal. Daarnaast loopt ze elke dag hard. Dit doet ze ook om haar lichaamsgewicht op peil te houden want ze is een goede eter.
    Chloe is een flirt en ze vindt het leuk om hard-to-get te spelen.
    Wanneer ze kwaad is, is dat goed aan haar te merken. Ze is goed in ruzie maken en gaat de confrontatie niet uit de weg. Soms zoekt ze het zelfs op.
    Foto:


    Mag ook een andere foto zijn, kijk maar.
    Familie: Chloe heeft een tweeling broer (David). Ze wonen bij hun ouders (Michael en Rose) in een wijk met veel jongeren.
    Extra informatie: Ze houdt van uitgaan, concerten bezoeken, muziek luisteren, op vakantie gaan, dingen ondernemen met vrienden
    Titel: Confrontation with the/my past
    moet ik je Waarschuwen? Graag

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 10:59 ]

    Maak er een Liam story van (H)(H)


    Het orakel van Delphi.

    Naam:scarlett
    Achternaam:Lovegood
    Leeftijd:17
    Rol:Vrienin Zayn
    Karakter:Lief grappig. Komt op voor haar vrienden. word snel verliefd op iemand. Ze kan ook best wel bitchie doen als het moet!
    Foto:


    Familie:Ze heeft alleen een vader waar ze altijd ruzie mee hebt
    Extra informatie:Ze rokt als ze gestrest is. En ze is gek op muziek als ze maar kan zingen of dansen. en als je haar nodig hebt is ze er ook.
    waarschuwen graag

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 19:21 ]


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Naam: charles
    Achternaam: ones
    Leeftijd: 17
    Rol: vriendin zayn
    Karakter: lief, geeft veel om vrienden, heeft ochtendhumeur best vaak. houdt van zingen
    Foto: Als je geen foto hebt heb ik nog wel een paar fotos! dus je kan diegene ook hier geschrijven en dat ik een foto erbij doe!
    Familie: nichtje van naill
    Extra informatie:
    Titel: Live with my friends
    moet ik je Waarschuwen?


    Remind yourself it's okay not to be perfect.

    Kies je de eerste of de beste?


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Naam: Lenne
    Achternaam: Duchannes
    Leeftijd: 15 jaar
    Rol: Vriendin tussen 15-18 jaar
    Karakter: Aardig, somber, rustig, nerdy en verlegen
    Foto: http://www.google.nl/imgres?q=selena+gomez+15+years+old&hl=nl&biw=1093&bih=443&gbv=2&tbm=isch&tbnid=OBZOw-IApTIw5M:&imgrefurl=http://www.justjared.com/2008/page/566/&docid=wGBXAEUshdBWnM&imgurl=http://media.justjared.com/headlines/2008/07/selena-gomez-recycling-bin.jpg&w=300&h=300&ei=qzl7T6XLIsrt8QPuhLSzCA&zoom=1&iact=hc&vpx=571&vpy=100&dur=1929&hovh=225&hovw=225&tx=118&ty=130&sig=111066247383506086287&page=1&tbnh=116&tbnw=117&start=0&ndsp=16&ved=1t:429,r:4,s:0
    Familie: Niemand meer
    Extra informatie: Vroeger vaak gepest
    Titel:?
    moet ik je Waarschuwen? Ja graag als je mijn personage wilt gebruiken


    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

    Ik kies voor wat ik het best bij de rol vind passen en anders worden het vriendinnen van Skye of van One Direction

    ik hoop dat je nog niet heb gekozen :D Ik wil wel de rol van Harry's vriendin want ik maak er ook een story over (alleen als je dat handig vind) Kijk voor meer info bij mijn story.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naam: Joanna
    Achternaam: Johnson
    Leeftijd: 19
    Rol: Vriendin Louis
    Karakter: Joanna heeft veel humor, waarmee ze iedereen aan het lachen kan zijn, ook is ze een heel lief meisje. Ze kan best verlegen zijn, maar bij Louis is ze meestal druk, omdat hij haar op haar gemak stel. Ook staat ze vaak klaar voor de mensen. Als iemand problemen heeft, wilt ze altijd helpen, hoe dan ook. Daarom vinden de mensen haar ook heel leuk.
    Foto:


    Familie: Haar ouders zijn nog bij elkaar, ze heeft 1 broertje en een oudere zus.
    Extra informatie: Joanna heeft littekens op haar arm, van het snijden dat ze vroeger deed. Ze probeert het altijd te verbergen, door middel van kleding en door de aandacht te vestigen op haar humor.
    Titel: Heaven is near. -sorry, die is slecht-
    moet ik je Waarschuwen? Yes please! <3


    i still believe in heroes.

    Ik hoop dat je nog niet heb gekozen trouwens, want dan zou het er nu wel heel falend uitzien :x
    ohwel
    Succes met kiezen, anyway! :) x Oh en ik zou er een Liam story van maken!


    i still believe in heroes.

    Ik heb nog niet gekozen:P Ga ik zo doen!
    Maar heb je ook namen voor de familie? of miss uiterlijk?:P

    xxdankjewel!

    Naam: Amy Michelle
    Achternaam: Williams
    Leeftijd: 17
    Rol: Kijk maar wat je nodig hebt.
    Karakter: Amy Michelle is een uitgaand meisje. Ze flirt graag maar als ze eenmaal een vriend heeft is ze daar ook echt trouw aan en zal ze alles doen om hem bij haar te houden. Ze komt vaak heel bitchy over tegen mensen die ze niet zo goed kent maar als je haar goed kent dan zul je ook merken dat ze heel lief, rustig en behulpzaam is. Haar favoriete bezigheden zijn uitgaan met haar vriendinnen, shoppen en fotografie. Hier is ze ook erg goed in. Ook krijgt ze vaak te horen dat ze een mooie stem heeft en dat ze daar echt iets mee moet gaan doen maar hier is ze echter toch iets te verlegen voor.
    Foto:


    Familie: Amy Michelle woont samen met haar moeder(Jenna Williams), haar vader (David Williams) en haar oudere broer Mitch.
    Extra informatie: Amy had eerst veel ruzie met haar ouders en andere familie en hierdoor is ze op haar 13e begonnen met roken. Ook heeft ze op haar pols een kleine tattoo staan met de tekst 'Faith', dit herinnert haar eraan dat ze altijd hoop moet hebben op iets beters.
    Titel: --
    moet ik je Waarschuwen? Jaa!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Naam:Angelina Catarina Elizabeth (Angel)
    Achternaam: Lewis
    Leeftijd: 17
    Rol:Harry girlfriend
    Karakter:Angel is heel onzeker over haar uiterlijk. Maar door Harry krijgt ze meer zelfvertrouwen omdat hij haar laat zien en horen hoe mooi ze wel niet is. Angel lijkt misschien wel een lief meisje maar dat is ze totaal niet als haar iets niet aanstaat doet ze haar mondje wel open.
    Foto:


    Familie: Angel woon samen met haar broer Austin(21) in een appartement in Londen. Voor de rest heeft ze geen contact met haar ouders omdat ze ruzie hadden. En niet echt een ruzie maar meer een mishandeling. Angel werd mishandeld door haar vader omdat ze niks waard is Austin kon het niet aanzien en heeft haar meegenomen naar zijn appartement.
    Extra informatie:Ze heeft 2 jaar een relatie gehad met Gio maar na de break up zijn ze wel beste vrienden gebleven. Angel heeft ok een tattoo op haar enkel "never give your life if you just started." omdat ze elke dag op nieuw leeft
    Titel:i won't give up my new life
    moet ik je Waarschuwenja

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 1:50 ]